Job 225, Job Pre2 en Job 250

Started by Isflicka, June 13, 2014, 09:47:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Isflicka

Quote from: EJR on February 10, 2015, 10:06:51
Staat er in die tekst niet US only plug?

Interesante set ik ben op zich ook nog op zoek naar versterking voor m'n twenty 26

Wellicht een optie. Ik huiver alleen bij het idee van dhl
De JOB's doen het erg goed met de PMC's. Waarom huiver je bij het idee van DHL. Zorg er gewoon voor dat je niet eerder een handtekening zet voordat je alles hebt gecontroleerd. Ik had na schade heel snel een nieuw exemplaar in huis.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

EJR

De laatste keer dat ik linear usb psu van aqvox had besteld ging het ook met DHL. Het deed er ongeveer een week over vanuit duitsland wat ik persoonlijk erg lang vond duren (overigens waren 4 dagen daarvan binnen nederland). Ik heb toen DHL opzocht op het web en de horror verhalen kwamen snel boven.
maar inderdaad zoals je zegt goed de dozen controleren.
Stereo: Jriver MC  -> Holoaudio RED ->Shiit Ygrdrasil -> Morrow Audio MA5 -> [Goldmund] Job Pre2 > MA4 > [Goldmund] Job 250 Monos -> Van Damme Hi-fi -> PMC twenty.26
HT: mede8er MED1000X3D - Panasonic P42ST30
Data: 20TB Unraid server

Isflicka

Quote from: EJR on February 10, 2015, 10:06:51
Staat er in die tekst niet US only plug?

Klopt helemaal. Dan zul je vervolgens zelf moeten knutselen.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

Isflicka

Quote from: EJR on February 10, 2015, 12:36:31
De laatste keer dat ik linear usb psu van aqvox had besteld ging het ook met DHL. Het deed er ongeveer een week over vanuit duitsland wat ik persoonlijk erg lang vond duren (overigens waren 4 dagen daarvan binnen nederland). Ik heb toen DHL opzocht op het web en de horror verhalen kwamen snel boven.
maar inderdaad zoals je zegt goed de dozen controleren.
Volgens mij was het 4 dagen vanuit Zwitserland.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

EJR

#54
klinkt goed. alleen jammer van de huidige dollar stand maarja je kan ook niet alles hebben zoals je t liefst wil
Stereo: Jriver MC  -> Holoaudio RED ->Shiit Ygrdrasil -> Morrow Audio MA5 -> [Goldmund] Job Pre2 > MA4 > [Goldmund] Job 250 Monos -> Van Damme Hi-fi -> PMC twenty.26
HT: mede8er MED1000X3D - Panasonic P42ST30
Data: 20TB Unraid server

EJR

#55
Na nog wat reviews en forums gelezen te hebben de stoute schoentjes maar aangetrokken en een Pre met twee monoblokken besteld. Ik verwacht ze niet voor volgende week.
Bedankt voor de tip  :worship:
Was al tijdje te zoeken naar een mogelijke prijs\kwaliteits efficiënte vervanging van de nait 5i met wat meer body. de supernait1 was niet my cup of tea en de demo van de SN2 bleef ik maar op wachten ondanks dat ik al een aantal keer in de winkel was langsgeweest.  bryston leek me ook wel wat maar ergerlijk duur aan deze kant van de oceaan (800 voor een afstandbediening  :o).

kan niet wachten  :pompom:
Stereo: Jriver MC  -> Holoaudio RED ->Shiit Ygrdrasil -> Morrow Audio MA5 -> [Goldmund] Job Pre2 > MA4 > [Goldmund] Job 250 Monos -> Van Damme Hi-fi -> PMC twenty.26
HT: mede8er MED1000X3D - Panasonic P42ST30
Data: 20TB Unraid server

EJR

Wow weer lesje geleerd verwar DHL/Deutsche Post niet met DHL Parcel stond vanochtend al op de stoep. Gister verstuurd.

Staat al in te spelen en ik kan niet stoppen met glimlachen  O0
Stereo: Jriver MC  -> Holoaudio RED ->Shiit Ygrdrasil -> Morrow Audio MA5 -> [Goldmund] Job Pre2 > MA4 > [Goldmund] Job 250 Monos -> Van Damme Hi-fi -> PMC twenty.26
HT: mede8er MED1000X3D - Panasonic P42ST30
Data: 20TB Unraid server

jan-rotterdam

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, geniet er van !

Groeten Jan

EJR

bedankt!
hier een snelle snapshot van de iphone
Stereo: Jriver MC  -> Holoaudio RED ->Shiit Ygrdrasil -> Morrow Audio MA5 -> [Goldmund] Job Pre2 > MA4 > [Goldmund] Job 250 Monos -> Van Damme Hi-fi -> PMC twenty.26
HT: mede8er MED1000X3D - Panasonic P42ST30
Data: 20TB Unraid server

EJR


Eerste indrukken, ik kan momenteel alleen vergelijken met de naim nait 5i die ik had staan.

Alles klink groter, helderder ,meer detail en textuur, meer dynamiek en  o.a. daardoor meer rust. ik wil alles alsmaar harder zetten in tegenstelling tot de supernait 1 die ik een aantal maanden geleden op proef had die wou ik alleen maar zachter zetten.
en bij ieder album wat ik luister is denk ik  Ooh  is die nu alweer afgelopen.

in de handlieding staat dat je mogelijk baat kan hebben met het gebruik van shortcircuit caps voor de rca aansluitingen. meteen maar 2 paar op ebay besteld. Baat het niet, dan schaadt het niet  O0.
Stereo: Jriver MC  -> Holoaudio RED ->Shiit Ygrdrasil -> Morrow Audio MA5 -> [Goldmund] Job Pre2 > MA4 > [Goldmund] Job 250 Monos -> Van Damme Hi-fi -> PMC twenty.26
HT: mede8er MED1000X3D - Panasonic P42ST30
Data: 20TB Unraid server

Bas Akkerman

Sinds ik Spectral heb gehoord heb ik wel een voorliefde voor snelle amps. Dit topic ga ik dus volgen!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Isflicka

Quote from: EJR on February 12, 2015, 21:49:09
Eerste indrukken, ik kan momenteel alleen vergelijken met de naim nait 5i die ik had staan.

Alles klink groter, helderder ,meer detail en textuur, meer dynamiek en  o.a. daardoor meer rust. ik wil alles alsmaar harder zetten in tegenstelling tot de supernait 1 die ik een aantal maanden geleden op proef had die wou ik alleen maar zachter zetten.
en bij ieder album wat ik luister is denk ik  Ooh  is die nu alweer afgelopen.

in de handlieding staat dat je mogelijk baat kan hebben met het gebruik van shortcircuit caps voor de rca aansluitingen. meteen maar 2 paar op ebay besteld. Baat het niet, dan schaadt het niet  O0.
Geef ze nog even tijd want ze zullen alleen maar beter worden. Heb je al nagedacht over de netkabels? Ben er zelf nog niet helemaal uit.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

eric_audio


Quote from: Bas Akkerman on February 13, 2015, 07:39:06
Sinds ik Spectral heb gehoord heb ik wel een voorliefde voor snelle amps. Dit topic ga ik dus volgen!

Same here
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

EJR

Quote from: Isflicka on February 13, 2015, 08:21:19
Geef ze nog even tijd want ze zullen alleen maar beter worden. Heb je al nagedacht over de netkabels? Ben er zelf nog niet helemaal uit.
Ik heb weinig ervaring met netkabels ik zou het moeten horen om te kunnen bepalen of het voor mij een kosten efficiënte verbetering oplevert.
Overigens ben ik er wel nieuwsgierig naar. Wel heb ik net wat kabels besteld bij Mark Grant in de U.K.
Niks fancys, twee van zijn interlinks met neutrik pluggen en de van damme UP-LCOFC Hi-Fi speaker kabel Die PMC zelf gebruikt voor hun tests en custom instalaties.

Nu zitten er een Morrowaudio ma2 en een Blujeans interlinkje tussen maar ik heb liever 2 delzelfde en wat korter (deze keer 50cm)
Stereo: Jriver MC  -> Holoaudio RED ->Shiit Ygrdrasil -> Morrow Audio MA5 -> [Goldmund] Job Pre2 > MA4 > [Goldmund] Job 250 Monos -> Van Damme Hi-fi -> PMC twenty.26
HT: mede8er MED1000X3D - Panasonic P42ST30
Data: 20TB Unraid server

BuSpu

Quote from: Bas Akkerman on February 13, 2015, 07:39:06
Sinds ik Spectral heb gehoord heb ik wel een voorliefde voor snelle amps. Dit topic ga ik dus volgen!
Nou ze hebben kwa website in ieder geval allebei dezelfde smaak  :-\

EJR

Quote from: BuSpu on February 13, 2015, 12:28:18
Nou ze hebben kwa website in ieder geval allebei dezelfde smaak  :-\
Nou dan weet je war het geld in iedergeval niet heengaat :P
Stereo: Jriver MC  -> Holoaudio RED ->Shiit Ygrdrasil -> Morrow Audio MA5 -> [Goldmund] Job Pre2 > MA4 > [Goldmund] Job 250 Monos -> Van Damme Hi-fi -> PMC twenty.26
HT: mede8er MED1000X3D - Panasonic P42ST30
Data: 20TB Unraid server

BuSpu

Quote from: EJR on February 13, 2015, 13:27:40
Nou dan weet je war het geld in iedergeval niet heengaat :P
Precies, ofwel je moet wel erg je best doen om alle data terug te vinden, blijkbaar geen probleem want liefhebbers genoeg?

EJR


Quote from: BuSpu on February 13, 2015, 13:35:47
Precies, ofwel je moet wel erg je best doen om alle data terug te vinden, blijkbaar geen probleem want liefhebbers genoeg?
op de job site zijn specificaties makelijk te vinden of was je op zoek naar iets anders?
Stereo: Jriver MC  -> Holoaudio RED ->Shiit Ygrdrasil -> Morrow Audio MA5 -> [Goldmund] Job Pre2 > MA4 > [Goldmund] Job 250 Monos -> Van Damme Hi-fi -> PMC twenty.26
HT: mede8er MED1000X3D - Panasonic P42ST30
Data: 20TB Unraid server

EJR

Quote from: Isflicka on February 13, 2015, 08:21:19
Heb je al nagedacht over de netkabels? Ben er zelf nog niet helemaal uit.
ik heb wel nagevraagd of de stroomkabels ook voor de Europese markt zouden komen. ik kreeg daarop het volgende antwoord
QuoteThe power cords are usable in Europe with an adapter. We have European customers using them satisfactorily.
Stereo: Jriver MC  -> Holoaudio RED ->Shiit Ygrdrasil -> Morrow Audio MA5 -> [Goldmund] Job Pre2 > MA4 > [Goldmund] Job 250 Monos -> Van Damme Hi-fi -> PMC twenty.26
HT: mede8er MED1000X3D - Panasonic P42ST30
Data: 20TB Unraid server

BuSpu

Quote from: EJR on February 13, 2015, 14:00:18
op de job site zijn specificaties makelijk te vinden of was je op zoek naar iets anders?
Nou ik ben altijd erg dol op foto's. Je wil als potentieel koper toch lekker gemaakt worden en het gevoel krijgen dat dit echt is wat jij moet hebben. Als er dan maar 1 foto van de pre op staat die niet eens te vergroten is denk ik altijd, jongens hoeveel werk is het nou om er 6 foto's op te zetten. Maar ja Spectral doet het ook zo en dat heb ik dan weer wel thuis staan dus... ;)

Isflicka

Quote from: EJR on February 13, 2015, 16:06:38
ik heb wel nagevraagd of de stroomkabels ook voor de Europese markt zouden komen. ik kreeg daarop het volgende antwoord
Ik zie een adapter ertussen niet erg zitten.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

Isflicka

Quote from: BuSpu on February 13, 2015, 16:26:12
Nou ik ben altijd erg dol op foto's. Je wil als potentieel koper toch lekker gemaakt worden en het gevoel krijgen dat dit echt is wat jij moet hebben. Als er dan maar 1 foto van de pre op staat die niet eens te vergroten is denk ik altijd, jongens hoeveel werk is het nou om er 6 foto's op te zetten. Maar ja Spectral doet het ook zo en dat heb ik dan weer wel thuis staan dus... ;)
Volgens mij is het de bedoeling dat het er allemaal een beetje simpel uitziet. Verder moeten ze het ook niet echt van het ontwerp hebben.  :lookaround:
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

EJR

Quote from: BuSpu on February 13, 2015, 16:26:12
Nou ik ben altijd erg dol op foto's. Je wil als potentieel koper toch lekker gemaakt worden en het gevoel krijgen dat dit echt is wat jij moet hebben. Als er dan maar 1 foto van de pre op staat die niet eens te vergroten is denk ik altijd, jongens hoeveel werk is het nou om er 6 foto's op te zetten. Maar ja Spectral doet het ook zo en dat heb ik dan weer wel thuis staan dus... ;)
tsja dat is waar, heel veelstaat niet op hun site. op hun facebook staan wel meer foto's. en de reviews waar ze naar linken ook nog wel.

Quote from: Isflicka on February 13, 2015, 17:03:38
Ik zie een adapter ertussen niet erg zitten.
nee  ik zou eerder denken aan een klein Amerikaans stekkerblok  kan je aan de anderekant een euro stekker aanzetten. kleine fragiele adaptertjes lijken me ook niks
Stereo: Jriver MC  -> Holoaudio RED ->Shiit Ygrdrasil -> Morrow Audio MA5 -> [Goldmund] Job Pre2 > MA4 > [Goldmund] Job 250 Monos -> Van Damme Hi-fi -> PMC twenty.26
HT: mede8er MED1000X3D - Panasonic P42ST30
Data: 20TB Unraid server

Isflicka

Quote from: EJR on February 13, 2015, 17:09:57
nee  ik zou eerder denken aan een klein Amerikaans stekkerblok  kan je aan de anderekant een euro stekker aanzetten. kleine fragiele adaptertjes lijken me ook niks
Daar zat ik ook net aan te denken.  :clapping:
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

Isflicka

Quote from: EJR on February 12, 2015, 12:02:51
Wow weer lesje geleerd verwar DHL/Deutsche Post niet met DHL Parcel stond vanochtend al op de stoep. Gister verstuurd.

Staat al in te spelen en ik kan niet stoppen met glimlachen  O0
Heb gisterenmiddag een tweede set besteld (incl. 7 sweetcords) en volgens DHL komt deze ook al vandaag. Ongelofelijk  :blink:
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff