Contacten overzetten van iPhone 4 naar pc?

Started by LittleNinja, September 1, 2014, 12:12:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LittleNinja

Morgen allemaal,

Het wil me niet helemaal lukken. Ik probeer de contacten in mijn telefoon (werk telefoon verbonden met Windows 365) veilig te stellen op mijn pc. Hoe krijg ik dit voor elkaar.
Als ik inlog bij Apple (icloud.com) dan zie ik slechts 36 contacten terwijl er een veelvoud daarvan in mijn telefoon staan.

Graag jullie hulp.

Gegroet,
LN
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Flavio

Quote from: LittleNinja on September  1, 2014, 12:12:11
Morgen allemaal,

Het wil me niet helemaal lukken. Ik probeer de contacten in mijn telefoon (werk telefoon verbonden met Windows 365) veilig te stellen op mijn pc. Hoe krijg ik dit voor elkaar.
Als ik inlog bij Apple (icloud.com) dan zie ik slechts 36 contacten terwijl er een veelvoud daarvan in mijn telefoon staan.

Graag jullie hulp.

Gegroet,
LN

Staan ze ook niet in Outlook.com?
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
Denon AVC-X3800H | Behringer NX4-6000 | Buttkicker BKA1000-N
2x T+A TCI 2A | 2x Klipsch R-115SW | 2x T+A TLS 20 | 1x T+A TCI C2 | 2x T+A TAL 90 | 2x Teufel M 950 D | 2x T+A TAL X1
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

LittleNinja

Waarschijnlijk wel. Echter wil ik ze helemaal los krijgen van de programma's. Er staan zowel prive als zakelijke contacten in. Als ik verbonden blijf aan Outlook, Office365 of wat dan ook, dan kan ik niet zelf bepalen wat ik met die contacten doe. Ik wil ze dus als een vrij bestandje exporteren zodat ik het daarna zou kunnen importeren, ongeacht of het een zakelijke of prive telefoon is, een Apple, Android of Windows phone.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Flavio

Quote from: LittleNinja on September  1, 2014, 12:31:41
Waarschijnlijk wel. Echter wil ik ze helemaal los krijgen van de programma's. Er staan zowel prive als zakelijke contacten in. Als ik verbonden blijf aan Outlook, Office365 of wat dan ook, dan kan ik niet zelf bepalen wat ik met die contacten doe. Ik wil ze dus als een vrij bestandje exporteren zodat ik het daarna zou kunnen importeren, ongeacht of het een zakelijke of prive telefoon is, een Apple, Android of Windows phone.

Kan je ze vanuit Outlook.com niet exporteren als een CSV bestand?
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
Denon AVC-X3800H | Behringer NX4-6000 | Buttkicker BKA1000-N
2x T+A TCI 2A | 2x Klipsch R-115SW | 2x T+A TLS 20 | 1x T+A TCI C2 | 2x T+A TAL 90 | 2x Teufel M 950 D | 2x T+A TAL X1
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

dennism

Als ze daar instaan moet dat kunnen. Anders Outlook (op de PC) verbinden met je Office 365 en dan kun je ook exporteren.

Faker007

ik gebruik daar het appje "ExcelContacts" voor (misschien heb je aan de lite versie al voldoende)

LittleNinja

Ik hoopte er op dat de boel 1 op 1 over zou gaan (aangezien we met Office 365 werken) van de iPhone naar diens (tijdelijke) opvolger, maar helaas heeft dat ook nog niet opgeleverd wat ik er van had gehoopt.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

KillerbeeNL

misschien te simpel maar misschien doeltreffend als het tijdelijk is:

contacten kopieƫren naar de simkaart?

mail adressen gaan denk niet via simkaart :-(
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Xstream

Er is toch ook wel een tooltje of app voor neem ik aan? Vind wel e.e.a. http://goo.gl/7ZLf7r
Al verbaasd me de iPhone > Windows hell ook niet, wat dat aangaat een hele slechte combo. (al vind ik de combo iOS met OSX icm verplichte iTunes ook niet bepaald fijner :D)
Misschien als opvolger een Android overwegen, stuk makkelijker ;)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub