aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bas Akkerman

Heldhaftig noem ik het ook niet, maar als ik vriendelijkheid om me heen zien, maak ik daar graag een buiging voor. Wat mij betreft mag vriendelijkheid wel wat meer aandacht krijgen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Sirius666

Quote from: twani on June 29, 2016, 07:49:51
Dát (alles voor hun ouders overhebben) doen heel veel kinderen voor hun ouders.

Is méér vanzelfsprekend dan heldhaftig.

Ik snap dus prima wat Hans bedoeld.

Juist in deze tijd zou er m.i. wel eens meer sprake van schijnbaar vanzelfsprekende zaken mogen zijn...niet dat we nu met z'n allen auto's voor onze ouders moeten gaan kopen natuurlijk  :D

holco

Slim, je koopt je droom auto en geeft hem dan aan je ouders die dan de lasten mogen dragen  ;)
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

twani

Quote from: holco on June 29, 2016, 09:11:06
Slim, je koopt je droom auto en geeft hem dan aan je ouders die dan de lasten mogen dragen  ;)

En reken erop dat er lasten aanzitten igv zo`n oude knar.

Zo'n ding is alleen met normaal budget op de weg te houden indien je zelf gepassioneerd sleutelaar bent.

Is vaak kapot en het kost dan bakken met geld. Niet iets om een ander blij mee te maken tenzij je alle kosten om het ding rijdende te houden eveneens voor je rekening neemt.

Wel een gave bak maar verre van probleemloos (op die leeftijd)

scrutinizer

Ongelooflijk weer!!! Hoe haal je het gouden randje ( voor de betrokkenen) van een mooi gebaar  ......?





Door deze kenbaar te maken .........op het HT forum.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

sultankat

Quote from: scrutinizer on June 29, 2016, 10:05:30
Ongelooflijk weer!!! Hoe haal je het gouden randje ( voor de betrokkenen) van een mooi gebaar  ......?





Door deze kenbaar te maken .........op het HT forum.

Inderdaad een paar minder passende reacties, jammer. Ik weet dat Maz dit beslist zonder enig eigenbelang doet, hoogstens dat hij straks een brede smile wil zien bij het geven van het cadeau. Ik vind het klasse!
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

holco

Er staat toch duidelijk een winkel achter, oftewel. ......... 
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

chansig

Laat ik even voorop stellen dat ik niets maar dan ook niets vind van wat Maz doet. Ik reageer alleen op de buiging en het woord held.

Ik fiets me iedere zaterdag/zondag 90 km in het zweet om een gebakken eitje te kunnen eten bij mijn moeder. Mijn moeder vind het geweldig en mag dan weer een lekker zorgen, ik hoor haar dagelijkse beslommeringen aan, drink een kopje koffie (of 3) en stap dan weer op de fiets.

Blij dat ik mijn moeder weer even blij heb kunnen maken. Maz geeft een auto en geniet ws evenzo van hetgeen wat hij vervolgens bij zijn ouders ziet.

Gr. Hans

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

i2Paq

Ik denk dat de grootte van het bedanken van je ouders er in het geheel niet toe doet.

Het gaat om wat jij, als persoon, wil doen en wat goed voelt voor jou en waarvan jij denkt dat jij je ouders er een plezier mee doet.

Voor de ene zijn het kaartjes naar een optreden, de ander pakt groter uit een geeft bv. een klassieke auto omdat zijn vader daar iets mee heeft.

Ik gaf mijn vader een Lambretta typo C uit 1948, die we samen vervolgens volledig gerestaureerd hebben.

Waarom?

Omdat mijn vader er altijd voor mij is, wat ik ook doe of deed en omdat hij na de dood van mijn moeder (na een 2 jarig ziekbed) toen ik net 18 was alle lengtes ging om mijn jeugd en opvoeding "normaal" te laten verlopen.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

twani

Quote from: scrutinizer on June 29, 2016, 10:05:30
Ongelooflijk weer!!! Hoe haal je het gouden randje ( voor de betrokkenen) van een mooi gebaar  ......?





Door deze kenbaar te maken .........op het HT forum.

Ik zie er verder geen kwaad in hetgeen ik graag zo wil houden.

Ik heb gisteren ook de grote beurt, APK en nieuwe banden van de auto van mijn schoonouders betaald.

Is toch normaal en niet iets om mee te paraderen (hetgeen nu toch nog gebeurd overigens) 

Ben ik nu ook held dan?  Nee toch hoop ik.


scrutinizer

Quote from: twani on June 29, 2016, 11:32:15
Ik zie er verder geen kwaad in hetgeen ik graag zo wil houden.

Ik heb gisteren ook de grote beurt, APK en nieuwe banden van de auto van mijn schoonouders betaald.

Is toch normaal en niet iets om mee te paraderen (hetgeen nu toch nog gebeurd overigens) 

Ben ik nu ook held dan?  Nee toch hoop ik.

Tja,....er zijn natuurlijk mensen die deze drang moeizaam weerstaan. :D

Maar ...het ging hier even over Maz ...enthousiasme..betrokkenen...delen op forum. ;)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Leeuwarden


twani

Quote from: scrutinizer on June 29, 2016, 11:41:04
Tja,....er zijn natuurlijk mensen die deze drang moeizaam weerstaan. :D

Maar ...het ging hier even over Maz ...enthousiasme..betrokkenen...delen op forum. ;)

Ik snap het.

Het ging mij sec even over het buitenproportionele "óverkwalificeren" van een vrij natuurlijke handeling als daar is het verwennen van je bloedeigen ouders.

Dat maakt je pertinent geen held, eerder een aimabele en warme persoon, gezegend met de juiste dosis familiair instinct.

twani

Quote from: Leeuwarden on June 29, 2016, 11:51:14
Net het Fok forum hier... :blink:

Want?  Ik kom daar namelijk nooit ;)

scrutinizer

Quote from: twani on June 29, 2016, 11:51:48
Ik snap het.

Het ging mij sec even over het buitenproportionele "óverkwalificeren" van een vrij natuurlijke handeling als daar is het verwennen van je bloedeigen ouders.

Dat maakt je pertinent geen held, eerder een aimabele en warme persoon, gezegend met de juiste dosis familiair instinct.

Ik denk denk dat de man in kwestie het 'ook' zo bedoelde, Theo....
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

MarkD

Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani


chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

scrutinizer

Quote from: twani on June 29, 2016, 13:31:42
Ik heb twee vrouwen in huis, dus já :D

Quote from: chansig on June 29, 2016, 13:45:12

Ik heb er drie en gelukkig hier geen last van.

Gr Hans

Wat een contrast he......vooral in dat grijsgebied. :D
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

take5

Quote from: chansig on June 29, 2016, 10:59:23
Ik fiets me iedere zaterdag/zondag 90 km in het zweet om een gebakken eitje te kunnen eten bij mijn moeder. Mijn moeder vind het geweldig en mag dan weer een lekker zorgen, ik hoor haar dagelijkse beslommeringen aan, drink een kopje koffie (of 3) en stap dan weer op de fiets.

Vooruit dan: Held!  :clapping:

En dan hopelijk weer snel over naar de orde van de dag, i.e. glimmende apparaten en hele dure spiekerts.

Mr.M

Quote from: take5 on June 29, 2016, 19:08:58
Vooruit dan: Held!  :clapping:

En dan hopelijk weer snel over naar de orde van de dag, i.e. glimmende apparaten en hele dure spiekerts.
Lol. Dit liep weer zoals gewoonlijk tot een totaal ander plaatje dan ik had gedacht.
Was maar een informatief mededeling in de zin van wat ik van plan ben om met de auto te doen.
De rest verzinnen jullie wel ;). Zelfs zonder  Joris is er genoeg  vonk om de haard aan te steken.lol.

**UNDER CONSTRUCTION**

chansig

Ach volgens mij hebben voldoende mensen hun plasje gedaan dus het vuurtje is al een uurtje of wat gedoofd. Volgens mij smeult het niet eens meer na.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

*heeft het koud*

Even denken: Maz, waarom gebruik je eigenlijk niet gewoon koperdraad?

:tongue2:
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Bas Akkerman

Quote from: chansig on June 29, 2016, 10:59:23
Laat ik even voorop stellen dat ik niets maar dan ook niets vind van wat Maz doet. Ik reageer alleen op de buiging en het woord held.

Ik fiets me iedere zaterdag/zondag 90 km in het zweet om een gebakken eitje te kunnen eten bij mijn moeder. Mijn moeder vind het geweldig en mag dan weer een lekker zorgen, ik hoor haar dagelijkse beslommeringen aan, drink een kopje koffie (of 3) en stap dan weer op de fiets.

Blij dat ik mijn moeder weer even blij heb kunnen maken. Maz geeft een auto en geniet ws evenzo van hetgeen wat hij vervolgens bij zijn ouders ziet.

Gr. Hans
Quote from: i2Paq on June 29, 2016, 11:24:03
Ik denk dat de grootte van het bedanken van je ouders er in het geheel niet toe doet.

Het gaat om wat jij, als persoon, wil doen en wat goed voelt voor jou en waarvan jij denkt dat jij je ouders er een plezier mee doet.

Voor de ene zijn het kaartjes naar een optreden, de ander pakt groter uit een geeft bv. een klassieke auto omdat zijn vader daar iets mee heeft.

Ik gaf mijn vader een Lambretta typo C uit 1948, die we samen vervolgens volledig gerestaureerd hebben.

Waarom?

Omdat mijn vader er altijd voor mij is, wat ik ook doe of deed en omdat hij na de dood van mijn moeder (na een 2 jarig ziekbed) toen ik net 18 was alle lengtes ging om mijn jeugd en opvoeding "normaal" te laten verlopen.
Quote from: twani on June 29, 2016, 11:32:15
Ik zie er verder geen kwaad in hetgeen ik graag zo wil houden.

Ik heb gisteren ook de grote beurt, APK en nieuwe banden van de auto van mijn schoonouders betaald.

Is toch normaal en niet iets om mee te paraderen (hetgeen nu toch nog gebeurd overigens) 

Ben ik nu ook held dan?  Nee toch hoop ik.


Wat mij betreft zijn jullie dat wel! Dus....  :worship:

Nederlanders zijn goed in zeuren, eens wat positiefs (ook al vind je dat normaal) vind ik dan ook een fijne tegenhanger!

Zo, en nu ben ik klaar met kerosine pissen. :smile:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten