NETFLIX enzo

Started by Arno P, April 20, 2014, 20:32:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arno P

Nu loop ik voor de eerste keer tegen een demo van Netflix aan op een macbook met een stukje software erbij om het IP adres om te zetten zodat je ook het US aanbod kunt kijken....aanbod niet slecht maar beperkt. Hoe dan ook...it starts cooking my noodde...en heb dus een paar vragen...

Als ik Netflix op mijn macbook laat draaien en via de apple-tv naar mijn tv stuur...moet dat goed werken...toch?
Dan de volgende stap...als ik met de laptop naar mijn HT ga en deze via HDMI (heeft de macbook een goede HDMI aanluitoptie?) aan mijn projector hang...krijg ik beeld...toch? Als optie zou het ook hier via een Apple-TV box gaan...toch?

Dan de 5Mio dollar vraag: geluid digitaal uit de macbook (heeft die dat?) en dan naar een externe 5.1 decoder?

Ben benieuwd naar de antwoorden... ;)

Arno

activ

Wat je omschrijft kan allemaal, maar als je een atv hebt kun je net zo goed de app daar op gebruiken lijkt mij. Dan kun je natuurlijk niet de browser plugin gebruiken, maar er zijn genoeg andere opties om hetzelfde te bereiken.

Cuball

Kan je indien je abbo hebt op amerikaanse netflix en feite subtitles van internet gebruiken?  Soort overlay plugin ofzo ?

_ MarcelloW _

Volgens mij probeer je ergens een onnodige stap tussen te zetten..

Je appleTV kan zonder tussenkomst van wat dan ook gewoon netflix spelen.

Als je dan een amerikaanse DNS instelt (is op youtube eenvoudig te zien hoe) ben je klaar.

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!