aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Started by Mr.M, September 20, 2014, 11:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Mr.M

Even mijn bronnen naast de rack sorteren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

michel69

Quote from: maz on November 12, 2017, 21:12:57
Even mijn bronnen naast de rack sorteren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Wat is dat voor tweak onder op de stands [emoji16][emoji16] staat netjes zo Maz oogt vooral wat rustiger met 1 set speakers.

Verstuurd vanaf mijn TRT-LX1 met Tapatalk

StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

Contour


Mr.M

#14678
Quote from: michel69 on November 12, 2017, 21:16:14
Wat is dat voor tweak onder op de stands [emoji16][emoji16] staat netjes zo Maz oogt vooral wat rustiger met 1 set speakers.

Verstuurd vanaf mijn TRT-LX1 met Tapatalk
Dat is een hele bijzonder  tweak. Het houtsoort waarvan de beeldjes gemaakt zijn en de maniwr waarop ze handgemaakt zijn is heel spaciaal.Dit CUBAANS houtsoort elimoneert  stand resonantie s ;) lol.


Die beeldjes heb ik vorige jaar uit Cuba meegenomen.
Zag hoe ze gemaakt werden op de markt  voor me neus en vond het heel erg mooi.
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: Contour on November 12, 2017, 21:53:30
Erg mooi zo Maz!!!
Tnx contour.

Ben er ook zeer blij mee.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#14680
Tweak Beeldjes uit cuba. ;)


Zelfde geldt voor deze "muzikale" schilderijen. Kon ze ook niet laten staan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

chansig

Nu weet ik het weer. De speakers lijken erg op de speakers die Knubbe paar weken terug heeft gekocht. Mooie ruimte Maz..

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

knubbe

Iets ander budget alleen   :inlove:
Ik doe gewoon alles in de Poor man's variant :D
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Mr.M

Quote from: chansig on November 13, 2017, 08:00:49
Nu weet ik het weer. De speakers lijken erg op de speakers die Knubbe paar weken terug heeft gekocht. Mooie ruimte Maz..

Gr. Hans
Quote from: knubbe on November 13, 2017, 12:14:37
Iets ander budget alleen   :inlove:
Ik doe gewoon alles in de Poor man's variant :D
Ik weet zo niet meer welke speakers knubbe heeft , maar als die een beetje zo uitziet dan heeft die een goed smaak. ;).

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Heeft iemand nog een APOGEE WYDE EYE interlink van een meter?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Nahpets

Die zijn er in 3 varianten, RCA, AES/EBU en BNC.

Ik heb ook al tijden een gezocht advertentie op het forum uitstaan, maar helaas nog geen kabels aangeboden gekregen.

Mijn vader is momenteel bij mijn zusje in de US, ik denk er over na om hem deze (https://www.amazon.com/dp/B01MUHB985/_encoding=UTF8?coliid=I1OQNQEE53UUO1&colid=1L1HXL6UG197S) te laten meenemen.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Mr.M

Quote from: Nahpets on November 16, 2017, 15:06:32
Die zijn er in 3 varianten, RCA, AES/EBU en BNC.

Ik heb ook al tijden een gezocht advertentie op het forum uitstaan, maar helaas nog geen kabels aangeboden gekregen.

Mijn vader is momenteel bij mijn zusje in de US, ik denk er over na om hem deze (https://www.amazon.com/dp/B01MUHB985/_encoding=UTF8?coliid=I1OQNQEE53UUO1&colid=1L1HXL6UG197S) te laten meenemen.
Ik heb de rca. Ik heb al eentje  van meter , maar wilde een tweede om als stereo te gebruiken.



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#14687
Maz heeft weer 2 zeldzame dingen te pakken.

Een is een kabel  ander is een hele aparte draaitafel waar ik al een tijdje naar opzoek ben omdat het een mooie match is met de lichtvoetige colibri element van me.

Als ik deze tafel binnen krijg dan gaat de VPI eruit.

Dan gaat deze in de luisterkamer en de transrotor orfeo doppio naar de woonkamer als siersruk naast de vivids.  Lol



**UNDER CONSTRUCTION**

patsijb

misschien heb ik t gemist maar heb je de galileos nog?

Contour

Het was al zo rustig hier Maz, mooi om te horen dat je weer leuke spullen hebt gekocht!

raindog

Mooie aanwinsten weer Maz, heb je eigenlijk die Luxman speler nog staan?
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

Mr.M

#14691
Quote from: patsijb on November 21, 2017, 15:47:44
misschien heb ik t gemist maar heb je de galileos nog?
De Galileos zijn van kleur verandert enstaan op 4 wielen lol.
Je kan niet alles hebben he, Patsijb , Het hobby geld rouleer rond in de setting van Maz , audio , auto , klokjes, je kan ze niet allemaal tegelijk in huis hebben helaas.

Dus ik heb in de audio en klokjes moeten knippen om bij de auto gedeelte te kunnen plakken. Lol.

Ben van 3 complete highend set naar een vintage set gegaan.

Daar inplaats heb ik een mooie Porsche terug. ;).
Quote from: Contour on November 21, 2017, 16:10:31
Het was al zo rustig hier Maz, mooi om te horen dat je weer leuke spullen hebt gekocht!
Had 2 weken bezoek uit Zweden en Engeland dus even druk met een Europa tour. Lol.

Was een paar dagen Parijs en België om familie rond te leiden. Vandaar dat de auto stil heeft gezeten maar vanavond heb ik weer tijd voor mezelf en ga wat hobbyen.;).
Quote from: raindog on November 21, 2017, 16:29:38
Mooie aanwinsten weer Maz, heb je eigenlijk die Luxman speler nog staan?
De luxman heb ik aan  de verzamelaar / kennis van me gegeven in AUSTRALIE.

**UNDER CONSTRUCTION**

patsijb

ah vandaar..
je kan je geld maar 1x uitgeven ja
ik had de galileos gehouden maar ik heb dan ook helemaal nix met autos ;)

Mr.M

#14693
Quote from: patsijb on November 22, 2017, 15:12:20
ah vandaar..
je kan je geld maar 1x uitgeven ja
ik had de galileos gehouden maar ik heb dan ook helemaal nix met autos ;)
Lol. Laat het geld uitgeven maar aan maz over . Die ken het wel.

Wat de Galileo betreft , ik kon ze toch niet aan de praat krijgen hier thuis. Woonkamer is akoestisch K..T en de luister kamer is te klein voor ze. Dus tjaaa wat ga je dan doen,? In een hoek schuiven of inruilen tegen wat anders waar je wel van geniet.

Ik ben van het genieten van je geld , dus dan maar 4 wielen onder de Galileos zetten en een Porsche logo aan hangen. Lol


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Dirk

mogelijk heb ik het gemist (heb geen zin om alles terug te gaan nalezen), maar ik begreep intussen wel dat je bent afgestapt van het idee om een aparte HT-set/ruimte etc te bouwen...en dus nu vooral (enkel?) nog aan de slag bent in je dedicated luisterruimte

Is het dan geen beter plan om deze dedicated ruimte nu eens eerst grondig akoestisch aan te (laten) pakken?  En dan bedoel ik niet een bevriend forumlid even wat laten komen luisteren en meten, maar neem een professionele partij als bvb BB&G of Mutrox onder de arm en ga met ze aan tafel zitten.

Zij kunnen passend binnen jouw interieur(wan :D)smaak perfect verschillende oplossingen aanbrengen na zo'n gesprek en één nulmeting, waaruit jij dan nog eens kan kiezen alvorens er ook maar iets (al dan niet op maat gemaakt) qua diffusors of absorbers wordt geplaatst.

Ik weet met zekerheid dat als je hier één keer het budget van zo'n dikke component (pakweg 10000€) aan besteed, je niet weet wat je terughoort...in positieve zin uiteraard ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

chansig

MAz houdt van een vette ietwat overheersende baz...dus dan moet hij niet zijn ruimte akoestisch in orde gaan maken.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Dirk

ook daar kan dan naar gewerkt worden, (bijna) alles is akoestisch mogelijk  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

hpapen

Hij kan het ook niet weer verkopen ;D

AudioEnZo

Alles is onmogelijk, als je maar wil ;)

Mr.M

Akoestiek komt ook nog eens aan de beurt.
Ik ben inderdaad van de Ht idee afgestapt en heb me "gefocused" in me ruimtetje beneden.

Boven in de woonkamer ga ik de vivids neerzetten met een mooie integrated Amp wat makkelijk bedienbaar is voor me vriendin.

Benden ga ik lekker doorhobbyen en straks akoestisch aanpakken.



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**