Blue ray speler met beste beeld kwaliteit

Started by buizesmurf, August 18, 2014, 05:12:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

buizesmurf

Welke blue ray spelers geven het beste beeld?Ik gebruik enkel alleen voor blue ray en dvd.Verder alleen de digitale uitgang.Dus heb verder geen behoefte aan extra,s,analoge uitgangen enz....
Ik gebruik nu een oppo.
Gebruik momenteel een oppo 93 eu.Zijn er spelers met een betere beeldkwaliteit?

TopGun2010

Ik denk dat er weinig verschillen zijn tussen goede spelers kijkende naar beeldkwaliteit. Met een andere tv kun je meer bereiken.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

vik

Voor het beste beeld (en geluid) dan kom je terecht bij onze spelers.  De rest van de set speelt natuurlijk ook een rol. Kijk je op een beamer? Hoe groter het scherm des te meer voordeel.

Standaard spelers verschillen onderling iets op dvd gebied.




Quote from: buizesmurf on August 18, 2014, 05:12:23
Welke blue ray spelers geven het beste beeld?Ik gebruik enkel alleen voor blue ray en dvd.Verder alleen de digitale uitgang.Dus heb verder geen behoefte aan extra,s,analoge uitgangen enz....
Ik gebruik nu een oppo.
Gebruik momenteel een oppo 93 eu.Zijn er spelers met een betere beeldkwaliteit?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

paaj

De set staat op hifi.nl in de link onder z'n post.

Wat zoek je nog in het beeld?

Op welke manier maken de Cinemike spelers het beeld via HDMI beter?
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

vik

Het beeld vertoont meer rust, krijgt meer punch in de kleuren en daarbij meer diepte.


Quote from: paaj on August 18, 2014, 12:41:33
De set staat op hifi.nl in de link onder z'n post.

Wat zoek je nog in het beeld?

Op welke manier maken de Cinemike spelers het beeld via HDMI beter?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

rho

#5
Jullie veranderen dus wel degelijk de data die over de hdmi gaat?
Kan je TV of beamer daar dan nog wel aan uit? ;)

edit: typo

Wim76

@cinemike, ongetwijfeld dat jullie goed werk verrichten. Maar gebeurt er met de "tuning" van de betreffende BR-spelers?
De prijzen liegen er niet om als ik zie wat bijvoorbeeld een tuning van een Denon 3313 kost.

Ik ben erg nieuwsgierig wat er dan gebeurt.

Mvg
Denon x4000 | Denon 1713 | Infinity kappa 70 | Dali LCR center | Dali zensor 1 rear | SVS PB12 nsd | AC ryan mediaspeler 3.5TB | Samsung 40UE8000

vik

Er wordt helemaal niets veranderd aan de data, het signaal wordt enkel verbeterd d.m.v. de modificaties.

Wat je hier mee bedoeld snap ik niet helemaal:

Kan je TV of beamer daar dan nog wel aan uit? ;)

Of je je tv of beamer aan of uit kunt zetten.. ik weet niet hoe handig jij bent.  ;)




Quote from: rho on August 22, 2014, 14:03:24
Jullie veranderen dus wel degelijk de data die over de hdmi gaat?
Kan je TV of beamer daar dan nog wel aan uit? ;)

edit: typo
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

De speler wordt verbeterd door het gebruik van filtering en het vervangen van betere onderdelen. Bij deze speler worden er veel SMD onderdelen vervangen :

http://www.cinemike.de/HARDWARE/Denon/DenonDBT3313.aspx

Dan heb je een beetje een idee van hoeveel werk het is om deze onderdelen te vervangen. De prijs is zeker niet laag maar voor High- End betaal je nou eenmaal High-End prijzen. Ik kan daar niets anders van maken.  ;)


Quote from: Wim76 on August 22, 2014, 16:51:32
@cinemike, ongetwijfeld dat jullie goed werk verrichten. Maar gebeurt er met de "tuning" van de betreffende BR-spelers?
De prijzen liegen er niet om als ik zie wat bijvoorbeeld een tuning van een Denon 3313 kost.

Ik ben erg nieuwsgierig wat er dan gebeurt.

Mvg
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

rho

Quote from: vik on August 23, 2014, 09:20:07
Er wordt helemaal niets veranderd aan de data, het signaal wordt enkel verbeterd d.m.v. de modificaties.

Wat je hier mee bedoeld snap ik niet helemaal:

Kan je TV of beamer daar dan nog wel aan uit? ;)

Of je je tv of beamer aan of uit kunt zetten.. ik weet niet hoe handig jij bent.  ;)
Duidelijk!

Je kan dus niet echt zeggen waarom het beeld beter is?
Je stuurt volgens jouw uitleg dus net dezelfde bitjes over de hdmi naar de tv/beamer, maar het beeld zou toch beter zijn?
Waarom zou het beeld beter zijn als de bitjes net hetzelfde zijn?
Enlighten me! Ik leer graag bij.

Bas Akkerman

Rho,  dit is iets voor het wetenschappelijk board op deze site. Ik wil je vragen deze discussie daar verder te voeren. Alvast bedankt! .
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xstream

#11
Quote from: rho on August 23, 2014, 09:45:00
Duidelijk!

Je kan dus niet echt zeggen waarom het beeld beter is?
Je stuurt volgens jouw uitleg dus net dezelfde bitjes over de hdmi naar de tv/beamer, maar het beeld zou toch beter zijn?
Waarom zou het beeld beter zijn als de bitjes net hetzelfde zijn?
Enlighten me! Ik leer graag bij.
Het enige echt invloed op digitaal beeld is misschien shielding. Dat voorkomt dat je 1's en 0's niet corrupt raken en krijg je niet van die lelijke vervormingen of ruis op je beeld krijgt.
Aangezien alles digitaal is en met exacte kleurcodes werkt is alles wat je hieraan veranderd (of je dat nou filters noemt of wat anders) per definitie het veranderen van de bron.
De enige variabele hierin is de TV zelf (en je ogen uiteraard). Als Rood net wat meer Oranje getoond wordt dan de bedoeling is, dan krijg je dus geen optimaal resultaat. Echter, een BR speler (of welke speler dan ook) leest / kent die informatie niet, dus houdt hier ook geen rekening mee. Dat zou wel interessant zijn.
Daarom is een goede ISF calibratie 10x belangrijker dan veel euro's uitgeven aan een zogezegde BR speler. Want dan bepaal je adhv het resultaat van je hardware wat gecorrigeerd moet worden om 't optimaal te krijgen.

Dus al die toeters en bellen "verbeterd" imo het beeld niet, het veranderd alleen. Nabewerking noemen we dat. En dan bepaald smaak verder of je dat mooier vind of niet. Net als dat "verscherpen" van een Darby (zit ook in een Oppo). Dat is gewoon rommelen met de pixels (net als photoshoppen) om 't beeld scherper te maken. Dat kan mooier uitpakken afhankelijk van smaak of je TV, maar "beter" is 't niet. Het geeft alleen wat flexibiliteit en opties om 't naar smaak in te richten. Zie 't maar als de 10+ surround sound opties die je hebt om 't geluid te veranderen naar jouw smaak. Zelf ken ik die trucjes ook wel. Je geeft een bepaalde vorm een zwart schaduw randje en het lijkt net of 't beeld wat meer diepte krijgt. Wat meer contrast. Dat kun je dan oppakken als mooie diepte in 't beeld, of zoals een ander 't zou zien: een irritant zwart lijntje om die vorm. Dat is dus, zoals alles, per persoon verschillend. Doch, er zijn natuurlijk trucs die zeker op bijna iedereen werkt. Daarmee kun je dan inderdaad het beeld "verrijken", zonder dat het beeld "beter" wordt.

De vraag is meer, beter beeld, wat is dat? Is dat scherper beeld? Een bepaalde kleur? Afgezien van 1080p naar 4k formaten wat wezenlijk voor beter beeld (meer data = meer detail) zorgt doet een BR speler niet veel behalve nabewerking, de data blijft hetzelfde.
Of je moet het gaan hebben over upscalen van SD content naar HD, daar is nog wel behoorlijk wat winst te halen. Aangezien je nog DVD's kijkt kun je hier wel naar kijken, al zit je met een Oppo op dat vlak echt wel goed.
Of 1080 upscalen naar 4K, maar dat lijkt me een beetje nutteloos, koop dan gewoon een 4K speler als je al een 4K TV hebt.

Van m'n Dune > XBMC heb ik ook niks noemenswaardigs kunnen herkennen in beeldkwaliteit. Afgezien dat de Dune alles stabieler afspeelde en de XBMC een file nog weleens zomaar uitspuugt of helemaal niet afspeelt. Van m'n XBMC naar m'n best wel geroemde Pana BR speler zie ik ook geen noemenswaardig verschil. Je ziet wel dat bepaalde details veranderen omdat de Pana wss ook wat nabewerking doet, maar de informatie dichtheid blijft verder hetzelfde. Smaak bepaald wat je mooi vind imo, niet hardware. Dus je kunt beter zelf gaan kijken en testen dan je blind staren op mooie verhalen. Althans, dat is mijn ervaring en mening, tenzij iemand 't tegendeel kan bewijzen of kan onderbouwen wat hier niet aan klopt ;)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Dirk

Quote from: Bas Akkerman on August 23, 2014, 10:22:43
Rho,  dit is iets voor het wetenschappelijk board op deze site. Ik wil je vragen deze discussie daar verder te voeren. Alvast bedankt! .
iets zegt me dat het daar vanuit de hoek van CM erg stil gaat blijven, maar hopelijk vergis ik me  ;)


deze reply vraagt imo nochtans wel om een beetje verheldering/onderbouwing
Quote from: vik on August 18, 2014, 09:22:23
Voor het beste beeld (en geluid) dan kom je terecht bij onze spelers
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

rho

#13
Quote from: Xstream on August 23, 2014, 10:32:08
Het enige echt invloed op digitaal beeld is misschien shielding. Dat voorkomt dat je 1's en 0's niet corrupt raken en krijg je niet van die lelijke vervormingen of ruis op je beeld krijgt.
Aangezien alles digitaal is en met exacte kleurcodes werkt is alles wat je hieraan veranderd (of je dat nou filters noemt of wat anders) per definitie het veranderen van de bron.
De enige variabele hierin is de TV zelf (en je ogen uiteraard). Als Rood net wat meer Oranje getoond wordt dan de bedoeling is, dan krijg je dus geen optimaal resultaat. Echter, een BR speler (of welke speler dan ook) leest / kent die informatie niet, dus houdt hier ook geen rekening mee. Dat zou wel interessant zijn.
Daarom is een goede ISF calibratie 10x belangrijker dan veel euro's uitgeven aan een zogezegde BR speler. Want dan bepaal je adhv het resultaat van je hardware wat gecorrigeerd moet worden om 't optimaal te krijgen.

Dus al die toeters en bellen "verbeterd" imo het beeld niet, het veranderd alleen. Nabewerking noemen we dat. En dan bepaald smaak verder of je dat mooier vind of niet. Net als dat "verscherpen" van een Darby (zit ook in een Oppo). Dat is gewoon rommelen met de pixels (net als photoshoppen) om 't beeld scherper te maken. Dat kan mooier uitpakken afhankelijk van smaak of je TV, maar "beter" is 't niet. Het geeft alleen wat flexibiliteit en opties om 't naar smaak in te richten. Zie 't maar als de 10+ surround sound opties die je hebt om 't geluid te veranderen naar jouw smaak. Zelf ken ik die trucjes ook wel. Je geeft een bepaalde vorm een zwart schaduw randje en het lijkt net of 't beeld wat meer diepte krijgt. Wat meer contrast. Dat kun je dan oppakken als mooie diepte in 't beeld, of zoals een ander 't zou zien: een irritant zwart lijntje om die vorm. Dat is dus, zoals alles, per persoon verschillend. Doch, er zijn natuurlijk trucs die zeker op bijna iedereen werkt. Daarmee kun je dan inderdaad het beeld "verrijken", zonder dat het beeld "beter" wordt.

De vraag is meer, beter beeld, wat is dat? Is dat scherper beeld? Een bepaalde kleur? Afgezien van 1080p naar 4k formaten wat wezenlijk voor beter beeld (meer data = meer detail) zorgt doet een BR speler niet veel behalve nabewerking, de data blijft hetzelfde.
Of je moet het gaan hebben over upscalen van SD content naar HD, daar is nog wel behoorlijk wat winst te halen. Aangezien je nog DVD's kijkt kun je hier wel naar kijken, al zit je met een Oppo op dat vlak echt wel goed.
Of 1080 upscalen naar 4K, maar dat lijkt me een beetje nutteloos, koop dan gewoon een 4K speler als je al een 4K TV hebt.

Van m'n Dune > XBMC heb ik ook niks noemenswaardigs kunnen herkennen in beeldkwaliteit. Afgezien dat de Dune alles stabieler afspeelde en de XBMC een file nog weleens zomaar uitspuugt of helemaal niet afspeelt. Van m'n XBMC naar m'n best wel geroemde Pana BR speler zie ik ook geen noemenswaardig verschil. Je ziet wel dat bepaalde details veranderen omdat de Pana wss ook wat nabewerking doet, maar de informatie dichtheid blijft verder hetzelfde. Smaak bepaald wat je mooi vind imo, niet hardware. Dus je kunt beter zelf gaan kijken en testen dan je blind staren op mooie verhalen. Althans, dat is mijn ervaring en mening, tenzij iemand 't tegendeel kan bewijzen of kan onderbouwen wat hier niet aan klopt ;)

Je haalt nu net aan wat ik aan Vik vroeg.
Zijn het dezelfde bitjes of wordt er aan gewijzigd? (nabewerking)
Als de tweaks wel degelijk iets aan de info veranderen die over de hdmi gaan dan kan er best wat "verbetering" waargenomen worden.
Als dat niet zo is betwijfel ik of er "verbetering" zal optreden. Ik heb het alvast nooit kunnen waarnemen. (bij het afspelen van BR's)

Maar blijkbaar mag daar geen duidelijk antwoord op gegeven worden.

Geeft ook niet. Persoonlijk besteed ik er dan geen geld aan.
Als anderen het wel willen proberen is dat natuurlijk hun vrije keuze.
Ik was gewoon geïnteresseerd in hoe ze het doen. Een super goed beeld kunnen weergeven is altijd leuk.

Xstream

Quote from: rho on August 23, 2014, 11:19:48
Zijn het dezelfde bitjes of wordt er aan gewijzigd? (nabewerking)
Ja dus.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

paaj

#15
Beide?

Het zal vast bitperfect blijven, anders moeten ze de hele beeldchip en firmware aanpakken en dat is nog net even wat anders dan onderdelen solderen...
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

DVDmartinDVD

Als het in theorie niet te bevatten is waarom ga je dan niet in praktijk kijken en luisteren wat je er zelf van vindt, en of je het dan de moeite waard vind om hier geld in te steken.

Ik ga het namelijk zelf ook doen.
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

vik

@ Xtream , rho , paaj :

Jullie hebben echt geen idee van wat er allemaal mogelijk is. Ik zelf doe de modificaties niet, en weet enkel dat alles te maken heeft met het verbeteren van het signaal. Of het nou bitstream is of pcm , het blijft een signaal.  Hier komt goede stroomverzorging bij kijken, filtering en betere componenten en daarbij net zo belangrijk het talent wat CineMike heeft. Dat men niet anders gewend is, dan dat er geen verandering mogelijk is bij bitstream signalen, dan kan ik jullie feliciteren want jullie zijn al nummer 1000+

Het beeld signaal wijkt totaal niet af van het orginele beeld, enkel door de verbeteringen (modificaties) krijg je meer rust in het beeld wat op te merken is bij beamers van groot formaat, of bij tv´s vanaf 55-60 inch. Er ontstaat meer diepte en het springt er net wat mooier uit. Ik noem dat "punch" Er verandert helemaal niets aan de kleuren, en je kan het absoluut niet vergelijken met Darbee.

Een ISF is een fantastische manier op je beeld te optimaliseren, maar dan nog ben je afhankelijk van je bron.

Verder probeer ik minstens 2x per jaar forum leden mee te krijgen, naar een zo genaamde "Hausmesse" of terwijl een demo weekend om dit zelf allemaal te ervaren. De laatste is vorig weekend pas geweest.  Ik weet het goed gemaakt, ik nodig jullie allemaal uit en pik jullie desnoods zelf op en neem julllie mee naar de referentie studio om dit allles zelf te ervaren. Ik garandeer jullie een ervaring wat je nog nooit hebt ervaren. Neem je eigen blu ray speler mee en vergelijken is geen probleem.  Ik zorg er dan ook voor dat CineMike al jullie vragen kan beantwoorden net zoals op de afgelopen Hausmesse waarbij een hoop vragen werden gesteld en beantwoord.

Mooier dan dit kan ik het niet maken. Als je niet mee wil, of je neemt het niet aan, dan is dat ook prima. Maar oordeel dan ook niet voordat je dit zelf hebt meegemaakt want daar ben ik heel gevoelig voor  ;)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Precies Martin, en dat is ook de reden dat ik die service aanbied. Niet iedereen heeft de ideale omstandigheden (ruimte plus rest van de keten)


Quote from: DVDmartinDVD on August 23, 2014, 15:19:20
Als het in theorie niet te bevatten is waarom ga je dan niet in praktijk kijken en luisteren wat je er zelf van vindt, en of je het dan de moeite waard vind om hier geld in te steken.

Ik ga het namelijk zelf ook doen.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

danielo

Quote from: vik on August 23, 2014, 16:38:23
@ Xtream , rho , paaj :

Jullie hebben echt geen idee van wat er allemaal mogelijk is. Ik zelf doe de modificaties niet, en weet enkel dat alles te maken heeft met het verbeteren van het signaal. Of het nou bitstream is of pcm , het blijft een signaal.  Hier komt goede stroomverzorging bij kijken, filtering en betere componenten en daarbij net zo belangrijk het talent wat CineMike heeft. Dat men niet anders gewend is, dan dat er geen verandering mogelijk is bij bitstream signalen, dan kan ik jullie feliciteren want jullie zijn al nummer 1000+

Nu je duidelijk voor CineMike praat moet je denk ik wat voorzichtig zijn naar mogelijke klanten dat is denk ik wel op zijn plaats. Dat je bij digtaal eerder vragen krijgt dan bij analoog moet je verwachten en een antwoord op hebben dat dieper gaat dan 'jullie hebben geen echt geen idee'. Als de zelfde bits met de zelfde waardes in de zelfde tijd momenten binnenkomt met in beide gevallen geen omgevallen bits zijn deze vragen terecht. 1 antwoord is kom dan luisteren zoals je al aangeeft maar zelfs dan blijven de vragen overeind.

Let wel ik neem geen diepe stelling in deze discussie maar dat je de vragen kan verwachten is niet vreemd.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

vik

Daar heb je een goed punt Daniel maar ik kan het dus niet technisch onderbouwen aangezien ik die modificaties niet zelf uitvoer. Ik praat dus niet voor CineMike. Vandaar dat ik mensen de mogelijkheid bied om dit zelf te ervaren door middel van thuis demo's.  Ik vind dat je pas iets kan beoordelen als je het zelf hebt meegemaakt.


Quote from: danielo on August 23, 2014, 16:57:08
Nu je duidelijk voor CineMike praat moet je denk ik wat voorzichtig zijn naar mogelijke klanten dat is denk ik wel op zijn plaats. Dat je bij digtaal eerder vragen krijgt dan bij analoog moet je verwachten en een antwoord op hebben dat dieper gaat dan 'jullie hebben geen echt geen idee'. Als de zelfde bits met de zelfde waardes in de zelfde tijd momenten binnenkomt met in beide gevallen geen omgevallen bits zijn deze vragen terecht. 1 antwoord is kom dan luisteren zoals je al aangeeft maar zelfs dan blijven de vragen overeind.

Let wel ik neem geen diepe stelling in deze discussie maar dat je de vragen kan verwachten is niet vreemd.

Daniel.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Dirk

Quote from: vik on August 23, 2014, 16:38:23
Jullie hebben echt geen idee van wat er allemaal mogelijk is. .
...
oordeel dan ook niet voordat je dit zelf hebt meegemaakt want daar ben ik heel gevoelig voor  ;)

ik ben dan weer heel gevoelig van hoe een dealer/verkoper me aanspreekt terwijl hij/zij me absoluut (nog) niet kent...dus mij ben je als potentiële klant al kwijt na deze openingszin  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

vik

Dat was in het algemeen bedoeld en iets wat maar al te vaak voor komt op ons forum.  Maar ik respecteer je besluit en dat is dan een verlies die ik moet nemen. Even goede vrienden.  ;)


Quote from: Dynky on August 23, 2014, 17:20:49
ik ben dan weer heel gevoelig van hoe een dealer/verkoper me aanspreekt terwijl hij/zij me absoluut (nog) niet kent...dus mij ben je als potentiële klant al kwijt na deze openingszin  ;)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

DVDmartinDVD

Dus in feite zijn we allemaal dom omdat we geen speler van de Lidl kopen van 50,- want deze doet het net zo goed dan een speler van 4000,-? Het zelfde als een HDMI kabel van 3,- vergeleken met een hdmi kabel van 250,-?

beetje een welles nietes...maar kritisch gaan luisteren ho maar.

Wel een mooi aanbod Vik, het is dat ik het al heb mee gemaakt bij CM anders was ik met je mee gegaan.

Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

TopGun2010

Als je interesse hebt voor deze upgrade moet je inderdaad gaan kijken. Ik kan mij er ook weinig bij voorstellen maar weet wel dat de echte fanaten veel geld over hebben voor welke verbetering dan ook. Goed aanbod van de aanbieder in ieder geval.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...