aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chansig

Ik noem die van mij altijd: enge ziekte + oudste beroep van de wereld. Is dan wel lief bedoeld. :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Maikel_audionerd

Quote from: chansig on February 22, 2017, 13:52:25
Ik noem die van mij altijd: enge ziekte + oudste beroep van de wereld. Is dan wel lief bedoeld. :D

Gr. Hans
:notify: Had van jou toch wel een wat genuanceerdere mop verwacht  :nowink:
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

lynch1979

Quote from: Blue-Eyes on February 22, 2017, 13:50:24
Niet mee eens, ook hier in huis is het liefkozend bedoeld. Jouw waarde van een woord mag je niet projecteren op een andermans opvatting en gebruik van het woord.....

Je geeft een oordeel over iets dat niet aan jou is....



Maar goed, verder maar weer!

Nou nou......

Inderdaad, verder maar weer.

chansig

Quote from: Maikel_audionerd on February 22, 2017, 14:08:26
:notify: Had van jou toch wel een wat genuanceerdere mop verwacht  :nowink:

Tsja....gebeurt me ook wel vaker dat ik niet aan de verwachtingen van mensen voldoe. Ik ben er ook gestopt dat ik daarvoor mijn excuses aanbied. :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

blue-eyes

Quote from: lynch1979 on February 22, 2017, 14:08:49
Nou nou......

Inderdaad, verder maar weer.

Nou nou :)
Ach. Kort door de bocht. Waarom zou iemand niet vrouwtje mogen zeggen? Jij weet toch niet hoe zij onderling elkaar dat gebruiken? Jij denkt daar dan iets denigrerends bij denk ik te lezen. Maz en ik duidelijk niet.
Mijn lief noem ik vrouwtje, die van jou noem ik vrouw, mevrouw. Toegepast gebruik.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Marco66

Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

eddy135

'Ministerie van oorlog' een betere benaming?  ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

lynch1979

Quote from: Blue-Eyes on February 22, 2017, 15:10:29
Nou nou :)
Ach. Kort door de bocht. Waarom zou iemand niet vrouwtje mogen zeggen? Jij weet toch niet hoe zij onderling elkaar dat gebruiken? Jij denkt daar dan iets denigrerends bij denk ik te lezen. Maz en ik duidelijk niet.
Mijn lief noem ik vrouwtje, die van jou noem ik vrouw, mevrouw. Toegepast gebruik.

Ik zie het inderdaad anders  ;)

Maar laat iedereen vrij erin, was ook een grapje naar Maz toe van mijn kant  ;)

blue-eyes

#12658
;)



Mooie amp! Ooit eens gehoord :)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Sirius666

Quote from: chansig on February 22, 2017, 13:52:25
Ik noem die van mij altijd: enge ziekte + oudste beroep van de wereld. Is dan wel lief bedoeld. :D

Gr. Hans

Ik ben nu toch wel benieuwd wat Bas hierop zou willen zeggen :popcorn:

Het valt ook wel op dat er een paar als een écht wijf hebben gereageerd. Zouden de 'partners van' dan toch stiekem...........:D

morca

Quote from: Sirius666 on February 22, 2017, 16:06:31
Ik ben nu toch wel benieuwd wat Bas hierop zou willen zeggen :popcorn:

Het valt ook wel op dat er een paar als een écht wijf hebben gereageerd. Zouden de 'partners van' dan toch stiekem...........:D
Dat zou betekenen dat we deels vrouwelijke mods hebben.
The begining of the end......

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Bas Akkerman

Haha, ik zeg even iets... :blink: Ik dacht dat de knipoog mijn opmerking wel nuanceerde en wat mijn rol als admin erbij speelt, geen idee.
In ieder geval moet iedereen natuurlijk helemaal zelf weten hoe ze elkaar binnen een relatie aanspreken. De keren dat ik vrouwtje als denigrerend heb gehoord, is me alleen wat te vaak geweest. Het liefst zeg ik zelf gewoon de voornaam, het is een persoon die op jou is gevallen en andersom, niet een bezit. Maar zoals gezegd, dat moet echt iedereen zelf weten. En nu maak ik er zelf ook meer van dan ik met mijn eerste opmerking bedoelde. ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

BuSpu

Quote from: maz on February 22, 2017, 09:08:33
De 3de verdieping heet dan "THE MAN CAVE".

HOE VET IS DAT!
Nou zal ik 'm dan maar klaarzetten die Lexicon?  ;D

Mr.M

Quote from: Marco66 on February 22, 2017, 15:31:48
Maz?

http://link.marktplaats.nl/m1137606278

Marco
Die had ik vorige week nog hier staan. Mooie amp, als ik wist dat ik de Ayre Voortrap hier kreeg had ik hem iets langer bewaard. :)

Maargoed hij is niet verweg. Ligt bij een kennis.
Quote from: BuSpu on February 22, 2017, 22:41:58
Nou zal ik 'm dan maar klaarzetten die Lexicon?  ;D
De bouwtekening is er nog niet eens .lol  komt goed, maz zijn HT komt eraan.
**UNDER CONSTRUCTION**

Siddartha

Quote from: Bas Akkerman on February 22, 2017, 19:42:03
Haha, ik zeg even iets... :blink: Ik dacht dat de knipoog mijn opmerking wel nuanceerde en wat mijn rol als admin erbij speelt, geen idee.
In ieder geval moet iedereen natuurlijk helemaal zelf weten hoe ze elkaar binnen een relatie aanspreken. De keren dat ik vrouwtje als denigrerend heb gehoord, is me alleen wat te vaak geweest. Het liefst zeg ik zelf gewoon de voornaam, het is een persoon die op jou is gevallen en andersom, niet een bezit. Maar zoals gezegd, dat moet echt iedereen zelf weten. En nu maak ik er zelf ook meer van dan ik met mijn eerste opmerking bedoelde. ;D

Wij noemen elkaar nooit bij de voornaam, alleen maar Sjatje, dat is dan weer Limburgs :D
Als mijn vrouwtje ;) mij bij mijn voornaam gaat noemen reageer ik niet of kijk ik heel raar :D
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Bas Akkerman

Quote from: BuSpu on February 22, 2017, 22:41:58
Nou zal ik 'm dan maar klaarzetten die Lexicon?  ;D
Niet nieuwsgierig hoor, maar welke? :angel:

Quote from: Siddartha on February 23, 2017, 00:26:49
Wij noemen elkaar nooit bij de voornaam, alleen maar Sjatje, dat is dan weer Limburgs :D
Als mijn vrouwtje ;) mij bij mijn voornaam gaat noemen reageer ik niet of kijk ik heel raar :D
Als Linda mij schatje noemt, weet ik al hoe het verder gaat. En nee, niet in mijn voordeel. ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

BuSpu


VlisChris

Quote from: morca on February 22, 2017, 18:49:03
Dat zou betekenen dat we deels vrouwelijke mods hebben.
The begining of the end......

Hm. De laatste admin meeting heb ik dan ECHT zitten suffen volgens mij :P
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

morca

Quote from: Christiaan S on February 23, 2017, 22:49:06
Hm. De laatste admin meeting heb ik dan ECHT zitten suffen volgens mij :P
Het was maar een grapje.
Maar die zou op jouw als single niet van toepassing zijn dan lol  ;D

Mr.M

#12670
Ik ga maar weer met de deur in huis vallen.

Ik denk dat er in huize Maz een deze dagen een mooie MONITOR  speaker komt te staan.
Ben benieuwd of ik met de eigenaar uitkom met onderhandelingen en inruil.

Duimen!

Dan heb Ik op ieder verdieping wat!

*beganegrond : mooie  monitor ls setup
*Eerste verdieping : MINI Exquiste setup
*Tweede verdieping:  kef ls50 setup
*Derde verdieping : kharma GALILEO setup.

Lijkt me een mooie vooruitzicht!

**UNDER CONSTRUCTION**

Maikel_audionerd

Quote from: maz on February 24, 2017, 01:32:07
Ik ga maar weer met de deur in huis vallen.

Ik denk dat er in huize Maz een deze dagen een mooie MONITOR  speaker komt te staan.
Ben benieuwd of ik met de eigenaar uitkom met onderhandelingen en inruil.

Duimen!

Dan heb Ik op ieder verdieping wat!

*beganegrond : mooie  monitor ls setup
*Eerste verdieping : MINI Exquiste setup
*Tweede verdieping:  kef ls50 setup
*Derde verdieping : kharma GALILEO setup.

Lijkt me een mooie vooruitzicht!
Heb ik gemist dat de nieuwe Kef monitors huize Maz alweer verlaten hadden ondertussen?
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

CoSo

Die gaat binnenkort de familie KEF XQ one, two en five compleet maken voor 7.1

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

blue-eyes

Quote from: maz on February 24, 2017, 01:32:07
Ik ga maar weer met de deur in huis vallen.

Ik denk dat er in huize Maz een deze dagen een mooie MONITOR  speaker komt te staan.
Ben benieuwd of ik met de eigenaar uitkom met onderhandelingen en inruil.

Duimen!

Dan heb Ik op ieder verdieping wat!

*beganegrond : mooie  monitor ls setup
*Eerste verdieping : MINI Exquiste setup
*Tweede verdieping:  kef ls50 setup
*Derde verdieping : kharma GALILEO setup.

Lijkt me een mooie vooruitzicht!



En de kelder? En straks de 4e verdieping? :D


Ben echt benieuwd waar je straks staat na de verbouwing!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey