aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr.M

Quote from: R on September  1, 2015, 09:18:32
Heb nu al een nieuwe pre op de kop getikt? Hoe staat het daarmee?
Daar wordt ik vandaag over terug gebeld.

Gister een SMS gehad van de ref 5 eigenaar en vandaag belt hij mij terug.
Goede teken .;) dus als goed is heeft Maz een dijk van een vv straks in huis.
[emoji106] [emoji106] [emoji106]

**UNDER CONSTRUCTION**

sultankat

Quote from: maz on September  1, 2015, 09:36:52
Daar wordt ik vandaag over terug gebeld.

Gister een SMS gehad van de ref 5 eigenaar en vandaag belt hij mij terug.
Goede teken .;) dus als goed is heeft Maz een dijk van een vv straks in huis.
[emoji106] [emoji106] [emoji106]

Als hij gaat bellen wordt het nog wat onderhandelen over de prijs denk ik. Maar dat is Maz wel toevertrouwd  :headbanging:
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

ducman748

Kijk Maz nu wordt het intressant met zo'n dikke VV, succes vandaag  :bigsmile:

Mr.M

#6703
Quote from: sultankat on September  1, 2015, 09:50:42
Als hij gaat bellen wordt het nog wat onderhandelen over de prijs denk ik. Maar dat is Maz wel toevertrouwd  :headbanging:
Nee deze meneer heeft een vaste bedrag in gedachten wat opzich comform markt prijs is.
Rond de 5k is een nette / normale prijs voor een ref 5.

Hij zit ook niet in geld nood anders heb je geen ref 5 naast een ref 40 anniversary van 36k  geparkeerd staan .lol

Quote from: ducman748 on September  1, 2015, 10:08:55
Kijk Maz nu wordt het intressant met zo'n dikke VV, succes vandaag  :bigsmile:

Tnx. Ben zeer benieuwd wat een TOP vv kan doen in mijn setting.
Dit wordt weer rekening plunderen hopelijk.lol
**UNDER CONSTRUCTION**

Nahpets

Quote from: Maro on August 17, 2015, 07:55:04
Toch zou een mooie 082 er nu wel erg fraai bij staan. :angel:

Staat er nu 1 op hifi.nl voor een (m.i.) redelijke prijs.

Blijft een hoop geld. Maar is best een hoop bling-bling per euro.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Maro

Quote from: Nahpets on September  1, 2015, 15:58:48
Staat er nu 1 op hifi.nl voor een (m.i.) redelijke prijs.

Blijft een hoop geld. Maar is best een hoop bling-bling per euro.

De de Burmester cd speler (die een vaste waarde in de set zou worden) welke hier mooi bij zou passen is na een verblijf van een paar dagen reeds weer verdwenen.  :D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

larsonator

Quote from: Maro on September  1, 2015, 16:05:26
De de Burmester cd speler (die een vaste waarde in de set zou worden) welke hier mooi bij zou passen is na een verblijf van een paar dagen reeds weer verdwenen.  :D
snapte gij ut nog?  :-X

Mr.M

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#6708
Quote from: Maro on September  1, 2015, 16:05:26
De de Burmester cd speler (die een vaste waarde in de set zou worden) welke hier mooi bij zou passen is na een verblijf van een paar dagen reeds weer verdwenen.  :D
Wilde eigenlijk eerst door om  complete burmester set bij 3lkaar te schrapen maar  zie daar toch vanaf gezien de 082 veelste duur is in aanschaf en moeilijk in doorverkoop wil ik wat anders.


Dus die idee is weer uit me hoofd. Nu ben ik into ARC REFERENCE.
Kan zomaar zijn dat ik morgen zin in AUDIONOTE HEB of wat anders dus bind je bij mij nergens aan vast en probeer mij vooral niet te begrijpen want een doorsnee persoon snapt blijkbaar niet wat ik aan doen ben. Geeft ook niet . Je moet gek zijn wil je een gek begrijpen. Dat zij  jullie blijkbaar niet. ;) lol. Normaal m3ns snapt mij niet.lol
**UNDER CONSTRUCTION**

Maro

Quote from: maz on September  1, 2015, 16:34:38
Wilde eigenlijk eerst door om  complete burmester set bij 3lkaar te schrapen maar  zie daar toch vanaf gezien de 082 veelste duur is in aanschaf en moeilijk in doorverkoop wil ik wat anders.


Dus die idee is weer uit me hoofd. Nu ben ik into ARC REFERENCE.
Kan zomaar zijn dat ik morgen zin in AUDIONOTE HEB of wat anders dus bind je bij mij nergens aan vast en probeer mij vooral niet te begrijpen want een doorsnee persoon snapt blijkbaar niet wat ik aan doen ben. Geeft ook niet . Je moet gek zijn wil je een gek begrijpen. Dat zij  jullie blijkbaar niet. ;) lol. Normaal m3ns snapt mij niet.lol


Duidelijke taal.   :D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Mr.M

#6710
Zat gister ook nogeens te denken om minder geld in de audio hobby te steken en eerder een nieuwe auto te kopen waar ik ook voor aan sparen ben. Dus kan ook zomaar zijn dat ik ipv een ref 5 een BMW 5 serie koop(bij wijzen van ) .lol.

Als ik iets zie waar ik op slag verliefd op wordt , bv een mooie klok ,auto of audio spullen dan ben ik heel simpel.
Als ik er gelukkig en blij van wordt dan is de enige vraag  aan mezelf:  HEB JE HET GELD? als de antwoord ja is dan is het pinnen en wegwezen.

Dus ik ben heel onvoorspelbaar helaas /gelukkig.

;)
**UNDER CONSTRUCTION**

Pjotr27

Quote from: Maro on September  1, 2015, 16:05:26
De de Burmester cd speler (die een vaste waarde in de set zou worden) welke hier mooi bij zou passen is na een verblijf van een paar dagen reeds weer verdwenen.  :D

Was een leuk handelsobject... ;)
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Mr.M

Tussen de mensen die ik ken ben ik de normaalste denk ik. lol

Gister kreeg ik van een kennis de vraag om wat cameras van hem te verkopen via marktplaats , bij aankomt moest ik even slikken van de prijzen, er lag voor 50,000 euro nieuwwaarde aan cameras op de tafel en dat was maar de helft van zijn collectie,lol

ik wist niet eens dat een foto camera 30.000 euro kon kosten, dan kan je nog niet eens een fotos mee maken want er zit geen lens op.lol (ALLEEN EEN BODY)zoals dat heet.

ik vroeg hem ga je stoppen met camera hobby en de antwoord was nee heb de nieuwere serie besteld. hahahahaha dus deze mogen weg. lol
wat kost de nieuwe serie ? 75 k. Amen was mijn antwoord. lol

tja zo ieder GEK zijn gebrek toch... als je maar een ander niet lastig valt.

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: Pjotr27 on September  1, 2015, 16:56:27
Was een leuk handelsobject... ;)

Als die 100% in orde was wel. maar na 25 jaar moet je een en ander eerst aan zoeen apparaat slutelen wil je hem voor de hoofdprijs kunnen verkopen.
ik heb een prijsopgave gevraagd voor een service bij burmester en daarna was ik meteen genezen van burmester. bij burmester denken ze , als je 25000 gulden voor een cd speler hebt dan is 1500 euro onderhoud na 25 jaar helemaal niets bijzonders (een prikkie zelfs). nou ik kan je vertellen, voor mij is 1500 geen prikkie.
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#6714
Quote from: Pjotr27 on September  1, 2015, 16:56:27
Was een leuk handelsobject... ;)
Als AUDIO SCHIEDAM boven de gevel stond bij mij was dit inderdaad een handelsibject.
Voorlopig staat SCHIEDAM OPTIEK op de  gevel ,maar wie weet mischien ga ik ooit dit combineren.

Ben wel bezig om in philipijnen een "kharma store" te vestigen als ik het financieel rond kan krijgen.
Daar hebben ze nog geen distributie en gezien ik half philipijnen ben en de taal goed beheers en zat familie daar heb moet het niet onmogelijk zijn.

Dus wie weet ,misschien wordt ik ooit een officieel audio handelaar. ;) lol.
**UNDER CONSTRUCTION**

LABO

Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | HBM2260
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

michel69

#6716
Quote from: maz on September  1, 2015, 17:14:34
Als AUDIO SCHIEDAM boven de gevel stond bij mij was dit inderdaad een handelsibject.
Voorlopig staat SCHIEDAM OPTIEK op de  gevel ,maar wie weet mischien ga ik ooit dit combineren.

Ben wel bezig om in philipijnen een "kharma store"te vestigen als ik het financieel rond kan krijgen.
Daar hebben ze nog geen distributie en gezien ik half philipijnen ben en de taal goed beheers en zat familie daar heb moet het niet onmogelijk zijn.

Dus wie weet ,misschien wordt ik ooit een officieel audio handelaar. ;) lol.

En de eerste klant...................................................................is Maz himself  ;) ;D
StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

Mr.M

Quote from: michel69 on September  1, 2015, 20:06:27
En de eerste klant...................................................................is Maz himself  ;) ;D
Hoog waarschijnlijk wel. Lol

Doe mij maar een exquisite mini aub.lol
**UNDER CONSTRUCTION**

michel69

#6718
Quote from: maz on September  1, 2015, 20:18:24
Hoog waarschijnlijk wel. Lol

Doe mij maar een exquisite mini aub.lol

Haha ik zie je daar al staan tussen al die beauty's en bij jezelf denkend welke zou ik nu eens naar huis meenemen ;D
Hoe staan de zaken ervoor met de ref ? ga zelf de komende tijd eens rondkijken voor een nieuwe(2e hands maar voor mij nieuw dan ;) ) cd speler van zo rond de 700 denk dat ik er dan wel op vooruit ga tov mijn huidige speler.
StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

Mr.M

#6719
Nou net had ik het over onverwacht dingen en kreeg net een app van kennis die spijt heeft van aankoop aantal horloges op vakantie.lol
En ik kan het niet laten voor die prijs...[emoji31] [emoji31] [emoji31] [emoji31] [emoji31]


Wit gouden bulgari van 2015 en bi color rolex van 2015.

Kan wel janken....

Zoals ik zei ieder gek zijn gebrek. .. bij mij in de buurt heeft iedereen wel een gebrek.lol.
De een heeft camera gebrek de ander auto en deze nu klokjes ..lol   zie je zo bijzonder ben ik niet.
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#6720
Nou . Net de eigenaar van de ref 5 gesproken en als alles beetje meezit ga ik het vandeweek ophalen.

Dus er komt voor 90%zeker een ref 5 in huize maz.

Nu is nog de vraag,  de zwarte voorfront nemen of de grijze? Hij heeft ze beide maar krijg ze niet beide.lol

Hmmmm
**UNDER CONSTRUCTION**

advr

ARC hoort zilver te zijn dus makkelijk toch :-)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

katwax

Quote from: advr on September  1, 2015, 22:14:30
ARC hoort zilver te zijn dus makkelijk toch :-)
True
Maar zwart is altijd rustiger om naar te kijken :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Kwabbernoot


dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.