aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr.M

Quote from: bokkes on June 26, 2017, 21:09:08
Krijg net een antwoord van Maz , ik heb gewonnen  :pompom:
De kratten zijn leeg  ;)
Hahaha. De kratten zijn idd leeg! Dus je zou hebben gewonnen. De inhoud staat opgesteld in huize maz.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Maak me gek!

Audi R8 Spyder V10 5.2 FSI quattro * S-Tronic * Keramische r
€ 149.450,00
http://link.marktplaats.nl/m1169350662?utm_source=android_social&utm_medium=social&utm_content=app_android&utm_campaign=socialbuttons

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

genesis

Voor minder heb je sneller en beter (+1000 pk)

Genesis
Carpe Diem

genesis

Carpe Diem

chansig

Quote from: doorofnight on June 26, 2017, 21:53:33
Jullie kunnen eindeloos speculeren over wat er in de kratten zat, je kan ook gewoon even naar Maz toegaan en het vragen, zoals ik deed  :popcorn:

Maz heeft me een rit van een uur bespaard door te laten weten dat ik gelijk had. Wel jammer want de intentie om eens bij Maz langs te gaan is er nog steeds.

Gr. Hans

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Mr.M

Quote from: genesis on June 27, 2017, 03:56:35
Voor minder heb je sneller en beter (+1000 pk)

Genesis

ik weet , maar dan ziet die er niet zo uit. lol :pompom: :pompom: :pompom:
**UNDER CONSTRUCTION**

Mitch--

nog een klein hintje maz ? ;) ben wel benieuwd....:)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Jumping Jack

#13657
Een hint (volgens wat ik denk dat het is):



Er zitten hier vast wel wat amateur-herpetologen die dit beestje kunnen benoemen ;-).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Mitch--

Quote from: Jumping Jack on June 27, 2017, 14:05:03
Een hint (volgens wat ik denk dat het is):



geinig dit ;) volgens mij was er vroeger een topic over, raadt de apparatuur, eens opzoeken! :)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

katwax

Quote from: Jumping Jack on June 27, 2017, 14:05:03
Een hint (volgens wat ik denk dat het is):



Er zitten hier vast wel wat amateur-herpetologen die dit beestje kunnen benoemen ;-).
Viper - auto
Copperhead - Gin
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Mitch--

aaaaa-hhhhh....bijzondere wending, die had ik niet verwacht :)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Jumping Jack

Let wel, dit is enkel op basis van mijn vermoedens van wat in de kisten zit (zat)  ;).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Mitch--

Quote from: Jumping Jack on June 27, 2017, 14:21:10
Let wel, dit is enkel op basis van mijn vermoedens van wat in de kisten zit (zat)  ;).

uiteraard :)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Mr.M

vik vond dat het weer tijd werd dat hij langs kwam met Roderick om te kijken wat in de dozen zitten. lol tegen sommige mensen kan ik gewoon geen nee zeggen dus dan maar een gezellig dagje van maken met drank, hapjes(BBQ) en muziek.



sommige hebben ook geen geduld he! de een staat dan in de zaak tot die weet wat in de kisten zitten en de ander nodigt zichzelf uit en gaat voor de deur staan.  :clapping: :headbanging: :headbanging: :headbanging: :clapping: :pompom: :pompom: :pompom:


het kan allemaal .... zo is een saaie woensdag avond ineens niet zo saai meer. weer een spontaan actie van vik en roderik . wordt weer een drukke boel morgen.



**UNDER CONSTRUCTION**

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

solitaire

Quote from: Mitch-- on June 27, 2017, 14:06:31

geinig dit ;) volgens mij was er vroeger een topic over, raadt de apparatuur, eens opzoeken! :)

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=64679.0  was eigenlijk wel een leuke thread ook ja!


maar 'niets' in de kratten ... afgezien dat de prijs aan me voorbij gaat ... ik had van Maz domweg iets grootser, meer aahhh-erlebnis, verwacht idd.

alhoewel de onthulling van iets in die trant eigenlijk altijd in de lucht langt hier ...



soli
Hinterm Horizont geht's weiter.

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

Quote from: Jumping Jack on June 27, 2017, 14:05:03
Een hint (volgens wat ik denk dat het is):



Er zitten hier vast wel wat amateur-herpetologen die dit beestje kunnen benoemen ;-).

Gevaarlijke slang ?

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

solitaire

Zonder gekheid, maar de meeste kabels van Skogrand hebben van een afstandje zeker wat van big snakes ....

En kabels is iets dat nog niet echt aan bod is gekomen bij Maz ...





soli
Hinterm Horizont geht's weiter.

Paul Demo

Quote from: solitaire on June 27, 2017, 19:10:41
Zonder gekheid, maar de meeste kabels van Skogrand hebben van een afstandje zeker wat van big snakes ....

En kabels is iets dat nog niet echt aan bod is gekomen bij Maz ...





soli
Maar die kisten voor kabels? Nee


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Jumping Jack

Nog een tip (ik hoop maar dat ik het goed heb  ^^):

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Paul Demo

Quote from: Jumping Jack on June 27, 2017, 19:19:06
Nog een tip (ik hoop maar dat ik het goed heb  ^^):


Wat zie ik nu, tv serie?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Xander32

... ze hebben op z`n minst toch een bril van je afgenomen mag ik hopen?

:)

Quote from: maz on June 27, 2017, 15:09:34
vik vond dat het weer tijd werd dat hij langs kwam met Roderick om te kijken wat in de dozen zitten. lol tegen sommige mensen kan ik gewoon geen nee zeggen dus dan maar een gezellig dagje van maken met drank, hapjes(BBQ) en muziek.



sommige hebben ook geen geduld he! de een staat dan in de zaak tot die weet wat in de kisten zitten en de ander nodigt zichzelf uit en gaat voor de deur staan.  :clapping: :headbanging: :headbanging: :headbanging: :clapping: :pompom: :pompom: :pompom:


het kan allemaal .... zo is een saaie woensdag avond ineens niet zo saai meer. weer een spontaan actie van vik en roderik . wordt weer een drukke boel morgen.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

skyfox

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Paul Demo

Quote from: skyfox on June 27, 2017, 20:48:40
Continuüm?

Wel heel mooi, maar voor die 10 lp's, en 5 kratten?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk