aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

remco320

Hè Maz, echt tof dat je naar Zwitserland gaat karren om een paar mooie speakers te gaan halen. Als je telkens geld kan genereren uit tweede hands handel dan ben je op zeker een goede handelaar..

Alleen uh... Ik heb het idee dat je niet bijster veel geduld hebt als ik je wisselingen zo zie ( al ben ik het helemaal eens met je manier van kopen en verkopen). Mocht je net als ik niet bijster geduld hebben ;) dan zou ik even wachten met naar Zwitserland rijden.. Het is er de komende dagen redelijk terror... Wintersport en vakanties in Duitsland/Zwitserland.. Good luck...

Bas Akkerman

Met gepaste jaloezie lees ik altijd je topic Maz. De tijd en de durf die je hebt moet je vooral ook gewoon maken. En de manier waarop je dat doet, vind ik eigenlijk wel bewonderingswaardig.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mr.M

http://www.soundstage.com/vinyl/vinyl200103.htm

Om het feest compleet te maken met buize...... tis kerst en je moet jezelf verwennen...

ik had dit all een tijdje op het oog en de knoop doorgehakt om het in huis te halen..ik weet het is een overkill tov me platenspeler maar goed...

Dit raak ik met gemak kwijt aan een lp lover...als ik ermee uitgespeeld ben..

Ik heb alweer  iets heeel bijzonders in huis gehaald..
Voor de lp lovers .ga eerst zitten want maz hweft je droom phono versterk in huis gehaald...

De prachtige HERON AUDIO VTPH -1  VACUME TUBE PHONO... :wub:
..
**UNDER CONSTRUCTION**

mijkie

ik vind t prachtig om te zien (lezen) wat jij allemaal in huis haalt, voor de 1 is het koopziek en voor de ander nieuwsgierigheid, maakt mij niet uit Maz, ik vind t leuk om te lezen en te bekijken wat voor (vaak) mooie spullen jij in je woonkamer neerzet !!

hou ons op de hoogte van je audio avonturen !!
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

michel69

Quote from: maz on December 18, 2014, 18:24:50
http://www.soundstage.com/vinyl/vinyl200103.htm

Om het feest compleet te maken met buize...... tis kerst en je moet jezelf verwennen...

ik had dit all een tijdje op het oog en de knoop doorgehakt om het in huis te halen..ik weet het is een overkill tov me platenspeler maar goed...

Dit raak ik met gemak kwijt aan een lp lover...als ik ermee uitgespeeld ben..

Ik heb alweer  iets heeel bijzonders in huis gehaald..
Voor de lp lovers .ga eerst zitten want maz hweft je droom phono versterk in huis gehaald...

De prachtige HERON AUDIO VTPH -1  VACUME TUBE PHONO... :wub:
..

Haha nice Maz.......enne wees nu verstandig laat het spelen aan het component over.......die kan dat veel beter als jij ;) ;D

Maar als ik de afgelopen dagen een beetje terug kijk.....ben je de hele dag op pad door ons mooie landje(goed er worden ook nog eens uitstapjes gemaakt in de EU)om het ene na het andere topproduct die audioland ons bied op te snorren :sly:......MAZ de snorder ;)
StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

Mr.M

Quote from: Bas Akkerman on December 18, 2014, 18:01:11
Met gepaste jaloezie lees ik altijd je topic Maz. De tijd en de durf die je hebt moet je vooral ook gewoon maken. En de manier waarop je dat doet, vind ik eigenlijk wel bewonderingswaardig.
Tnx bas... Af en toe is het ook echt een gok hoor wat ik koop..
Maar goed ben niet vies van een gokje...
Quote from: remco320 on December 18, 2014, 17:58:35
Hè Maz, echt tof dat je naar Zwitserland gaat karren om een paar mooie speakers te gaan halen. Als je telkens geld kan genereren uit tweede hands handel dan ben je op zeker een goede handelaar..

Alleen uh... Ik heb het idee dat je niet bijster veel geduld hebt als ik je wisselingen zo zie ( al ben ik het helemaal eens met je manier van kopen en verkopen). Mocht je net als ik niet bijster geduld hebben ;) dan zou ik even wachten met naar Zwitserland rijden.. Het is er de komende dagen redelijk terror... Wintersport en vakanties in Duitsland/Zwitserland.. Good luck...
Tnx voor de heads up. Had er niet eens aan gedacht...de drukte....
Even google
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: bmateijsen on December 18, 2014, 17:27:37
Even mierenneuken... het ontwerp is van hem... hij heeft ze niet meer persoonlijk in elkaar gezet ;)
dat weet ik ook wel.. Gaat erom dat het onder zijn bewind viel..

Van de tijd van de meester...viel nog onder zijn ontwerp...

;)
**UNDER CONSTRUCTION**

R

Mooi zeg!

Quote from: maz on December 18, 2014, 15:01:16
Exact..

Ondertussen mag ik me prijzen met tekoop aanbieden van de meest exclusief sinus Faber guarneri palladio ..de 100ste van 100 stuks...
De laatste guarneri palladio gemaakt door Franco serblin..

Zeer leuk dat zoeen bijzonder speaker in Nederland is beland .
En ik mag het weer aanbieden ... [emoji109] [emoji41] [emoji7]
]



Ruud-

Quote from: maz on December 18, 2014, 18:24:50

Voor de lp lovers, ga eerst zitten want maz heeft je droom phono versterker in huis gehaald...

Nee hoor Maz, dit is mijn droom phono-trap  ;D



Sonore phono trap
Wie met andermans oren luistert...bedriegt zichzelf. C.D.speler:NorthStarDesign, v.v.: Counterpoint 1000, EV: Aragon 8008ST, speakers: KEF LS50,: Interlinks Sonore Reference Gold, speakerkabel: Vicol..

simsatit

>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Mr.M

Quote from: Ruud- on December 18, 2014, 22:44:46
Nee hoor Maz, dit is mijn droom phono-trap  ;D



Sonore phono trap
Heb alles gehad van sonore kwa bekabeling(compleet refrence lijn) en was  niet onder indruk van kwaliteit.prijs verhouding.

Kwa buize spul schijnen ze erg goed te zijn .. Geen ervaring mee.. Ken iemand die de grote speakers heeft van sonore en complete buize lijn. De speaker is nooit een succes geworden.
De buizen spul wel.... Wens ze ieder geval veel geluk en ik gun ze sucves als Nederlands (Rotterdams fabrikant) zijnde..
Alleen in de high end wereld moeten ze iets meer aan de details doen...
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Owjaaa ,,heb  zoveel mooie spul in huis en geen speakers om ze aan te sturen....pfffff

Tis stil in huize Maz.....
**UNDER CONSTRUCTION**

Nahpets

Miscchien kun je je vriendinnetje wat geluidjes laten maken.... :angel:
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Ruud-

Quote from: maz on December 19, 2014, 02:14:27
Heb alles gehad van Sonore kwa bekabeling (complete reference lijn) en was  niet onder indruk van kwaliteit.prijs verhouding.
Was het niet de juiste kleur voor jou  ;D

Quote from: maz on December 19, 2014, 02:14:27
Alleen in de high end wereld moeten ze iets meer aan de details doen...
Beste Maz, het gaat toch om de muziek, uiterlijk is toch daar ondergeschikt aan.
Jij denkt toch ook niet in termen van groter/duurder/glimmender/zwaarder/enz 
Wie met andermans oren luistert...bedriegt zichzelf. C.D.speler:NorthStarDesign, v.v.: Counterpoint 1000, EV: Aragon 8008ST, speakers: KEF LS50,: Interlinks Sonore Reference Gold, speakerkabel: Vicol..

newday

Begint een beetje in te kakken hier, de hele dag nog niks nieuws gezien  :wacko:                 ;)

eddy135

Quote from: Ruud- on December 19, 2014, 18:13:24
Beste Maz, het gaat toch om de muziek, uiterlijk is toch daar ondergeschikt aan.
Jij denkt toch ook niet in termen van groter/duurder/glimmender/zwaarder/enz

Zeker nieuw hier? ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN


Mr.M

Quote from: Ruud- on December 19, 2014, 18:13:24
Was het niet de juiste kleur voor jou  ;D
Beste Maz, het gaat toch om de muziek, uiterlijk is toch daar ondergeschikt aan.
Jij denkt toch ook niet in termen van groter/duurder/glimmender/zwaarder/enz
Als je 2400 euro voor een 3 meter kabel vraagt ga ik er vanuit dat die tot de laatste draad geperfectioneerd is en niet amateuristisch in elkaar gezet ,waarbij de mantel uit de houten blok los komt en dat ik steeds de mantel in zijn gat moet stoppen...of ben ik gek?lol

Ik hoop dat de nieuwe sonore zijn uiterlijke kwaliteit verbeterd tov vroeger.
Want producten zijn mooi. Vooral buizen..

Ik ga maffen moet over 3 uur opweg naar  Zwitserland ..lekker weekendje weg....
**UNDER CONSTRUCTION**

MauZ

*Panasonic TX-P50GT50E*Marantz SR5004 SG*Marantz CD5005 SG*TAGA Harmony Platinum V.2 F-100 Fronts*TAGA Harmony Platinum V.2 C-40PR centerspeaker*TAGA Harmony Platinum S-40 surrounds*Norstone Stylum 3*TAGA DA-300 DAC*JIB HF-004 LS cables/W&M LS cables*JIB HC 011 Interlink*Logitech Squeezbox Touch*Lacie 2x1 TB  Neil Poulton Design*

martin778

Nou ik ben benieuwd wat Maz nu meeneemt vanuit Zwitserland LOL!   :clapping:

Raphie

JBL PRX Power!

DofN

De S1 is voor de hand liggend, dus de kans is klein bij Maz...  Misschien, daar eenmaal aangekomen,  ziet hij iets dat zijn oog nog meer streelt.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Robiwan

Spreekt Maz Zwitsers? :D De dialecten zijn daar nogal moeilijk verstaanbaar.
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N | Flatcap 2x | Neat Motive SX2

ajbeefde

Quote from: LPlover on December 20, 2014, 09:53:38
Spreekt Maz Zwitsers? :D De dialecten zijn daar nogal moeilijk verstaanbaar.

Euro's doen veel als je elkaar niet verstaat  ;D
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI