aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


Peerless Monster

Zie die kratten gestapeld zijn daar!!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Paul Demo

Quote from: Artevelde on June 27, 2017, 21:25:46
http://www.highendaudio.nl/apparatuur/continuum-criterion-copperhead/ ...


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Die is ook mooi, maar 5 kratten?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Paul Demo

Quote from: Paul Demo on June 27, 2017, 21:32:11
Die is ook mooi, maar 5 kratten?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Ik zie de kratten staan op de foto, je heb T gelijk Jack


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Jumping Jack

Dat is idd mijn vermoeden... De Fatbob van Maz staat blijkbaar ook bij Toni, dus 1 + 1 = 2.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

skyfox

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

twani

Z'n luidsprekers staan ook daar te koop toch zo te zien?

Sirius666

Voor de volledigheid: dus er wordt een platenspeler geheim gehouden die op een website staat?

Paul Demo

Quote from: Sirius666 on June 27, 2017, 21:48:19
Voor de volledigheid: dus er wordt een platenspeler geheim gehouden die op een website staat?
Blijkbaar


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Artevelde


Oud lid

Maar moet die Continuum in 5 kisten?

Erwin B

Oud lid

Even gekeken bij Toni. En hij schijnt in 5 kisten geleverd te worden...

Erwin B

ducman748

Heb van de week de fatbob daar gezien 🤔

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk


Mitch--

Quote from: twani on June 27, 2017, 21:41:31
Z'n luidsprekers staan ook daar te koop toch zo te zien?

Maz heeft een nieuwer type dan die op de website staan, zonder de Accuton units volgens mij :)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

bokkes

Quote from: Paul Demo on June 27, 2017, 20:57:16

Wel heel mooi, maar voor die 10 lp's, en 5 kratten?
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Wat 10 LP's !!!
Tijd voor een mooi rekje ..............
http://shop.mapleshadestore.com/Interlocking-Shelves-for-Music-Movies/departments/343/

gerzom

Volgens mij is dit de demo unit van Kharma (!) , spul staat (anders dan normaal) ook niet bij Toni.
En het zijn "maar" 4 kisten  ;D

Wel een ontzettend gave draaitafel  :worship: :worship: :worship: :worship:
Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


Paul Demo

Quote from: gerzom on June 28, 2017, 14:07:11
Volgens mij is dit de demo unit van Kharma (!) , spul staat (anders dan normaal) ook niet bij Toni.
En het zijn "maar" 4 kisten  ;D

Wel een ontzettend gave draaitafel  :worship: :worship: :worship: :worship:
Vraag me alleen af of dit beter is dan de Fat Bob


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Oud lid

Het hoeft niet beter te zijn... Als Maz maar kan zeggen dat hij hem gehad heeft. Ook al worden er geen platen op gedraaid. Eigenlijk is het een psychische aandoening. Zou de een of andere "shrink"wel wat aan kunnen verdienen.

Erwin B

Mr.M

@ theo.... Is dit wat?


997 3.6 handgeschakeld, pasm, klappenauspuff
€ 38.000,00
http://link.marktplaats.nl/m1175112187?utm_source=android_social&utm_medium=social&utm_content=app_android&utm_campaign=socialbuttons

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

skyfox

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

yorkie13

#13695
Gewoon een 11 jaar oude afgetrapte Porsche met veel kilometers  :D

Heeft altijd buiten op de autobahn gereden.



P.S. Best wel een leuke auto.

raindog

Quote from: Erwin B on June 28, 2017, 17:12:33
Het hoeft niet beter te zijn... Als Maz maar kan zeggen dat hij hem gehad heeft. Ook al worden er geen platen op gedraaid. Eigenlijk is het een psychische aandoening. Zou de een of andere "shrink"wel wat aan kunnen verdienen.

Erwin B

Jaloezie, afgunst en Hollandse bekrompenheid zou je ook kunnen kwalificeren als psychische aandoeningen. Iedere gek zijn eigen gebrek. Maz beleeft deze hobby op zijn eigen bijzondere manier en volgens mij geniet hij er met volle teugen van. Dat enthousiasme maakt dit nou juist zo'n leuk topic  ;D 

On topic: Super gaf zo'n Continuum  :worship:
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

twani

#13697
Quote from: maz on June 28, 2017, 17:32:25
@ theo.... Is dit wat?


997 3.6 handgeschakeld, pasm, klappenauspuff
€ 38.000,00
http://link.marktplaats.nl/m1175112187?utm_source=android_social&utm_medium=social&utm_content=app_android&utm_campaign=socialbuttons

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Aha, een Auto Resto occassion mét al hun modificaties. Now we're talking MAZ.

Fantastische auto en indien door Auto Resto gemod redelijk risicoloos rijplezier.  Nog steeds niet heel goedkoop om te rijden maar wel een beregoed adres.

Dit bedrijf geldt in Porsche kringen als dé problem solver voor watergekoelde Porsche motoren.

Heb je tóch een klein beetje naar me geluisterd MAZ, ik had de naam Auto Resto namelijk in een eerder stadium al eens laten vallen in dit topic toen het over een 911 ging :thumbs-up:

Cool!!!!!!!!  Hebben we straks allebei een 911 en kunnen we samen eens een keer gaan rijden. 

Kun je gelijk eindelijk eens zien welke kop er nou eigenlijk schuilgaat achter die eeuwige kritische forumzeikerd Twani :D

twani

#13698
Mooi ook die originele "Lobster" velgen .  Hij moet alleen een fractie omláág maar dat komt goed.


Dit is eigenlijk nog een vroege 997 met nog de oude 3,6 motor.  De latere hebben een 3,8 en zijn nóg wat delicater.  Enfin zou met een échte Resto motor erin niet meer zoveel mogen uitmaken.

twani

Quote from: Ralf67 on June 28, 2017, 18:29:26
Gewoon een 11 jaar oude afgetrapte Porsche met veel kilometers  :D

Heeft altijd buiten op de autobahn gereden.



P.S. Best wel een leuke auto.

"Buiten op de autobahn" :wacko: