aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

larsonator

Quote from: vik on May 27, 2015, 08:28:03
Misschien is deze wat duidelijker  :coffee: ;)
Mooie foto  :-X



buiten dat: mooi platenspeulerke  :inlove:

Raphie

JBL PRX Power!

Raymond187

Zijn die goldmund eindbakken geen mooie combi met je speakers? Of Passlabs?

Of zijn die de revu al gepasseerd?

Mr.M

Quote from: larsonator on May 27, 2015, 11:24:16
Mooie foto  :-X



buiten dat: mooi platenspeulerke  :inlove:
Betere fotos ,,(hoop ik)
**UNDER CONSTRUCTION**

eddy135

Quote from: vik on May 27, 2015, 08:28:03
Misschien is deze wat duidelijker  :coffee: ;)
Jij hebt ook al zo'n beroerde camera... :(
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

larsonator


Zodiac

#4506
Quote from: larsonator on May 27, 2015, 13:47:23
Nope  ;)
maar nog steeds mooi speulerke :pompom:
Zo'n fel led lampje verneukt je foto natuurlijk. Zeker als je 's avonds fotografeert....die basis is misschien moeilijk?
Verder ziet t er als n huiselijke 2e hands audio zaak uit.

Edit: [emoji1][emoji16]
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

Raymond187

MOet wel lachen om je hoor hahahaha

Zulke mooie spullen en dan foto's maken die lijken uit een jaren 80 ... uuuh volwassen film zeg maar :D :D

morca

Betere setup zo Maz,Nou alleen die  nieuwe camera nog  ;D

1 metertje vd achtermuur klopt wel dat houd ik ook ong aan om in the zone te zitten  :music:
Anders verga ja van het laag

Mr.M

Quote from: morca on May 27, 2015, 18:10:00
Betere setup zo Maz,Nou alleen die  nieuwe camera nog  ;D

1 metertje vd achtermuur klopt wel dat houd ik ook ong aan om in the zone te zitten  :music:
Anders verga ja van het laag

Tnx.

Vandaag naar een nieuwe tel gaan kijken want dit is niet meer up tot datee . samsung s2... We zijn al bij s6 zag ik vandaag.hahaha
Ik heb vandaag een tip gehad van een goede audio vriend (zeer audiofiel) man en hij heeft de aankoop van zijn leven gedaan zegt die. Beste upgrade ooit volgens hem.

Hij heeft een egg stoel gekocht als luister stoel in zijn dedicated kamer.hij zegt wekt perfect. Best akoestische upgrade .hahaha

Ben wel nieuwsgierig  geworden dus misschien even langs gaan en luisteren.
**UNDER CONSTRUCTION**

chansig

Kan me er iets bij voorstellen. Hou je handen maar eens achter je oren..goedkopere oplossing. Goed voor je spieren alleen zit je een beetje voor l*l. :D

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

VlisChris

Krijg je dan niet vooral een echo echooo echooooooooo?
Want dat is een beetje wat je hebt als je je handen achter je oren houdt. (waar overigens een mooi topic over is als ik het me goed herinner)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.


Dirk

Quote from: maz on May 28, 2015, 00:00:24

Ik heb vandaag een tip gehad van een goede audio vriend (zeer audiofiel) man en hij heeft de aankoop van zijn leven gedaan zegt die. Beste upgrade ooit zegt die.

Hij heeft zoiets gekocht als stoel. En hij zegt wekt perfect. Best akoestische upgrade .hahaha

Ben wel nieuwsgierig  geworden dus misschien even langs gaan en luisteren.
als je bij Jerry hebt geluisterd dan kan je je wel al enigszins voorstellen wat zo'n stoel met de klank doet.
hij heeft de "extreme version" staan...het ziet er bij hem alleen wat minder gepolijst uit  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Dirk

Quote from: Christiaan S on May 28, 2015, 00:46:54
Krijg je dan niet vooral een echo echooo echooooooooo?
Want dat is een beetje wat je hebt als je je handen achter je oren houdt. (waar overigens een mooi topic over is als ik het me goed herinner)
hou je handen maar eens achter/rond je oren.
als jij dan een echo hoort  :blink:...tsja, dan zou je volgens mij ook geen probleem mogen hebben bij het duiken  :D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Bas Akkerman

Verlies je dan ook niet wat ruimtelijkheid? Met mijn handen achter mijn oren klinkt het altijd wat geconcentreerder maar ook nauwer.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Graphtuner

ik zie vooral heel weinig!

oooh, oren... had ogen gelezen, excuus  ;D
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Mr.M

Quote from: chansig on May 28, 2015, 00:06:48
Kan me er iets bij voorstellen. Hou je handen maar eens achter je oren..goedkopere oplossing. Goed voor je spieren alleen zit je een beetje voor l*l. :D

Gr Hans
ja daar was ik zelf ook achter, alles klinkt wat "beter"live in mijn beleving. dit zou het zelfde effect moeten hebben.

Quote from: Christiaan S on May 28, 2015, 00:46:54
Krijg je dan niet vooral een echo echooo echooooooooo?
Want dat is een beetje wat je hebt als je je handen achter je oren houdt. (waar overigens een mooi topic over is als ik het me goed herinner)
nee je krijgt geen echo denk ik maar minder zij reflecties uit kamer.

Quote from: Dynky on May 28, 2015, 07:02:47
als je bij Jerry hebt geluisterd dan kan je je wel al enigszins voorstellen wat zo'n stoel met de klank doet.
hij heeft de "extreme version" staan...het ziet er bij hem alleen wat minder gepolijst uit  ;)
inderdaad zoiets is het ,alleen wat mooier. de eerste keer dat ik op jerrys stoel zat , viel ik haast om van het effect. waanzinnig, :inlove: :inlove: :inlove:  alleen bij jerry is het een extreem akoestisch aangepast zitstoel , maar hij doet het perfect. als dit maar een fraktie van het effect geeft van jerys stoel ga ik er en kopen.

ik heb gister een beetje getest met kussen om en achter me hoofd en het effect is duidelijk hoorbaar, de achterwand en zij reflecties zijn beduidend minder en alles is nog intiemer en dirtecter.

Quote from: Bas Akkerman on May 28, 2015, 07:29:09
Verlies je dan ook niet wat ruimtelijkheid? Met mijn handen achter mijn oren klinkt het altijd wat geconcentreerder maar ook nauwer.
het zijn meestal de zij reflecties die  een te  "' ruimtelijk'' effect creeren . ik heb bij jerry wat muziek gehoord die ik ken en het klonk absoluut anders , je zou zeggen minder ruimtelijk maar je hoort eigelijk minder van je kamer en meer instrument en stilte eromheen..
**UNDER CONSTRUCTION**

Richi

Hé Maz, misschien is dit accessoire wel een gat in de markt!  :P
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Mr.M

Quote from: Richi on May 28, 2015, 11:26:14
Hé Maz, misschien is dit accessoire wel een gat in de markt!  :P


:clapping: :clapping: :clapping: :clapping: ^^

je zet dit als grap in maar dit zou inderdaad een mooie accessoire  kunnen zijn als je het goed uit doktert.
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

kijk eens aan    speaker chair....zo heet het ook...
:pompom: :pompom: :clapping: :headbanging:
**UNDER CONSTRUCTION**

BuSpu

Je bant wel een heel stuk akoestiek uit van je kamer, prima als je dat wilt omdat je bv een over-akoestische ruimte hebt maar het geluid kan ook klein en heel direct worden en of je dat wilt?

Ik kan me ook voorstellen dat het op den duur vervelend wordt omdat je beleving van de ruimte heel anders wordt. Als je in een dode kamer staat wil je daar op een gegeven moment echt wel weg want je waarneming raakt helemaal gedesoriënteerd van het gebrek aan akoestiek. Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen.

Raphie

Enige wat er met handjes gebeurt is dat waargenomen volume en midrange omhoog gaan. Is gewoon een EQ en deze reflecties hebben natuurlijk NIKS met een audiofiele upgrade te maken :D
JBL PRX Power!

erik s.

Dan ben je met een goede hoofdtelefoon een stuk goedkoper uit.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B