Nieuwe tour Amsterdam eo 21 Oktober

Started by J.A.F._Doorhof, April 22, 2014, 22:48:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Amsterdam eo
Almere, Lelystad etc.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

theocm

Ik heb een Samsung UE32H6410 aangeschaft en wil deze - zoals ik de laatste jaren steeds heb gedaan met nieuwe TV's - graag asap laten kalibreren. Ik woon in Amstelveen. Mvg Theo Mulder.

Dkhalesi

Hallo, ik heb een Samsung 55"UE55HU6900 Ultra HD tv die ik graag ISF gekalibreerd wil hebben. Ik woon tegen Amstelveen aan ;) (UITHOORN). Ik hoop dat dit op redelijk korte termijn kan.

Alvast vriendelijk bedankt!

groet

Daan
Samsung LE55A956
SAMSUNG LE32A456
Bose 321 gs

jeroen_v


Hoi Frank,

Bij dezen de aanmelding voor de calibratie van een Panasonic 65ax800, locatie Wilnis (vlakbij Uithoorn).

Ter info: ik heb mezelf ook in de tour in de regio Utrecht opgegeven.


Gr,
Jeroen

Boskabouter

Goedemiddag Frank,

Ik wil me bij deze opgeven voor een toekomstige tour voor een Panasonic TX-50AS650E.

Vriendelijke groet,
Paul.


J.A.F._Doorhof

Ik ga zaterdag de tours plannen. Maar zeker niet voor 15 september. Dit zijn 2 enorm drukke maanden voor oms
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

mauzzz

Woon in Amsterdam en heb net een Panasonic GT60 42'' aangeschaft. Heel mooi maar wil 'm graag laten kalibreren. Ik hoor het wel als de tour ingepland wordt.

W. Bouma

Frank,

In 2007 heb ik een Panasocin PZ85E (42") aangeschaft. Een half jaar na de aanschaf ervan ben jij bij mij geweest voor een calibratie. Ik heb het calibratie-rapport nog :smile:

Inmiddels is dat dus erg lang geleden, en merk ik met mn eigen ogen dat de instellingen niet meer conform zijn / juist zijn. En als je het zelf kan zien .... ;)

Mijn vragen:
Is het nog de moeite waard een TV van die leeftijd opnieuw te doen? En wat zijn eigenlijk de kosten ervan? Hoe zat dat ook weer; Als je met een tour kwam, deed je dan meerdere apparaten?(als je er toch was. Ik ben de voorwaarden en mogelijkheden even vergeten. Er is bij ons nog één PC-monitor/ LCD die voor geen meter klopt en dat stoort me ;) ).

Je bent destijds bij een toer Amsterdam E.O. bij ons gekomen, terwijl ik dichter bij Alkmaar woon dan Amsterdam. In  de tussentijd ben ik ook nog verhuisd naar een andere woning. Maar nog wel in Castricum (ca 30 KM ten noorden van A'dam). Valt dat nog steeds onder Amsterdam E.O.?

Tenslotte: T.av. de TV: Die is helemaal prima in orde (alleen een kras op het glas door de verhuizing, maar gelukkig zie je daar bij gebruik helemaal niets van). Ik maak hem elk half jaar open en ontdoe het binnenwerk van stof, en zorg dat de ventilatoren goed bijven draaien en zodat de TV alle warmte altijd goed kwijt kan. 

J.A.F._Doorhof

Hi,
Als je nog van plan bent hem langer dan 6 maanden te houden zou ik het zeker doen.

De tour prijzen zijn 235.00 inclusief BTW, een 2e toestel op hetzelfde adres is de helft.
Computer monitoren doe ik in principe niet, kan wel, maar voor hetzelfde geld heb je een instap analyzer die voor een PC/MAC scherm perfect werkt.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview