Spotify voor Pioneer N-30

Started by John Aries, July 22, 2014, 21:23:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

John Aries

Hallo,

Geen idee of het chic is om direct om hulp te vragen als nieuweling, maar vooruit. Ik zal mij eerst een beetje voorstellen. Mijn naam is Jonathan, 27 jaar en vooralsnog was ik vooral op vinyl gericht, dat ben ik nog steeds eigenlijk, ik heb een VPI Scout met Benz Wood element, maar het gemak is toch ook een beetje gaan kriebelen en Ik heb gisteren dan ook maar een Pioneer N-30 gekocht. Nu wil ik graag vanaf mijn pc, de muziek die ik afspeel via Spotifty naar mijn set sturen, kan dit? Kan ik daar ergens een app of een driver voor downloaden en zo ja, waar?

Ik heb al Spotify Premium. En op de Pioneer heb ik de laatste firmware gezet.

Alvast bedankt!

Veel goeds,

Jonathan
SOTA | Lyra | Bryston | Relco

Paul1967


John Aries

Hé Paul,

Bedankt voor het reageren, in de lijst van apparaten zie ik de N-30 niet staan. Een slecht teken, denk ik.
SOTA | Lyra | Bryston | Relco

JeDeWe

Hallo Jonathan, een beetje late reactie maar toch... Ook ik heb een N-30, rechtstreeks Spotify streamen gaat niet lukken. Het beste is om de bluetooth adapter van Poi erbij te nemen, maar dan accepteer je wel wat kwaliteitsverlies. Overigens voor het geld kan je ook een generieke BT adapter kopen,  die rechtstreeks op de audio installatie gekoppeld kan worden.

Poi heeft wel een samenwerking met Spotify aangekondigd, dus misschien in de toekomst??

J.