Job 225, Job Pre2 en Job 250

Started by Isflicka, June 13, 2014, 09:47:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Isflicka

Waarschijnlijk ben ik één van de eerste die binnenkort een Job Pre2 in ontvangst mag nemen. De halve nacht heb ik op de paypal bestelknop zitten klikken en opeens..... geen melding meer SOLD OUT maar gewoon op voorraaad.  :pompom: Na de betaling kreeg ik een bevestiging en nog geen uur later een hele leuke mail dat ik als eerste mag gaan genieten van dit nieuwe Job product. Verwachte levertijd is nu twee weken maar mogelijk komt het pakket al eerder.

Als de Job Pre2 net zo klinkt als de Job 225 dan heb ik voorlopig weer een briljantje in huis.

Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

AbZ

Misschien iets over vertellen  :coffee:

jan-rotterdam


Zie http://www.jobsys.com/products.htm

JOB heeft veel technologie in huis die ook in Goldmund apparatuur wordt gebruikt

Groeten Jan


August

#3
Zeer interessant, zou wel eens naar de set willen komen luisteren als je de pre binnen hebt  :coffee:
Mmh er komen blijkbaar in de toekomst ook nog monoblokken aan.

VlisChris

Een merk dat je voor mijn gevoel maar erg weinig tegenkomt op dit forum.
Kan er weinig over zeggen, maar ik weet wel dat ik het topic dan ook bewust eens vaker ga bekijken. Gewoon omdat ik benieuwd ben ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Isflicka

Quote from: August on June 15, 2014, 21:59:57
Zeer interessant, zou wel eens naar de set willen komen luisteren als je de pre binnen hebt  :coffee:
Mmh er komen blijkbaar in de toekomst ook nog monoblokken aan.
De monoblokken staan al heel lang op mijn verlanglijstje.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

August

Prijstechnisch interessant, minimalistische uitstraling, leuk.

Wat mij steeds weer opvalt is dat je toch met een uiteenlopende variatie aan elektronische elementen (transistor, buis, opamp) in zeer verschillende schakelingen (pp, se, klasse a of ab) muzikale resultaten kunt behalen. Vooropgesteld dat je weet wat je doet. Ik zou graag eens willen luisteren, zonder teveel te oordelen vooraf.

jan-rotterdam


Tot een klein jaartje terug was JOB apparatuur te leveren via Multifoon - Rotterdam. Ik weet eerlijk gezegd niet of ze dat nog steeds in hun assortiment hebben.

Klank karakter (persoonlijke ervaring met de oudere job types, JOB-150 / 300 eindversterkers): extreem snel & gedetailleerd, kan in sommige combinaties wel wat te steriel gaan klinken.

Groeten Jan

Isflicka

De Job Pre2 is overgedragen aan DHL en onderweg! :pompom:
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

ed k.

#10
Speel zelf nu ook ruim 5 maanden naar volle tevredenheid met een JOB 225 eindversterker.
Echt een insiders tip, en wil zeker niet meer zonder....   :wub:

Ik wacht nog even met bestellen van de JOB pre2, maar ben benieuwd naar de ervaringen met de voorversterker.


'beetje' leesvoer over de JOB....   ;)


http://www.6moons.com/audioreviews/job/1.html

http://audioshark.org/amplifiers-8/job-225-2-channel-power-amplifier-update-1188.html

ed k.


Love my Swiss Made.....    :inlove:



RubenV.

Mooi spul zo te zien, ik ben benieuwd hoe het klinkt. Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Is ie inmiddels al binnen?
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Isflicka

Quote from: RubenV. on June 19, 2014, 20:54:49
Mooi spul zo te zien, ik ben benieuwd hoe het klinkt. Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Is ie inmiddels al binnen?
Ach, ik krijg altijd kromme tenen van deze pakketvervoerder. Het gaat goed totdat het pakket in Nederland aankomt. Dus nee, hij is nog niet binnen.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

ed k.

#14
Nog een informatieve thread over de JOB Pre2....    :notify:


http://audioshark.org/pre-amps-9/pre-amp-dac-job-225-a-2911.html


En een leuk verslag over Goldmund....   :inlove:


http://www.6moons.com/industryfeatures/goldmund/1.html

Isflicka

Beetje balen. Kan de Job Pre2 nog niet gebruiken wegens transportschade.  :devil: Overigens is Jobsys wel een heel toegankelijk bedrijf. Kennelijk hebben ze wel problemen om de vraag een beetje bij te houden (ook de 225 is nu slecht leverbaar!). Krijg bijna medelijden!
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

VlisChris

Je onderschrift is nu wel pijnlijk waar :-\
QuoteGoed is nooit goed genoeg, als je weet dat het beter kan
Maar, transportschade? Wat is er mee gebeurd?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Isflicka

#17
Quote from: Christiaan S on June 28, 2014, 01:40:49
Je onderschrift is nu wel pijnlijk waar :-\Maar, transportschade? Wat is er mee gebeurd?
Gelukkig is dat mijn probleem niet want ik vond het iets te verdacht dat de doos opnieuw was ingepakt in een doos van de vervoerder. De buitenste doos was helemaal netjes alleen de originele doos zag er niet uit. Na het uitpakken zag ik al flinke schade aan de Pre2. Het hele spulletje mocht dus weer mee terug. Vorige week woensdag/donderdag is er een nieuwe Pre2 opgebouwd en deze heeft van vrijdag op zaterdag warm staan draaien. Na een laatste controle is deze nu op weg naar Nederland.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

Nahpets

Jammer van de transportschade. Maar wel mooi om te lezen dat ze snel/adequaat reageren. Dat staat het merk goed.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Isflicka

De Job Pre2 staat lekker warm te spelen en het klinkt nu al alsof ze voor elkaar gemaakt zijn!  :inlove:
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

jan-rotterdam


Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst !

Groeten Jan

roadblock

Sinds gisterenmiddag ben ik ook in het bezit van de Job 225 en Job Pre2. Na het bestellen begon ik toch wel een beetje te twijfelen maar na een hele nacht luisteren ben ik om. Wat een fantastisch spul voor die centen.

Isflicka

Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

Isflicka

Quote from: roadblock on July  6, 2014, 11:29:52
Sinds gisterenmiddag ben ik ook in het bezit van de Job 225 en Job Pre2. Na het bestellen begon ik toch wel een beetje te twijfelen maar na een hele nacht luisteren ben ik om. Wat een fantastisch spul voor die centen.

Gefeliciteerd!
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

roadblock

Quote from: Isflicka on July  6, 2014, 17:16:23
Gefeliciteerd!
Dank, wel erg grappig dat er niet eens een batterijtje voor de remote wordt meegeleverd.