Naam van game

Started by skank1, June 13, 2014, 20:09:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

skank1

Ok hier komt het.
Dit zal niet makkelijk zijn, vrees ik.
Ik ben op zoek naar de naam van een game die in development is/was.

Geen idee hoe het noemt, nog minder een idee of het ooit uitgebracht geweest is.

Game was oorspronkelijk bedoelt voor PC
Setting was a la oblivion en consoorten
Echter het was wel een first person (shooter), niet echt een shooter maar wel in die aard.

Ik herinner mij een tech demo met je personage waarbij je de trappen afliep en dan een grote trol tegenkwam, die met een wapen zwaaide. Zelf had je een pijl&boog, en ging hem zo te lijf.
Physics en graphics waren toen echt Wauw. Daarna volgde er nog een klein stukje, na de trol, met een draak die aan het kasteel vloog... thats it.

Iemand een idee?

I know , bitter weinig info.
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Witalik

heb je een indicatie wanneer dit gemaakt zou moeten zijn ? Scheelt ook wel denk ik met zoeken. 5 of 10 jaar geleden?
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

Erik

En is die dan ook ooit uitgekomen? Ik heb overigens echt nog geen enkel idee.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Witalik

Ik weet wel dat ik denk ik 15 jaar geleden een spel speelde op de pc dat je ook een pijl en boog had met verschillende pijlen die dan schokgolven gaven bijvoorbeeld. Graphics waren toen ook echt mooi. Later ook wel andere wapens.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

daanvanduif

Dat was wellicht Turok?
Corazón

skank1

Iemand op 9lives forum zat er binnen de 10min recht op!

Project Offset !
Helaas door intel overgenomen en in de prullenmand gegooid.
Echt zeer jammer. Project had enorm veel potentie.
Ook is er tot op heden volgens mij nog altijd geen alternatief.

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

SacreBleu

Quote from: skank1 on June 15, 2014, 09:06:05
Iemand op 9lives forum zat er binnen de 10min recht op!

Project Offset !
Helaas door intel overgenomen en in de prullenmand gegooid.
Echt zeer jammer. Project had enorm veel potentie.
Ook is er tot op heden volgens mij nog altijd geen alternatief.



Wauw! Wat een domper! Intel moet zich ook helemaal niet bemoeien met het ontwikkelen/uitgeven/produceren van games.
Dit ziet er inderdaad goed uit maar lijkt ook wel lekker weg te spelen, jammer dat we dit spel nooit zullen ervaren :(
HT: Denon AVR-2113 Front: Dali Zensor 7 Rear: Dali Zensor 1 Center: Dali Vokal Sub: SVS PB1000