aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Oud lid

Quote from: raindog on June 28, 2017, 19:18:39
Jaloezie, afgunst en Hollandse bekrompenheid zou je ook kunnen kwalificeren als psychische aandoeningen. Iedere gek zijn eigen gebrek. Maz beleeft deze hobby op zijn eigen bijzondere manier en volgens mij geniet hij er met volle teugen van. Dat enthousiasme maakt dit nou juist zo'n leuk topic  ;D 

On topic: Super gaf zo'n Continuum  :worship:

Ach ja...

DofN

Net terug van een erg gezellig avond bij Maz thuis - en weer wat oude bekenden gezien. Er staan prachtige spullen waaruit niet het optimale geluid gehaald wordt. Dat is jammer, maar Maz heeft goede plannen om eea weer in goede banen te leiden.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

Ook net terug. Was vergeten dat de honden nog uit moesten worden gelaten...dus die hebben ruim 12 uur hun plas opgehouden... :D

Erg gezellige avond gehad. Leuk om eens wat nieuwe gezichten te zien. Erg leuke gesprekken gehad met oa Scrut. Die irl toch wel een heel stuk minder vaag is dan op het forum.  :D

Ben er wederom achter gekomen dat iedereen zijn eigen overtuigingen heeft van waaruit hij geluid ervaart. De ene overtuiging is wat mij betreft niet minder/beter dan de ander. Is al fijn als je gesprekspartner dat ook ziet. Maakt het leuke, levendige, boeiende, gezellige gesprekken.

Iedereen bedankt voor de leuke avond. Qua geluid ben ik het met Doorf eens.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Maikel_audionerd

Die Continuum met alles erop en eraan is wel een echte audiofiele natte droom zeg  :wub: Goeiedag zeg, wat vet!
Leuk geregeld ook die mini-M&G
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

vik

Het bezoekje aan MAZ is uitgelopen op een M&G en het halve forum was aanwezig geloof ik.  :angel:  :P

Leuk om weer wat mensen te leren kennen achter de schermen van het htforum..

MAZ je hebt het prima voor elkaar met je mooie huis en spullen en hopelijk vrijdag je Porsche  :)

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Mitch--

Quote from: vik on June 29, 2017, 09:31:17
Het bezoekje aan MAZ is uitgelopen op een M&G en het halve forum was aanwezig geloof ik.  :angel:  :P

Leuk om weer wat mensen te leren kennen achter de schermen van het htforum..

MAZ je hebt het prima voor elkaar met je mooie huis en spullen en hopelijk vrijdag je Porsche  :)

Vrijdag een Porsche......?!? Wow that's brand new information!  8)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

vik

Met "hopelijk" kun je alle kanten op met MAZ. Geen garantie dus   :P

Quote from: Mitch-- on June 29, 2017, 09:46:34
Vrijdag een Porsche......?!? Wow that's brand new information!  8)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Kwabbernoot


Sirius666

Quote from: Mitch-- on June 29, 2017, 09:46:34
Vrijdag een Porsche......?!? Wow that's brand new information!  8)

Lol. Van een brakke R8 naar een Porsche? Het wordt steeds gekker en ongeloofwaardiger hier.

ducman748

Quote from: Sirius666 on June 29, 2017, 10:57:48
Lol. Van een brakke R8 naar een Porsche? Het wordt steeds gekker en ongeloofwaardiger hier.
Ongeloofwaardig niet hoor,bij Maz is alles mogelijk [emoji6]

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk


twani

#13710
Quote from: Sirius666 on June 29, 2017, 10:57:48
Lol. Van een brakke R8 naar een Porsche? Het wordt steeds gekker en ongeloofwaardiger hier.

We bewegen in ieder geval de juiste kant op.   Ben je gelijk van het R8 dameskappersimago af :D

scrutinizer

Quote from: twani on June 29, 2017, 14:41:04
We bewegen in ieder geval de juiste kant op.   Ben je gelijk van het R8 dameskappersimago af :D

https://www.youtube.com/watch?v=WoNAt9bQZtY

Yeah right...... ;D
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Leeuwarden

Kreeg vandaag even een Polo mee van de garage terwijl mijn eigen voiture even een check kreeg. Leuk, was net alsof ik in een kart reed. Mooie dag vandaag...

Kwabbernoot

Quote from: twani on June 29, 2017, 14:41:04
We bewegen in ieder geval de juiste kant op.   Ben je gelijk van het R8 dameskappersimago af :D

Klopt, dan krijg je het 911 dameskapperimago.  :P :laugh:

Groeten...

twani


twani


Paul Demo

Wacht nog steeds op die foto van de set


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Lion of Judah

Quote from: twani on June 29, 2017, 19:51:40
Dussszzz ...
:D :D "blaft" nog een vuurtje uit de uitlaat en weg istie :clapping:
Spendor A5, REL T7i, Naim Supernait, Avondale TPX2, miniDSP SHD, Rega P6.

twani

#13719
Quote from: Lion of Judah on June 29, 2017, 21:15:05
:D :D "blaft" nog een vuurtje uit de uitlaat en weg istie :clapping:

Beter wordt het niet :D.

Daar sta je dan met je veels té zware Veyron met allemaal stomme elektronica..

Gewoon een ouderwets cardanasje naar de starre achteras, een Scania turbo erop, een paar NASCAR achtige achterbanden en gáán met die handel. 

Geniaal :)

Sirius666

Quote from: twani on June 29, 2017, 14:41:04
We bewegen in ieder geval de juiste kant op.   Ben je gelijk van het R8 dameskappersimago af :D

Volgens maz was hij dan wel meer in 1 lijn met de buren. Doet je toch wel afvragen wie er in hemelsnaam wonen..... :D

Mr.M

#13721
Quote from: twani on June 28, 2017, 19:56:48
Aha, een Auto Resto occassion mét al hun modificaties. Now we're talking MAZ.

Fantastische auto en indien door Auto Resto gemod redelijk risicoloos rijplezier.  Nog steeds niet heel goedkoop om te rijden maar wel een beregoed adres.

Dit bedrijf geldt in Porsche kringen als dé problem solver voor watergekoelde Porsche motoren.

Heb je tóch een klein beetje naar me geluisterd MAZ, ik had de naam Auto Resto namelijk in een eerder stadium al eens laten vallen in dit topic toen het over een 911 ging :thumbs-up:

Cool!!!!!!!!  Hebben we straks allebei een 911 en kunnen we samen eens een keer gaan rijden. 

Kun je gelijk eindelijk eens zien welke kop er nou eigenlijk schuilgaat achter die eeuwige kritische forumzeikerd Twani :D

Nou ! af en toe luister ik zeket naar mensen  die er echt verstand hebben. ;).

Mijn buurman de Porsche 911 4s met de 3.8 385 pk  is ook een vol auto resto moded.

Ik heb deze week even rondgevraagd in NL betreft de onderhoud van de audiR8 en het viel niet mee om een R8 ergens op de Brug te krijgen .
Zelf bij de Audi dealer is er maar 2 plekken in NL waar ze R8 IN ONTVANGST nemen voor onderhoud en reparatie.

Daarom ben ik ook een beetje afgestapt van de R8 en meer naar de PORSCHE gegaan gezien het een onderhoud vriendelijker auto is en een plekje als AUTO resto  is goed te bereiken en vertrouwd en niet al te duur met de prijzen. Daarnaast heb ik veel meer mensen om me heen di3 verstand hebben van Porsche en de modificaties enz enz om het "GOED " betrouwbaar te krijgen en om een goede Auto te kunnen kopen zonder problemen met goede geschiedenis.

Ik ga morgen ochtend om 08.45 naar auto resto met de Buurman , want hij kent hem (zijn porsche is ook daar in onderhoud)om de Porsche te bekijken en wellicht meenemen.

Enige waar ik over twijfel:

Zal ik 20k extra uitgeven voor een cabrio 911 en de SL500 WEGDOEN. Of 20k minder uitgeven en een Porsche coupe kopen en de Sl500 houden.

Dan heb ik wel dubbel kosten in verzekering belasting en onderhoud.!

Het wordt in ieder geval een Porsche 911.

Dan kunnen we inderdaad eens samen een Porsche lovers rondje gaan maken samen met de Buurman van me want die is netzo koekoek als ons.

Die heeft vorige week zijn 911 naar Portugal gereden naar de vakantie huis omdat hij daar wilt gaan rijden tijdens de vakantie. Lol
Vervolgens is die met de vliegtuig terug gevloge om vervolgens met  gezien in de nieuwe bmw 5 serie  station weer naar Portugal te rijden.hahah

Na de vakantie rijdt hij de gezien eerst terug in de 5serie dan vliegt hij naar Portugal om de Porsche terug te rijden.

Ieder gek zijn gebrek was het toch. En bij mij in de buurt zijn genoeg gekken.



Quote from: Erwin B on June 28, 2017, 17:12:33
Het hoeft niet beter te zijn... Als Maz maar kan zeggen dat hij hem gehad heeft. Ook al worden er geen platen op gedraaid. Eigenlijk is het een psychische aandoening. Zou de een of andere "shrink"wel wat aan kunnen verdienen.

Erwin B

Die geld steek ik liever in de dingen die ik wil hebben gehad tijdens mijn kort verblijf  hier op aarde. Lol


Quote from: skyfox on June 28, 2017, 18:25:47
Qua looks is die 997 super!!
Hoe langer ik naar kijk hoe mooier die wordt.

Quote from: raindog on June 28, 2017, 19:18:39
Jaloezie, afgunst en Hollandse bekrompenheid zou je ook kunnen kwalificeren als psychische aandoeningen. Iedere gek zijn eigen gebrek. Maz beleeft deze hobby op zijn eigen bijzondere manier en volgens mij geniet hij er met volle teugen van. Dat enthousiasme maakt dit nou juist zo'n leuk topic  ;D 

On topic: Super gaf zo'n Continuum  :worship:

Deze gek heeft  meer lol met aan zijn gebrekken dan je kan voorstellen. :) En de kraan is nog niet eens voluit open  Lol ;).(niet genoeg midellen om "echt" gek te doen.) Dus Maz is nog beperkt in zijn gekkigheid.
Quote from: twani on June 28, 2017, 20:00:48
Mooi ook die originele "Lobster" velgen .  Hij moet alleen een fractie omláág maar dat komt goed.


Dit is eigenlijk nog een vroege 997 met nog de oude 3,6 motor.  De latere hebben een 3,8 en zijn nóg wat delicater.  Enfin zou met een échte Resto motor erin niet meer zoveel mogen uitmaken.
Die velgen vind ik ook heel erg mooi.de buurman heeft de 3.8 versie , zijn 4s blijkt een hele zeldzame te zijn met 385 pk en is pas volledig door auto resto onderhanden genomen.


Quote from: doorofnight on June 28, 2017, 23:25:58
Net terug van een erg gezellig avond bij Maz thuis - en weer wat oude bekenden gezien. Er staan prachtige spullen waaruit niet het optimale geluid gehaald wordt. Dat is jammer, maar Maz heeft goede plannen om eea weer in goede banen te leiden.
Leuk dat je er weer was Abel. We hebben gelachen.

Mijn geluid is idd verre van optimaal maargoed , dan maakt de lol er niet minder op.

Kan ondertussen wel mijn droomset opstellen en de apparatuur in huis halen. De mooiere kamer komt met tijd wel.


Quote from: chansig on June 29, 2017, 01:46:32
Ook net terug. Was vergeten dat de honden nog uit moesten worden gelaten...dus die hebben ruim 12 uur hun plas opgehouden... :D

Erg gezellige avond gehad. Leuk om eens wat nieuwe gezichten te zien. Erg leuke gesprekken gehad met oa Scrut. Die irl toch wel een heel stuk minder vaag is dan op het forum.  :D

Ben er wederom achter gekomen dat iedereen zijn eigen overtuigingen heeft van waaruit hij geluid ervaart. De ene overtuiging is wat mij betreft niet minder/beter dan de ander. Is al fijn als je gesprekspartner dat ook ziet. Maakt het leuke, levendige, boeiende, gezellige gesprekken.

Iedereen bedankt voor de leuke avond. Qua geluid ben ik het met Doorf eens.

Gr. Hans

Ook jij bedankt voor je komst hans.  Heel leuk om gezichten te zien bij namen.
Uiteindelijk zie je dat we allemaal een beetje zelfde gebrekken hebben en niets anders zijn dan jongetjes met mooier speelgoed.  ;).

Ik ga nogeens een dsp proberen.  Het doet nooit pijn om het geprobeerd te hebben. Als je niet probeert zal je het nooit weten!



Quote from: vik on June 29, 2017, 09:31:17
Het bezoekje aan MAZ is uitgelopen op een M&G en het halve forum was aanwezig geloof ik.  :angel:  [emoji14]

Leuk om weer wat mensen te leren kennen achter de schermen van het htforum..

MAZ je hebt het prima voor elkaar met je mooie huis en spullen en hopelijk vrijdag je Porsche  :)

Was weer een gezellig dagje vik.  Leuk dat je er was.

Morgen ga ik kijken naar de porsche! Ben benieuwd .


Quote from: Mitch-- on June 29, 2017, 09:46:34
Vrijdag een Porsche......?!? Wow that's brand new information!  8)
Ja mitch, ga toch voor de porsche!  Nu is de vraag :

Porsche Coupe naast de SL, of Porsche cabrio en geen SL.
Quote from: vik on June 29, 2017, 10:05:30
Met "hopelijk" kun je alle kanten op met MAZ. Geen garantie dus   [emoji14]
Met mij weet je nooit. Een ding wel als ik iets wil dan komt die wel.

Ik zei laatst nog : ik wil een TOP  draaitafel en ......


HIER STAAT DIE NOG GEEN JAAR LATER.

Een van de mooiste draaitafels wat men kan VINDEN  / KOPE   , en hij staat in mijn klein kamertje.

De NATTE DROOM van Analoog liefhebbers staat in HUIZE MAZ.

DUS als ik ergens naar opzoek ga en moet "MOOISTE" zijn , dan gebeurt het ook. :).

Ik denk dat ik me ondertussen niet meer goed te bewijzen dat ik Dingen DOE wat ik wil en roep .

Dus die Porsche komt ook . Dat kan ik je garanderen. Alleen de vraag is welke?


Quote from: Sirius666 on June 29, 2017, 10:57:48
Lol. Van een brakke R8 naar een Porsche? Het wordt steeds gekker en ongeloofwaardiger hier.
Is dit wel geloofwaardig voor je : Van een 1 k michell gyro se naar transrotor 3k fat bob naar 20k CONTINUÜM CRITERION platenspeler ?

Nee? Dan ken je mij nog niet . want hier staat die te spelen en hij is VAN MIJ.




Quote from: ducman748 on June 29, 2017, 11:24:05
Ongeloofwaardig niet hoor,bij Maz is alles mogelijk [emoji6]

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Er blijkbaar ook mensen die mij wel kennen . Lol


Quote from: Paul Demo on June 29, 2017, 20:37:09
Wacht nog steeds op die foto van de set


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Hier komt die dan.   


Nieuw in huize maz. COMTINUM PLATENSPELER.

DE WALHALLA van Platenspelers in huize maz


Quote from: Sirius666 on June 29, 2017, 22:20:48
Volgens maz was hij dan wel meer in 1 lijn met de buren. Doet je toch wel afvragen wie er in hemelsnaam wonen..... :D
In ons blokje zijn 6 woningen:

Buurman naast me links : eerste huis heeft een accountancy bureau. ,

Buurman Rechts van me werkt als topman voor de overheid.

Daarnaast Chinese tandart.
Daarnaast is de Buurman met de 911 en fie heeft een IT bedrijf. Met een Bit coin "Farm".

Daarnaast woont een Bosnisch buurman die heeft een grote Beton bouwbedrijf met 30man personeel.


Wij (ons blok) is een van de simpeler woningen  van de wijk.lol.


**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: twani on June 29, 2017, 14:41:04
We bewegen in ieder geval de juiste kant op.   Ben je gelijk van het R8 dameskappersimago af :D
Lol theo. Die R8 heeft nogsteeds een plekje in me  hart .

Hoe dat ding rijdt ! Hemels!!!

Jammer dat de onderhoud tegenvalt vergeleken met een porsche!.
**UNDER CONSTRUCTION**

Mitch--

Nice maz!! Die plaat op de laatste foto zit btw wel een flinke hobbel in;)

En lekker de 911 en sl weg, porsche is gewoon een supercar geschikt als daily driver! (En veel mooier dan de sl;))
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

felix01

#13724
Quote from: maz on June 30, 2017, 00:23:35
Nou ! af en toe luister ik zeket naar mensen  die er echt verstand hebben. ;).

Mijn buurman de Porsche 911 4s met de 3.8 385 pk  is ook een vol auto resto moded.

Ik heb deze week even rondgevraagd in NL betreft de onderhoud van de audiR8 en het viel niet mee om een R8 ergens op de Brug te krijgen .
Zelf bij de Audi dealer is er maar 2 plekken in NL waar ze R8 IN ONTVANGST nemen voor onderhoud en reparatie.

Daarom ben ik ook een beetje afgestapt van de R8 en meer naar de PORSCHE gegaan gezien het een onderhoud vriendelijker auto is en een plekje als AUTO resto  is goed te bereiken en vertrouwd en niet al te duur met de prijzen. Daarnaast heb ik veel meer mensen om me heen di3 verstand hebben van Porsche en de modificaties enz enz om het "GOED " betrouwbaar te krijgen en om een goede Auto te kunnen kopen zonder problemen met goede geschiedenis.

Ik ga morgen ochtend om 08.45 naar auto resto met de Buurman , want hij kent hem (zijn porsche is ook daar in onderhoud)om de Porsche te bekijken en wellicht meenemen.

Enige waar ik over twijfel:

Zal ik 20k extra uitgeven voor een cabrio 911 en de SL500 WEGDOEN. Of 20k minder uitgeven en een Porsche coupe kopen en de Sl500 houden.

Dan heb ik wel dubbel kosten in verzekering belasting en onderhoud.!

Het wordt in ieder geval een Porsche 911.

Dan kunnen we inderdaad eens samen een Porsche lovers rondje gaan maken samen met de Buurman van me want die is netzo koekoek als ons.

Die heeft vorige week zijn 911 naar Portugal gereden naar de vakantie huis omdat hij daar wilt gaan rijden tijdens de vakantie. Lol
Vervolgens is die met de vliegtuig terug gevloge om vervolgens met  gezien in de nieuwe bmw 5 serie  station weer naar Portugal te rijden.hahah

Na de vakantie rijdt hij de gezien eerst terug in de 5serie dan vliegt hij naar Portugal om de Porsche terug te rijden.

Ieder gek zijn gebrek was het toch. En bij mij in de buurt zijn genoeg gekken.



Die geld steek ik liever in de dingen die ik wil hebben gehad tijdens mijn kort verblijf  hier op aarde. Lol

Hoe langer ik naar kijk hoe mooier die wordt.

Deze gek heeft  meer lol met aan zijn gebrekken dan je kan voorstellen. :) En de kraan is nog niet eens voluit open  Lol ;).(niet genoeg midellen om "echt" gek te doen.) Dus Maz is nog beperkt in zijn gekkigheid.Die velgen vind ik ook heel erg mooi.de buurman heeft de 3.8 versie , zijn 4s blijkt een hele zeldzame te zijn met 385 pk en is pas volledig door auto resto onderhanden genomen.

Leuk dat je er weer was Abel. We hebben gelachen.

Mijn geluid is idd verre van optimaal maargoed , dan maakt de lol er niet minder op.

Kan ondertussen wel mijn droomset opstellen en de apparatuur in huis halen. De mooiere kamer komt met tijd wel.


Ook jij bedankt voor je komst hans.  Heel leuk om gezichten te zien bij namen.
Uiteindelijk zie je dat we allemaal een beetje zelfde gebrekken hebben en niets anders zijn dan jongetjes met mooier speelgoed.  ;).

Ik ga nogeens een dsp proberen.  Het doet nooit pijn om het geprobeerd te hebben. Als je niet probeert zal je het nooit weten!



Was weer een gezellig dagje vik.  Leuk dat je er was.

Morgen ga ik kijken naar de porsche! Ben benieuwd .

Ja mitch, ga toch voor de porsche!  Nu is de vraag :

Porsche Coupe naast de SL, of Porsche cabrio en geen SL. Met mij weet je nooit. Een ding wel als ik iets wil dan komt die wel.

Ik zei laatst nog : ik wil een TOP  draaitafel en ......


HIER STAAT DIE NOG GEEN JAAR LATER.

Een van de mooiste draaitafels wat men kan VINDEN  / KOPE   , en hij staat in mijn klein kamertje.

De NATTE DROOM van Analoog liefhebbers staat in HUIZE MAZ.

DUS als ik ergens naar opzoek ga en moet "MOOISTE" zijn , dan gebeurt het ook. :).

Ik denk dat ik me ondertussen niet meer goed te bewijzen dat ik Dingen DOE wat ik wil en roep .

Dus die Porsche komt ook . Dat kan ik je garanderen. Alleen de vraag is welke?

Is dit wel geloofwaardig voor je : Van een 1 k michell gyro se naar transrotor 3k fat bob naar 20k CONTINUÜM CRITERION platenspeler ?

Nee? Dan ken je mij nog niet . want hier staat die te spelen en hij is VAN MIJ.



Er blijkbaar ook mensen die mij wel kennen . Lol

Hier komt die dan.   


Nieuw in huize maz. COMTINUM PLATENSPELER.

DE WALHALLA van Platenspelers in huize maz

In ons blokje zijn 6 woningen:

Buurman naast me links : eerste huis heeft een accountancy bureau. ,

Buurman Rechts van me werkt als topman voor de overheid.

Daarnaast Chinese tandart.
Daarnaast is de Buurman met de 911 en fie heeft een IT bedrijf. Met een Bit coin "Farm".

Daarnaast woont een Bosnisch buurman die heeft een grote Beton bouwbedrijf met 30man personeel.


Wij (ons blok) is een van de simpeler woningen  van de wijk.lol.

De huizen achter ons (de buren aan de tuinkant) beginnen bij half miljoen en lopen op tot over de miljoen.

Dus wij de eenmanszakers zijn de klein verdieners van de wijk. Lol. Hahaha.






aparte platenspeler MAZ!! :headbanging: :headbanging:
ben wel nieuwsgierig hoe deze klinkt?? :colgate:
VIVID audio Giya G2,EMM Labs DV2 V2,Aurender N20,transrotor fat bob s TMD,LUXMAN M900u,LUXMAN C-900u,shunyata hydra triton,shunyata Ztron python LS kabel, shunyata cobra Ztron 2x,shunyata Alpha HC, shunyata Alpha digital ,shunyata Alpha analog,Audioquest Hurricane HC,