Last vegas

Started by SV..S, July 5, 2014, 00:48:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SV..S

Ontzettend genoten van deze film  ;D




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Siddartha

Kon er ook absoluut heel erg om lachen!
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Xstream

#2
Na 20 min uitgezet. Kon t niet langer aanzien. En ik zet vrijwel nooit films uit eigenlijk. Zo voorspelbaar en vol clichés ... Ugh
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

W.Otter

ik vond het ook een zeer slechte film! ouderwets amerikaans voorspelbaar en humorloos.

nog met zulke grote namen maar het viel bij mij in de categorie hangover.

ook ik heb 'm uit gezet na een half uurtje.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

SV..S

 :D

grappig die verschillende meningen, voorspelbaar, oké, maar dat had ik wel verwacht.

ik heb om de hangover ook erg kunnen lachen  ;D




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Raphie

Gisteren ook gezien, extreem amerikaans politiek correct en veilig.. Afknapper
JBL PRX Power!

W.Otter

tja, dat soort films worden blijkbaar bekeken, dus ook nog steeds geproduceerd. Het is jammer maar ja, voor ieders wat wils ;)

ik vind het vooral verontrustend dat er zoveel Nederlanders zijn die dit soort humor waarderen. De bioscopen lopen vol voor dit soort voorgekauwde pispaalhumor.
blijkbaar erg grappig.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Siddartha

Verontrustend? Echt, wat een overdreven reacties zeg.

Ff een reminder, films zijn fictief en dus niet echt. ;)
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

W.Otter

Amerikanisering noemen ze dat.. ja dat vind ik verontrustend.

overdreven? dat maak ik zelf wel uit  :tounge2:

het gaat er niet om dat een film fictief is, het gaat erom dat mensen zich hiermee kunnen vermaken. Lage vorm van entertainment, dus dat zegt iets over degene die het kijkt? not my cup of tea.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Raphie

ja die "correctheid" was wel tenenkrommend in deze film, superbraaf allemaal sound of music is er niks bij.
JBL PRX Power!

Sjoerd303

Erg voorspelbaar..... Boring....

Jammer want aan de acteurs kon het niet liggen zou je denken...
Marantz SR7007 - B&W CM8 fronts - CM Center - B&W M1 rear - SVS SB12 - Mede8er 500X - LG OLED  - PS4 pro -

W.Otter

alleen die dame in bikini kon me bekoren (toen zij voor jury speelden). maarja, daar zijn weer andere 'films' voor.

erg jammer dat Morgan Freeman zich hier in mengt.
Toch zijn er wel vrij leuke comedy's uit the US of A, the Bucketlist was nog wel vrij grappig.

een film waar ik echt om heb gelachen is: Intouchable.. een hele andere categorie 'humor'
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Ray

Vond het een aardige film met een aantal leuke momenten (50 cent  :)). The Hangover kan je zeker met deze film vergelijken, maar die vond ik een stuk beter, dan heb ik het wel over deel I, want II en III waren een stuk minder.

Misschien dat het aan mij lag, maar ik vond de hoofdacteurs niet goed bij elkaar passen. Robert de Niro en Michael Douglas deden het prima, maar vond de rol van Morgan Freeman niet goed uit de verf komen.

Zou zomaar eens kunnen dat ze hiervan ook een deel II maken.



Siddartha

Gelukkig heb ik er geen last van dat ik dat soort dingen in een film zie, en er gewoon om kan lachen :D

Ben ens benieuwd naar wat dat allemaal over mij zegt!  :clapping:
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Xstream

Amerikanisering vind ik ook eng inderdaad. Laten we AUB lekker dat liberale eigenwijze landje blijven die z'n koppie gebruikt en daarmee juist zo succesvol is gebleken.
Toen ik in Amerika was bevestigde me 't gevoel van die hersenloze films ook daadwerkelijk gebaseerd zijn op de werkelijkheid daar. Wat een raar hersenloos volk is dat toch (uitzonderingen daargelaten). Die hebben werkelijk 't vermogen om zelf goed na te denken verloren. Je hoeft de TV daar maar aan te zetten om te zien wat er allemaal mis zit in dat land. En die paar slimme bovenin maken daar dankbaar gebruik van. En je ziet inderdaad dat wij ook steeds meer die kant op gaan.

Neemt niet weg dat dit "maar" een film is. Maar voor mij een schoolvoorbeeld van wat er verkeerd zit in Amerika.

Overigens vond ik The Hangover WEL leuk en totaal niet te vergelijken met deze film. Hersenloos misschien, maar daar houdt 't dan ook wel op.
Intouchable is idd zoals een goede grappige film moet zijn :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Ray

Quote from: Siddartha on July  6, 2014, 12:31:40
Gelukkig heb ik er geen last van dat ik dat soort dingen in een film zie, en er gewoon om kan lachen :D

Ben ens benieuwd naar wat dat allemaal over mij zegt!  :clapping:

Ik bekijk een film ook zo, laat het gewoon over me heen komen en als ik er om kan lachen is het prima.
Maar Morgan Freeman viel mij gewoon op in dit bachelor groepje.
De definitie van humor is per individu vaak heel verschillend, wat de één iemand hilarisch vindt, is voor een andere flauw of onbegrijpelijk.
Zo vond ik vroeger (en nog steeds) als een van de weinigen Monthy Phyton geweldig vooral bij hun films Live of Brian, Holy Grail heb ik helemaal platgelegen.
Ik vind het jammer dat zulk soort humor niet veel meer wordt gemaakt.

SV..S

Quote from: W.Otter on July  5, 2014, 14:01:02
tja, dat soort films worden blijkbaar bekeken, dus ook nog steeds geproduceerd. Het is jammer maar ja, voor ieders wat wils ;)

ik vind het vooral verontrustend dat er zoveel Nederlanders zijn die dit soort humor waarderen.

Dat heb ik dan weer als ik de volle zalen zie bij al dat Nederlands(talig) geweld ( zangers)

Als ik daarbij het nederlandse amusement op tv optel dan schaam ik me bijna om nederlander te zijn ;)




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

W.Otter

Quote from: Xstream on July  6, 2014, 12:37:47
Amerikanisering vind ik ook eng inderdaad. Laten we AUB lekker dat liberale eigenwijze landje blijven die z'n koppie gebruikt en daarmee juist zo succesvol is gebleken.
Toen ik in Amerika was bevestigde me 't gevoel van die hersenloze films ook daadwerkelijk gebaseerd zijn op de werkelijkheid daar. Wat een raar hersenloos volk is dat toch (uitzonderingen daargelaten). Die hebben werkelijk 't vermogen om zelf goed na te denken verloren. Je hoeft de TV daar maar aan te zetten om te zien wat er allemaal mis zit in dat land. En die paar slimme bovenin maken daar dankbaar gebruik van. En je ziet inderdaad dat wij ook steeds meer die kant op gaan.

Neemt niet weg dat dit "maar" een film is. Maar voor mij een schoolvoorbeeld van wat er verkeerd zit in Amerika.

Overigens vond ik The Hangover WEL leuk en totaal niet te vergelijken met deze film. Hersenloos misschien, maar daar houdt 't dan ook wel op.
Intouchable is idd zoals een goede grappige film moet zijn :)

Ik kijk graag basketbal, maar als je kijkt hoe commercieel dat allemaal is opgezet, reclame reclame commentaar, interviews, reclame, sponsoring en dan nog een stukje sport.

de kermis vliegt er aan alle kanten vanaf.

het schijnt ook dat de actuele speeltijd van de superbowl zo'n 10 procent is geweest van de zendtijd.

ik wordt in NL al gek van de reclame, laten we asjeblieft gewoon onszelf blijven en niet in de voetsporen treden van Amerika.

en wat heeft dat met deze films te maken? het moment dat wij (als Nederlanders) dit soort dingen leuk gaan vinden is het begin er al..

maar goed.. succes er mee ;)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Quote from: SV..S on July  6, 2014, 14:06:33
Dat heb ik dan weer als ik de volle zalen zie bij al dat Nederlands(talig) geweld ( zangers)

Als ik daarbij het nederlandse amusement op tv optel dan schaam ik me bijna om nederlander te zijn ;)

maar het is wel van óns!

ja sommige dingen in NL slaan ook nergens op..
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Martijnst1990

Wat een overtrokken reacties hier allemaal..

Ik heb me in ieder geval kostelijk vermaakt met deze film en meerdere malen hardop moeten lachen. Denk dat ik me maar in een hoekje moet gaan schamen omdat ik iets leuk vind dat door Amerikanen is gemaakt..  ::)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Xstream

#20
Quote from: Martijn90 on July  6, 2014, 14:46:46
Wat een overtrokken reacties hier allemaal..

Ik heb me in ieder geval kostelijk vermaakt met deze film en meerdere malen hardop moeten lachen. Denk dat ik me maar in een hoekje moet gaan schamen omdat ik iets leuk vind dat door Amerikanen is gemaakt..  ::)
Je hoeft je niet te schamen, maar het is toch wat naief om zo te denken. Denk je dat Amerika in 1 klap zo gestoord is geworden? Dat bagatelliseren van kleine dingen waardoor acceptatie voor iets groeit is nu juist 't probleem. Ook bij films.

Kijk alleen al naar bijv. Facebook of andere social media / injecties. Ook dat ging met 101 kleine dingen waardoor acceptatie langzaam groeit en nu vinden de (meeste) mensen het maar normaal dat al hun lief en leed gedeeld wordt met de wereld. En dan denk je misschien alleen aan Facebook of Google, maar dat zijn nog niet eens de ergste. Er zijn 5 mega concerns (waaronder ook Russisch, Chinees en Amerika) die werkelijk alles van je verzamelen. En niet alleen leeftijd, naam en locatie, maar serieus alles, van wanneer je thuis bent, op vakantie bent tot aan bezoekjes bij vrienden e.d. En je hoeft nog niet eens op Facebook of Google te zitten om veel van die gegevens te kunnen verzamelen.

Ook omdat het maar "kleine dingen" zijn. Onder 't mom van "dat mogen ze best van me weten" of "wat overdreven allemaal, wat kan er nou gebeuren?".
En kijk waar we nu zijn en hoe snel dat allemaal veranderd is? Mensen doen niet eens hun best meer om "hunzelf" te beschermen. Allemaal in goed vertrouwen dat een berg abstracte bedrijven en mensen er wel goed mee om gaan ofzo?

Zo zie ik 't en heb ik zo vaak met allerlei zaken om me heen gezien. Amerikanisering zie je in allerlei dingen gebeuren. De vorm van marketing en reclame (indoctrinatie) tot aan de voorwaarden waarop vaak producten en diensten worden aangeboden. En wie leest nou werkelijk de kleine lettertjes? Vandaag las ik nog bij een leuk abbonement van Vodafone Scherp sim only: "Wij hebben 't recht om allerlei informatie en diensten van derden te leveren op je mobiel". Ja, lekker is dat, niemand die 't leest omdat 't goedkoper is en omdat het zoveel "gedoe" is om te lezen, maar daar dekken ze dus altijd alles mee af om je vervolgens te "naaien".

Maar laten we lekker met z'n allen onze ogen dicht doen en alles wat maar (hersenloos) vermaak is accepteren. Korte termijn geluk noem ik dat :)
Maargoed, dat is simpelweg mijn mening en observatie. Je hebt alle recht om deze film e.d. leuk te vinden. Ik ga je niet vertellen wat je leuk moet vinden, dat mag je zelf bepalen :)
Ik ben dan misschien 't type die daar ooit dankbaar gebruik van maakt :P In de marketing en reclame wereld is dat soort gedrag heerlijk, want dat scoort zo makkelijk. Niemand lijkt meer "zin" te hebben om na te denken dankzij alle gemakken van vandaag. En dat begon o.a. al bij de rekenmachine :D Gevolg was dat ineens niemand meer fatsoenlijk kon hoofdrekenen.


HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Jumping Jack

Quote from: W.Otter on July  6, 2014, 14:06:38

ik wordt

En dan maar kritiek geven op hersenloos entertainment  :D.

Wat mij ook altijd ergert: voor elke commerciële break wordt op zijn Amerikaans nog getoond wat nog gaat komen, en vervolgens gaat men nog eens herhalen wat al geweest is. Alsof elke kijker het geheugen van een garnaal heeft...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Siddartha

ja, dat irriteert mij ook mateloos.
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

W.Otter

Quote from: Jumping Jack on July  7, 2014, 12:39:31
En dan maar kritiek geven op hersenloos entertainment  :D.

Wat mij ook altijd ergert: voor elke commerciële break wordt op zijn Amerikaans nog getoond wat nog gaat komen, en vervolgens gaat men nog eens herhalen wat al geweest is. Alsof elke kijker het geheugen van een garnaal heeft...

jajaja ;)

dat is inderdaad erg frustrerend! ik merk het al met downloads, telkens weer dat stukje herhalen. Een serie van 30 minuten had ook prima in 10 minuten gekund. Of die reclame door het beeld heen die alles blokkeren, vaak is het ook nog een miniatuur filmpje van de hoofdrolspelers van een volgende serie. Heel irritant.

maar ja hier gaat het die kant ook langzaam op. het sluipt erin en op een gegeven moment vragen we ons af hoe het zover heeft kunnen komen (als we met een scootmobiel door een gigantische supermarkt rollen op zoek naar gallon verpakkingen en een mijl aluminumfoil)

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Ray

Tja ik weet het niet hoor, maar gaat dit nog wel over de film Last Vegas.

Lijkt mij dat er een apart topic geopend moet worden over amerikanisering.

Just my two cents