Sony MDR-HW700DS' Ervaringen'.

Started by hitsenbits, July 25, 2014, 12:44:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Starred


john2910


TopGun2010

Haha, dat is echt een voordeel! Geen gelul meer door de film 😎
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

john2910

Quote from: TopGun2010 on November 21, 2015, 12:53:10
Haha, dat is echt een voordeel! Geen gelul meer door de film 😎

Precies,

Mocht het toch gebeuren zetten we hem gewoon iets harder.. ;D

Ps gister voor de gein de ps4 game starwars battlefront gespeeld met de sony op het hoofd,

Wow wat een geluid,En die explosies :o

Ik heb vroeger de astro a50 en de steelseries H wireless gehad,Maar deze sony presteert vele malen beter :)
Dus daar is hij ook super voor En dat ga ik nu ook wat vaker doen!

Dergert

Heb deze sinds vandaag ook. Nu met 50 euro cashback van Sony. Waar hebben jullie de matrix op staan ? Uit of op dolby plII of dts . Nog niet echt gebruikt is nog aan het laden  :nopompom:

TopGun2010

Uit! Laat het signaal gewoon klinken zoals bedoeld.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Dergert

Oke thanx. Is ook alleen om er een 9.1 van te maken zoals ik begrijp ?

john2910

#82
Quote from: TopGun2010 on November 23, 2015, 18:30:36
Uit! Laat het signaal gewoon klinken zoals bedoeld.

Ik heb hem persoonlijk altijd op movie en neo x erbij aan staan,ik vind de plaatsing van het geluid dan net mooier..

Kan het ook weer eens zonder gaan proberen maar vond dit het beste ;)

john2910

Quote from: Dergert on November 23, 2015, 18:25:34
Heb deze sinds vandaag ook. Nu met 50 euro cashback van Sony. Waar hebben jullie de matrix op staan ? Uit of op dolby plII of dts . Nog niet echt gebruikt is nog aan het laden  :nopompom:

Vergeet niet dat hij het mooiste klinkt met hdmaster audio en dts.
.
Dan zul je zeker genieten denk ik..

Zet de center op +3 en de sub op +1 in de instellingen dit vind ik persoonlijk het mooiste ;)
En op movie en Neo x

Dergert

Flink aan het testen nu  :pompom:. Idd neo x was ik ook al bij uitgekomen , wat klinkt dit ding waanzinnig goed zeg. Mijn settings zijn nu center +3 lfe +4 op movie en neo x.

Dergert

Had trouwens hiervoor de Sony DS6500, maar deze is al zoveel beter. Wat een goed ding zeg. Goede bas, goed geluid. En erg snel gewend aan de knoppen op de headphone zelf, heel natuurlijke bediening. Tot nu toe geen enkele dropout van het geluid gehad. Nu de bluray van Star Trek into darkness aan het kijken cq luisteren  :)  wow....

john2910

Quote from: Dergert on November 23, 2015, 20:57:45
Had trouwens hiervoor de Sony DS6500, maar deze is al zoveel beter. Wat een goed ding zeg. Goede bas, goed geluid. En erg snel gewend aan de knoppen op de headphone zelf, heel natuurlijke bediening. Tot nu toe geen enkele dropout van het geluid gehad. Nu de bluray van Star Trek into darkness aan het kijken cq luisteren  :)  wow....

Ja ik vind hem ook nog steeds super,je hoort details in een film die je anders bijna niet hoort..Ondanks je een goede setup hebt of niet :)

TopGun2010

Heb nu de AppleTV 4 en dat werkt ook erg goed icm deze hoofdtelefoon. Netflix en YouTube, heerlijk!
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Dergert

Ze hadden alleen een hdmi poortje of 2 meer erbij mogen maken voor dit geld  :clapping:
Zit al vol en heb nog een chromecast die erbij zou moeten, maar ja er is altijd wel iets  ;)

TopGun2010

Iemand al kunnen testen of deze unit ook hdcp 2.2 en hdr doorgeeft? Kan het helaas nergens vinden.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

TopGun2010

Zelf aan het testen gegaan met een uhd br speler. De mdr-hw700ds geeft maximaal 4k30 door, helaas geen 4k60 en hdr, hij heeft dan denk ik ook geen hdcp 2.2. Je moet hier dus rekening mee houden als je een nieuw device koopt, mijn uhd br speler heeft dual hdmi uit dus dat is geen probleem. Maar als je bijvoorbeeld een Nvidia Shield koopt heb je maar 1 hdmi uit en geen optische uitgang.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...