bizarre ban op iphone

Started by FFF, April 11, 2014, 15:59:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FFF

Zojuist probeer ik in te loggen op het forum, en krijg de volgende melding:

"Sorry FFF, je bent verbannen van gebruik van dit forum! Dubbelaccount Linx
Deze verbanning is permanent."

(zie bijlage)

Nu zie ik dat Linx staat op de lijst van banned members. Ik heb alleen zeker geen dubbelaccount met hem/haar, sterker nog, ik ken heel Linx niet. Het vreemde is dat ik op mijn pc gewoon in kan loggen en kan posten, maar de ban dus op mijn iphone wel actief is....

Zou dit iets te maken kunnen hebben dat wij misschien ooit op dezelfde plek zijn ingelogd? Ik gebruik ziggo wifispots, openbare netwerken in hotels etc en de 3G verbinding van ziggo mobiel, dus kan me voorstellen dat we ooit via een zelfde ip zijn ingelogd ofzo.

Kan dit opgelost worden? Forummen op de iphone kan ook leuk zijn  ;)

VlisChris

Quote from: FFF on April 11, 2014, 15:59:56
Zou dit iets te maken kunnen hebben dat wij misschien ooit op dezelfde plek zijn ingelogd? Ik gebruik ziggo wifispots, openbare netwerken in hotels etc en de 3G verbinding van ziggo mobiel, dus kan me voorstellen dat we ooit via een zelfde ip zijn ingelogd ofzo


Wat maf. Een ip-ban zou een logische reden kunnen zijn, behalve dat die zeldzaam tot gewoon niet uitgedeeld worden. De kans dat je er mensen mee pakt die niet verbannen zijn (::)) is daarmee te groot. Eens wachten wat Jeroen te melden heeft wellicht.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Former member 78

Tja, wie koopt er dan ook een iPhone... ;)

Peerless Monster

Quote from: ArjanR1 on April 11, 2014, 17:08:47
Tja, wie koopt er dan ook een iPhone... ;)

Hmmm meestal krijg je ze bij een pakje halvarine ;)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Ghosty J

als het goed is kan je nu weer inloggen met je Iphone :)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Erik

Ook eens meteen ander forum gehad en ook alleen op de iphone. Pc ging prima
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

FFF

Hij doet het weer :-)

Maar wat was het?

Ghosty J

Was een ipban. Normaal doen we een forumnaam.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

VlisChris

Wil iemand nakijken of er weer een ipban is ingesteld?

dit om iop niet kan inloggen. Wellicht leest iop nu mee; we zijn er mee bezig zoals je ziet ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.