Welke muziek is dit?

Started by Zaagstra, April 24, 2014, 20:06:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zaagstra

Kan iemand mij vertellen welke muziek op de achtergrond van deze filmpjes gespeeld wordt? Het spreekt mij op het eerste gehoor heel erg aan:

https://www.youtube.com/watch?v=HbvU63CXcyU#action=share

https://www.youtube.com/watch?v=09gVCRy7nrI

Alreeds mijn dank!

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Bas Akkerman

#1
Geen shazam of iets dergelijks op je telefoon? Die van mij doet het niet, anders had ik het even voor je geprobeerd.
En anders vraag je het toch in een post onder het filmpje?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

clockwork

Dat had ik ook al even geprobeerd, maar het fragment is vrij kort en die kerel met dat Hollandse accent zit er zo doorheen te neuzelen.  ;D
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Bas Akkerman

Quote from: clockwork on April 24, 2014, 20:30:24
Dat had ik ook al even geprobeerd, maar het fragment is vrij kort en die kerel met dat Hollandse accent zit er zo doorheen te neuzelen.  ;D
Te kort dus? En inderdaad, ben je lekker muziekje aan het luisteren, krijg je Steenkolenengels op je donder. :crazy: :laugh:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

garmtz

Beetje 'oneohtrix point never'-achtig...

Zaagstra

Quote from: Bas Akkerman on April 24, 2014, 20:27:20
Geen shazam of iets dergelijks op je telefoon?

Geen wat? Nog nooit van gehoord, maar ik ben dan ook geen app & gadget mens.

Quote from: Bas Akkerman on April 24, 2014, 20:27:20
En anders vraag je het toch in een post onder het filmpje?

Now why didn't I think of that... Ik zal ook es kijken of ik intern iets kan uitzoeken, ik werk bij de firma in kwestie.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Bas Akkerman

Quote from: Zaagstra on April 25, 2014, 16:20:04
Geen wat? Nog nooit van gehoord, maar ik ben dan ook geen app & gadget mens.
Handige app voor dit soort dingen.

QuoteNow why didn't I think of that... Ik zal ook es kijken of ik intern iets kan uitzoeken, ik werk bij de firma in kwestie.

Walter Zed
Kijk, dan ga je er wel achter komen. Mmm, blijk jij de man die Engels met een Nederlands accent. :crazy: ;D

Laat je nog weten welk nummer het is? Vind het ook wel iets hebben.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Zaagstra

Quote from: Bas Akkerman on April 25, 2014, 19:04:06
Mmm, blijk jij de man die Engels met een Nederlands accent. :crazy: ;D

Mijn Engels is een tikkie beter. Da's één van de zeer weinige dingen waar ik onbescheiden over durf te zijn.  :P

En ik meld me uiteraard zodra ik het weet.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Xstream

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Bas Akkerman

Quote from: Bas Akkerman on April 25, 2014, 19:04:06
Kijk, dan ga je er wel achter komen. Mmm, blijk jij de man die Engels met een Nederlands accent. :crazy: ;D
Nee, mijn Nederlands is goed. :crazy:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Lightspeed

Interessant... dus IBM-compatible?   :P

Maar is dat stukkie muziek niet gewoon iets van een sample uit bijgeleverde muziek van audio/video-editing pakketten ofzo?
-> nu weer 'back to basics' in STEREO <-
[ Yamaha A-S301 + CambridgeAudio 651BD + Tannoy RevolutionSignature DC4 + Sharp LC32LE705 & Yamaha ingebouwde DAC]
[ GDrive hdd 750GB -Firewire800 > Mac Mini -2010, Audirvana+ 2 & iTunes -A/FLAC muziek > USB 16&24bit > iFi Nano idsd DAC. ]
[ Dual 505-1 (Ortofon) ]

Zaagstra

#11
Ik heb intern een balletje opgegooid, es kijken of het wat oplevert.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0