Luuk`s "Luuksor" HT

Started by luuk123456, June 29, 2014, 18:44:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

luuk123456

Dank mannen!

En inderdaad ben ik vandaag op uitnodiging van Victor op bezoek geweest!
Was `n waanzinnig leuke, leerzame dag!
Veel plezier gewenst morgen Phillip (en andere).

Groet,
Luuk

JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

MLCinema

Quote from: luuk123456 on June 16, 2017, 22:59:00
Neen.
De Klipsch komt helaas dermate hoog te staan dat hij net voor het scherm komt.
Wel heb ik een tweede Klipsch bij Marcel besteld, al is het maar om de symmetrie:)

Tot morgen zou ik zeggen!

Verstuurd vanaf mijn Nexus 10 met Tapatalk

Leuk een tweede sub! Wanneer komt het monster binnen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

luuk123456

Quote from: Kamidioblitz on June 18, 2017, 21:45:36
Leuk een tweede sub! Wanneer komt het monster binnen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Jazeker leuk!  Maar wanneer hij bij marcel arriveert weet ik niet.  Hij had er al lang moeten zijn, maar helaas[emoji20]
 
Het wachten valt niet mee, des te meer omdat er links en rechts regelmatig gebruikte exemplaren voorbij komen.



Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

vik

Luuk echt een mooie ruimte om trots op te zijn hoor!  :thumbs-up:  8)

Gezelligheid is de eerste indruk als ik zo de foto´s bekijk. Mocht ik een keer in de buurt zijn kom ik zeker even op de koffie.  ;)

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

luuk123456

Quote from: vik on June 22, 2017, 10:14:38
Luuk echt een mooie ruimte om trots op te zijn hoor!  :thumbs-up:  8)

Gezelligheid is de eerste indruk als ik zo de foto´s bekijk. Mocht ik een keer in de buurt zijn kom ik zeker even op de koffie.  ;)

Hey Vic,

Leuk dat je even `n kijkje komt nemen in de 'Luuksor' ;D
Het is inderdaad goed toeven, niks gezelliger dan met wat popcorn `n goeie film te kijken hier!
Je bent uiteraard van harte welkom mocht je `n keer in de buurt zijn.
Net als bij jou, zou ik dan ook willen voorstellen om gewoon lekker `n filmpje te kijken en niet de diepte in te gaan (al is het maar omdat ik bar weinig technische kennis heb :D)
Binnenkort als ik de 2e Klipsch sub heb staan, zal ik wat foto`s schieten van de huidige situatie alhier!

Misschien tot ziens :headbanging:

Groet,
Luuk
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

denoontje

Quote from: luuk123456 on June 22, 2017, 21:53:56

Binnenkort als ik de 2e Klipsch sub heb staan, zal ik wat foto`s schieten van de huidige situatie alhier!

Misschien tot ziens :headbanging:

Groet,
Luuk

kabooooooom.....nog ff wachten duzz

Maikel_audionerd

Quote from: vik on June 22, 2017, 10:14:38
Luuk echt een mooie ruimte om trots op te zijn hoor!  :thumbs-up:  8)

Gezelligheid is de eerste indruk als ik zo de foto´s bekijk. Mocht ik een keer in de buurt zijn kom ik zeker even op de koffie.  ;)


Quote from: luuk123456 on June 22, 2017, 21:53:56
Hey Vic,

Leuk dat je even `n kijkje komt nemen in de 'Luuksor' ;D
Het is inderdaad goed toeven, niks gezelliger dan met wat popcorn `n goeie film te kijken hier!
Je bent uiteraard van harte welkom mocht je `n keer in de buurt zijn.
Net als bij jou, zou ik dan ook willen voorstellen om gewoon lekker `n filmpje te kijken en niet de diepte in te gaan (al is het maar omdat ik bar weinig technische kennis heb :D)
Binnenkort als ik de 2e Klipsch sub heb staan, zal ik wat foto`s schieten van de huidige situatie alhier!

Misschien tot ziens :headbanging:

Groet,
Luuk
Zeker heel erg gezellig Vik, ik kan het beamen  ;D
Wat ik vooral erg gaaf vind in de Luuksor zijn de vele kleine details en accessoires, aan alles heeft ie gedacht. Film en geluid zijn uiteraard dik in orde.
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

luuk123456

Quote from: Maikel_audionerd on June 23, 2017, 02:42:33
Zeker heel erg gezellig Vik, ik kan het beamen  ;D
Wat ik vooral erg gaaf vind in de Luuksor zijn de vele kleine details en accessoires, aan alles heeft ie gedacht. Film en geluid zijn uiteraard dik in orde.
Maikel, je brengt me in verlegenheid[emoji5]
Maar inderdaad; wij hebben er al 'n meetje  & greetje opzitten!

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

HTip

Quote from: luuk123456 on June 23, 2017, 07:08:53
Maikel, je brengt me in verlegenheid[emoji5]
Maar inderdaad; wij hebben er al 'n meetje  & greetje opzitten!
Nergens voor nodig, Luuk. Ik heb alleen je foto's en je topic gezien en ook ik zie dat je het gewoon goed voor elkaar hebt [emoji106]

En je moet je eens afvragen hoeveel mensen in Nederland kunnen zeggen dat ze thuis een bioscoop hebben [emoji41][emoji440]
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RonG

Quote from: HTip on June 23, 2017, 10:03:11
Nergens voor nodig, Luuk. Ik heb alleen je foto's en je topic gezien en ook ik zie dat je het gewoon goed voor elkaar hebt [emoji106]

En je moet je eens afvragen hoeveel mensen in Nederland kunnen zeggen dat ze thuis een bioscoop hebben [emoji41][emoji440]

+1

luuk123456

#210
Quote from: HTip on June 23, 2017, 10:03:11
Nergens voor nodig, Luuk. Ik heb alleen je foto's en je topic gezien en ook ik zie dat je het gewoon goed voor elkaar hebt [emoji106]

En je moet je eens afvragen hoeveel mensen in Nederland kunnen zeggen dat ze thuis een bioscoop hebben [emoji41][emoji440]
Zeker waar Philip! Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een waanzinnig leuke hobby,  maar ben me bewust van de eenvoud van ons HT. Ik heb werkelijk met verbazing gekeken naar bijvoorbeeld de luidspreker kabels die ik laatst bij Vic zag[emoji15] die kabels worden hier bij ons in de haven gebruikt om (middelgrote) boten aan te meren[emoji2]
Ik ken gewoon m'n plaats in HT Land en ben er evengoed ontzettend blij mee!

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

vik

LOL  :D

Hij is redelijk dik inderdaad dat komt door de structuur van de bekabeling.

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=160914.msg3035508#msg3035508

Ik kom heel graag langs Luuk en zou mooi passen met een ritje vanuit Duitsland. Ben erg benieuwd!


Quote from: luuk123456 on June 23, 2017, 10:43:43
Zeker waar Philip! Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een waanzinnig leuke hobby,  maar ben me bewust van de eenvoud van ons HT. Ik heb werkelijk met verbazing gekeken naar bijvoorbeeld de luidspreker kabels die ik laatst bij Vic zag[emoji15] die kabels worden hier bij ons in de haven gebruikt om (middelgrote) boten aan te meren[emoji2]
Ik ken gewoon m'n plaats in HT Land en ben er evengoed ontzettend blij mee!

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Geloof ik graag we gaan het mee maken  :)

Quote from: Maikel_audionerd on June 23, 2017, 02:42:33
Zeker heel erg gezellig Vik, ik kan het beamen  ;D
Wat ik vooral erg gaaf vind in de Luuksor zijn de vele kleine details en accessoires, aan alles heeft ie gedacht. Film en geluid zijn uiteraard dik in orde.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

luuk123456

#213
Net bericht van Marcel gekregen dat de Klipsch r115 binnen is :pompom:

Nu even de volgende vraag:

Ik kan de twee Klipsch subs nu langs elkaar zetten vóór en onder het scherm met de center ertussen.
Ik denk wel dat het dan allemaal erg aanwezig gaat worden; dus de fronts, de twee subs, center en receiver. en dat allemaal in het zicht.

Nu is mijn idee om `n sub links en de andere rechts naast de rij stoelen te zetten, dus links en rechts achter in de hoek.
Is er `n redelijke kans dat dit 'puik' 8)' gaat klinken, of is deze opstelling gedoemd te mislukken om een of andere praktische/technische reden?
Ik kan (en wil) het natuurlijk gewoon proberen, maar ben benieuwd of er (ervaring) deskudige zijn, die mij bij voorbaat al wat info kunnen geven betreffende de plaatsing...

Als blijkt dat de eerste optie toch het beste is, dan bestel ik gewoon plakvilt zodat ik minder of geen last meer heb van reflecties op de Klipsch.
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

MLCinema

Quote from: luuk123456 on June 26, 2017, 13:29:32
Net bericht van Marcel gekregen dat de Klipsch r115 binnen is :pompom:

Nu even de volgende vraag:

Ik kan de twee Klipsch subs nu langs elkaar zetten vóór en onder het scherm met de center ertussen.
Ik denk wel dat het dan allemaal erg aanwezig gaat worden; dus de fronts, de twee subs, center en receiver. en dat allemaal in het zicht.

Nu is mijn idee om `n sub links en de andere rechts naast de rij stoelen te zetten, dus links en rechts achter in de hoek.
Is er `n redelijke kans dat dit 'puik' 8)' gaat klinken, of is deze opstelling gedoemd te mislukken om een of andere praktische/technische reden?
Ik kan (en wil) het natuurlijk gewoon proberen, maar ben benieuwd of er (ervaring) deskudige zijn, die mij bij voorbaat al wat info kunnen geven betreffende de plaatsing...

Als blijkt dat de eerste optie toch het beste is, dan bestel ik gewoon plakvilt zodat ik minder of geen last meer heb van reflecties op de Klipsch.

Dat wordt genieten!! Ik heb ze voor en ik snap wat je bedoelt. Het staat helemaal voor aan de voorzijde met speakers. Optisch vind ik het nog best wel fraai.

Ik heb zelf ook gespeeld met de gedachte om de subs elders te positioneren maar het bevalt mij prima nu.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

HTip

#215
Gefeliciteerd Luuk met je 2e sub! Het is niet eenvoudig om 2 subs goed te integreren. Theoretisch is tegenover elkaar op een lijn door het denkbeeldige middelpunt van de ruimte de beste oplossing. Echter moet de ruimte hiervoor akoestisch symmetrisch zijn. En dat is zelden het geval, omdat een deur is de weg zit of iets dergelijks. Het beste is proefondervindelijk vaststellen waar jij vind dat het het beste klinkt.

Een enkelvoudige sub produceert staande golven en daar waar deze elkaar versterken heb je teveel bas en daar waar deze elkaar uitdoven heb je te weinig bas. De kunst is op de luisterplek de balans te realiseren, waardoor je geen pieken en dalen hebt. Dan kan je helaas alleen meten, dus aan de slag met REW, een dB-meter en een gekalibreerde microfoon ;) Thuur weet hier veel van en woont redelijk bij jou in de buurt. Bij mij hebben hij en Ralph een keer een meting gedaan. Heb ik heel veel van geleerd. Jullie kennen elkaar al, dus...

Succes met het inregelen :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje

Ja Luuk dat wordt dan een M&G met Ralphh en mij ;-).

Heb je al eens gemeten met REW wat de respons is van 1 sub?
En wat je dan ook mist?

Maikel_audionerd

Je kunt ook de aubwoofer-crawl doen:
Sub op de luisterplekzetten  en rondlopen in de ruimte, waar het t best klinkt; daar zet je vervolgens je eerste sub neer. Eerste sub uit en zelfde crawl met sub 2 doen.
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

HTip

#218
Quote from: Maikel_audionerd on June 27, 2017, 15:12:46
Je kunt ook de aubwoofer-crawl doen:
Sub op de luisterplekzetten  en rondlopen in de ruimte, waar het t best klinkt; daar zet je vervolgens je eerste sub neer. Eerste sub uit en zelfde crawl met sub 2 doen.
Op zich een goed idee voor de plaatsing van 1 sub. Je moet dan overigens wel de woofer op oorhoogte brengen. Met 2 subs wordt dat lastiger vanwege de invloed die de ene op de andere heeft. Ik zou beiden op een plateau op wielen zetten en eventueel tegelijk verplaatsen terwijl er een sweep op speelt.

Probleem van deze methode is de continue verandering van de fase, dus voor 1 de optimale plaats bepalen (fase, volume en DSP ingesteld) en dan met de andere schuiven lijkt me de beste methode.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Maikel_audionerd

HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

luuk123456

Dank voor het meedenken mensen :headbanging: Ik zal bij het begin beginnen;

Gisteren dus vol goede moed naar Marcel gereden, waar al snel bleek dat de klipsch niet met zich liet sollen en ik hem met geen mogelijkheid in de Volvo C70 kreeg.
Dus, lekker terug naar huis de 'hondenauto' genomen en wederom richting Oostrum ;D
Met de bank plat en met hulp van Marcel 'het beest' ingeladen en weer huiswaarts.

Toen meteen begonnen met ruimte maken in het HT en beide subs links en rechts in de hoek geplaatst. XT32 de boel laten inregelen en toen het resultaat,
teleurstellend :eh:.
Je hoorde erg goed waar de bass vandaan kwam en ik hoorde meer gebonk dan dat ik het laag voelde (zoals voorheen met 1 sub).
Vervolgens ruimte vrijgemaakt aan de voorzijde (want de r115SW is toch wel erg groot in `n ruimte van 4x4, laat staan twee stuks) en toen de beide jongens, vóór het scherm,  links en rechts van de center gezet.
Wederom XT32 z`n ding laten doen en bij de eerste tonen van 'Kong' kreeg ik toch `n ietwat nerveus glimlachje op m`n gezicht. mensen wat `n geweld :devil:
Ik dacht al meteen over hoe ik deze ervaring het beste kon omschrijven, mijn woorden zouden zijn; droog, massief en met momenten zéér intens :D

Ik heb inderdaad gelezen over het kruipen over de vloer op zoek naar de beste plaats voor de sub(s), maar die vrijheid heb ik niet in zo`n kleine ruimte.
Ik had echt alleen de optie óf achterin de hoeken óf beide aan de voorkant langs de center. of het nog beter zou kunnen klinken met bovengenoemde tips en adviezen; wellicht, maar ik ben nu al erg blij met het resultaat.
En ondanks dat ik met één klipsch nooit het gevoel heb gehad iets te missen, zorgt `n tweede sub voor `n enorme verbetering!

Dat ik de keuze heb gemaakt voor `n tweede exemplaar heb ik echt aan het forum te danken.
Ik las toch in erg veel topics dat meerdere subs in veel gevallen voor `n verbetering zorgde en mede door deze ervaringen van forumleden werd ik toch wel erg nieuwsgierig en heb ik uiteindelijk deze stap genomen.

Ik heb nog maar 1 film gezien sinds de komst van de tweede, maar ik hoop vanavond verder te kunnen genieten!


JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

luuk123456

Quote from: denoontje on June 26, 2017, 22:11:40
Ja Luuk dat wordt dan een M&G met Ralphh en mij ;-).

Heb je al eens gemeten met REW wat de respons is van 1 sub?
En wat je dan ook mist?

Er zijn ergere dingen denoontje ;D Een warm welkom!

Forumlid Raindog is eens zo vriendelijk geweest om hier te komen meten en het bleek nog niet eens zó beroerd te zijn.
Ik had `n flinke dip vanaf 200HZ als ik me goed herinner, en, nu zeg ik het even in m`n eigen woorden; het laag bleek nogal lang na te galmen.
De dip zou volgens ons veroorzaakt kunnen worden door de ongelukkige afmetingen van de ruimte (en dus niet makkelijk op te lossen) en de problemen in het laag zouden veroorzaakt worden door de houten vloer (die werkelijk danst).
Wél herinner ik me dat de Klipsch mooi laag ging in mijn ruimte, maar cijfers en meer info moet ik je schuldig blijven...
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

reza

Leuk, goed te horen. Ik zit ook de hele tijd te dubben voor een tweede sub...
Als ik dezelfde tegen kom voor een prima prijs, wordt het voor mij ook tijd om over de grond te kruipen  :tounge2: om te kijken voor de juiste plaatsing.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

luuk123456

#223
Quote from: reza on June 27, 2017, 18:18:32
Leuk, goed te horen. Ik zit ook de hele tijd te dubben voor een tweede sub...
Als ik dezelfde tegen kom voor een prima prijs, wordt het voor mij ook tijd om over de grond te kruipen  :tounge2: om te kijken voor de juiste plaatsing.
Je begrijpt dat ik het je vanaf nu alleen maar kan aanbevelen[emoji2]
Heb jij nu ook 1 klipsch r115?

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

luuk123456

#224
Quote from: Kamidioblitz on June 26, 2017, 21:00:05
Dat wordt genieten!! Ik heb ze voor en ik snap wat je bedoelt. Het staat helemaal voor aan de voorzijde met speakers. Optisch vind ik het nog best wel fraai.

Ik heb zelf ook gespeeld met de gedachte om de subs elders te positioneren maar het bevalt mij prima nu.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik heb even bij jou gekeken en het ziet er bij jou in ieder geval mooier uit dan bij mij op dit moment.
Ik zie wel al dat wanneer ik `n geschikt audio rack vind dat tussen de subs in past, ik me, net als jij, wel kan vinden in de indeling.
Het ziet er inderdaad wel machtig uit zo, twee van die giganten langs elkaar ;D
Ik zoek eigenlijk `n rack waar onderin de receiver komt te staan en daarboven plaats is voor de (toekomstige) center.
Ik heb geen idee of dat uberhaupt bestaat wat ik zoek :dozingoff:


zoals ik zei zoek ik dus ook nog `n center die bij m`n fronts past (Mission 752F)
Wanneer ik die gevonden heb zal het ook weer beter uitzien dan nu.
Op dit moment gebruik ik `n zuil luidspreker op z`n kant als center omdat ik dit qua geluid gewoon veel mooier vind dan de centers die ik heb gehad, maar das weer `n heel ander verhaal...
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0