iPhone 6 en 6 plus

Started by Starred, September 2, 2014, 18:13:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BJF

Quote from: Thanatos on February 19, 2015, 10:42:01
::)

Wat een aannames weer.

Ik zit idem veel op de (snel)weg en ontkom gewoon niet aan communiceren. Meestal per telefoon (handsfree  8) ). Soms even snel een ok/ja/nee via de app/mail. Met mijn oude Iphone kon dit blind met 1 hand. Met de 6+ gaat dit niet dat was het punt wat ik duidelijk wilde maken.
Om een app of mail te beantwoorden, hoe kort ook, moet je hem eerst lezen toch?

QuoteIk ben een zeer verantwoordelijke rijder. (...)
....en dat vind ik dan weer niet. Klinkt als de dronken bestuurder die van zichzelf zegt dat hij met drank op net zo goed rijdt.
Een groot deel van de ernstiger aanrijdingen komt voort uit zelfoverschatting.
NAD M10 V2
Elac FS247

Thanatos

Precies en weer een veroordeling op basis van een paar zinnen. Dit maal zelfs met de vergelijk met een dronken bestuurder.

Ik vind nog steeds bellen in de auto (carkit) veel gevaarlijker dan even elders je blik op leggen voor een halve seconde. Of wat dacht je van een intensief gesprek met je bijrijder ? Dat zorgt voor veel meer afleiding imo.

Maar de Iphone 6+ bevalt nog steeds uitstekend. Dat terzijde. O0

BJF

Niet handsfree bellen in de auto is, net als beschonken rijden, strafbaar. Dat is de (enige) overeenkomst die ik aanstip.
Dat beide volgens de wet verboden zijn, zal niet voor niks zijn.

Ik blijf het raar vinden dat mensen als jij denken de uitzondering te zijn waarbij het niet ten koste gaat van de rijvaardigheid.
Dat is wat ik bedoel.

En ja, mijn iPhone 6 Plus bevalt ook prima, had dat eigenlijk niet verwacht.
NAD M10 V2
Elac FS247

Hanky Panky

Laten we het eens over roken in de auto hebben. Als je ziet wat die uitvreten tijdens het rijden..... de hele poos met 1 hand sturen en dan die peuk tussen de benen laten vallen...

Maar dat vinden we normaal want roken moet mogen toch  O0
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Raphie

Quote from: Hanky Panky on February 20, 2015, 13:23:37
Laten we het eens over roken in de auto hebben. Als je ziet wat die uitvreten tijdens het rijden..... de hele poos met 1 hand sturen en dan die peuk tussen de benen laten vallen...

Maar dat vinden we normaal want roken moet mogen toch  O0
of hun brandende peuk uit het raam gooien en de asbak leegkloppen in de file..... Daar zouden ze eens €500 boete voor moeten geven.
JBL PRX Power!

Starred

Quote from: Raphie on February 20, 2015, 14:43:14
of hun brandende peuk uit het raam gooien en de asbak leegkloppen in de file..... Daar zouden ze eens €500 boete voor moeten geven.

^^

modde239

#606
Quote from: Raphie on February 20, 2015, 14:43:14
of hun brandende peuk uit het raam gooien en de asbak leegkloppen in de file..... Daar zouden ze eens €500 boete voor moeten geven.

Had ik laatst ook s'avonds gooit iemand al rijdend voor mij een brandende peuk uit het raam en komt tegen mijn voorruit aan...ik pissig....in de wijk de man aangesproken op zijn gedrag maar tot mijn verbazing of eigenlijk niet vond hij dat hij niets verkeerds had gedaan.... :crazy:
Ik hem uitgelegd (op een Sesamstraat niveau) dat het erg link is wat hij heeft gedaan stel dat een motorrijder achter je rijdt en zijn helm vizier open heeft en de brandende peuk in de helm terecht komt of door schrik de motorrijder onderuit gaat....en toen ging een vaag lichtje bij die man branden.... :D

Oh ja ik heb geen iphone meer..... ;)

denoontje

peuk hoort in de asbak van de auto en dan netjes legen thuis in de vuilnisbak.
Zo aso al die peuken die men op straat fl*kkert al dan niet uit de auto

O ja ik heb ook een iphone 6 :p


Mario D

Na mijn iPhone 4/4s/5s zou ik me de iPhone 6 willen kopen nu deze in prijs omlaag is door de aankondiging van de S.

Nu stoote ik op veel negatieve reacties op diverse forums dat het scherm heel krasgevoelig is tegenover vorige modellen, wat zijn hier de ervaringen. ?

LittleNinja

Quote from: kalimero on September 15, 2015, 06:24:18
Na mijn iPhone 4/4s/5s zou ik me de iPhone 6 willen kopen nu deze in prijs omlaag is door de aankondiging van de S.

Nu stoote ik op veel negatieve reacties op diverse forums dat het scherm heel krasgevoelig is tegenover vorige modellen, wat zijn hier de ervaringen. ?

0,0 last van.

Ondanks dat heb ik er een dun laagje op geplakt ter bescherming. Mijn vrouw heeft het ding een keer laten vallen en toen was het scherm kapot. Nu heeft zij een heel degelijke glazen bescherming er overheen.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Thanatos

Ik heb er een Tech21 hoesje omheen en idem screenprotector. Zeker aan te raden.

Martinus

Quote from: Thanatos on September 15, 2015, 11:23:00
Ik heb er een Tech21 hoesje omheen en idem screenprotector. Zeker aan te raden.

QuoteCoolblue: In de behuizing zit flexibel materiaal verwerkt wat bij schokken zorgt voor een chemische reactie.

fancy hoesje, chemische reactie bij stoten.... leg dat thuis maar eens uit :)
............