Gezocht: Destiny beta code PS4

Started by MegaJ, July 21, 2014, 18:33:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MegaJ

Heeft er iemand nog een code over?  :hehe: zou graag de beta ook eens bekijken. Mijn dank is groot!
Pre Marantz Cinema 70S || EV Rotel RMB-1585 || Fronts B&W 683 S2 || Center B&W HTM6 S2 || Sub BK XXLS400 + Auralex SubDude || Rears B&W DM601 S2 || Bronnen PS5 / DIY NAS/htpc combi / Apple TV 4K

bazzzman

Heb nog voor je rondgevraagd bij mijn vrienden, maar ook zij hadden de overige codes al weggegeven helaas..
Marantz sr 7008, B&W CM8,CMC & CM1, Sony VPL-HW40es, PS4, asrock met openelec, Harmony 1100 remote

MegaJ

Quote from: bazzzman on July 22, 2014, 17:51:21
Heb nog voor je rondgevraagd bij mijn vrienden, maar ook zij hadden de overige codes al weggegeven helaas..

Ok, toch bedankt!  ;D
Pre Marantz Cinema 70S || EV Rotel RMB-1585 || Fronts B&W 683 S2 || Center B&W HTM6 S2 || Sub BK XXLS400 + Auralex SubDude || Rears B&W DM601 S2 || Bronnen PS5 / DIY NAS/htpc combi / Apple TV 4K

bazzzman

De Destiny-bèta is nu speelbaar voor iedereen met een PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox One en Xbox 360.



Dat betekent dat er geen toegangscodes meer nodig zijn om deel te nemen aan de bèta. Wel moeten Xbox-gamers lid zijn van Xbox Live Gold en PlayStation 3-spelers een PlayStation Plus-account hebben.

Voorheen was het alleen mogelijk voor mensen met een code voor de bèta om mee te doen. Die werd eerst alleen uitgedeeld aan mensen die de game hadden gereserveerd, maar Bungie gaf ook diverse codes via e-mail weg.

De bèta van Destiny loopt op zondag 27 juli af. De game is vanaf 9 september verkrijgbaar.

bron: http://www.gamer.nl/nieuws/497310/destiny-beta-nu-voor-iedereen-speelbaar
Marantz sr 7008, B&W CM8,CMC & CM1, Sony VPL-HW40es, PS4, asrock met openelec, Harmony 1100 remote

Sjoerd303

Ow das lekker ! Destiny nu aan het binnenslurpen... Thx voor de tip m8...
Marantz SR7007 - B&W CM8 fronts - CM Center - B&W M1 rear - SVS SB12 - Mede8er 500X - LG OLED  - PS4 pro -

bazzzman

Quote from: Sjoerd303 on July 25, 2014, 10:52:24
Ow das lekker ! Destiny nu aan het binnenslurpen... Thx voor de tip m8...

No problemo! Hoe meer mensen er van kunnen genieten, des te beter!!
Marantz sr 7008, B&W CM8,CMC & CM1, Sony VPL-HW40es, PS4, asrock met openelec, Harmony 1100 remote

Sjoerd303

Heb er er nu al m'n hele vrije dag mee verknald. Ben altijd een beetje sceptisch over die games die zo gehyped worden. Dit is wel lekker hoor, wat speelt het weer briljant... Fijn met collega coöp gespeeld.
Wat ook echt tof is dat je met zo een beta ipv b.v een demo een veel beter beeld krijgt wat de game te bieden heeft....

Nou ja, besteld:p
Marantz SR7007 - B&W CM8 fronts - CM Center - B&W M1 rear - SVS SB12 - Mede8er 500X - LG OLED  - PS4 pro -

bazzzman

Quote from: Sjoerd303 on July 26, 2014, 02:06:06
Heb er er nu al m'n hele vrije dag mee verknald. Ben altijd een beetje sceptisch over die games die zo gehyped worden. Dit is wel lekker hoor, wat speelt het weer briljant... Fijn met collega coöp gespeeld.
Wat ook echt tof is dat je met zo een beta ipv b.v een demo een veel beter beeld krijgt wat de game te bieden heeft....

Nou ja, besteld:p

Ook ik was sceptisch, ik vind halo namelijk ook maar mwah mwah, en was bang dat Bungie, de makers van zowel halo als Destiny veelal op dezelfde herhaal toer gingen. Maar ondanks dat je de invloed van Halo nog goed ziet, heb ik me er al de hele week uitstekend mee vermaakt. deze gaat er bij mij ook komen idd!
Marantz sr 7008, B&W CM8,CMC & CM1, Sony VPL-HW40es, PS4, asrock met openelec, Harmony 1100 remote

mradem

#8
Mijn ding is het niet echt. Ik laat deze aan me voorbij gaan.