nieuwe tour Arnhem, Zwolle en deventer 20 mei

Started by J.A.F._Doorhof, March 3, 2014, 14:05:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

In dit topic kunt u zich inschrijven voor deze tour
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bass

Hallo Frank,

Hierbij wil ik mij graag opgeven voor de ISF Calibratie van mijn Pioneer Kuro LX-5090.
Ik woon in Deventer (moet ik mijn adres in een DM naar je toesturen??).

Groeten; Bas.
Samsung UE55HU7500LXXN | Dune Smart D1 | W7-NAS | Logitech Squeezebox Receiver / Boom / Radio |  Samsung Galaxy S3 Remote | Harmony 895 Remote | Humax iHD-5050c | NAD C372 | Newtronics Speakers (stereo).

J.A.F._Doorhof

Als we 3 mensen hebben ga ik de tour plannen, dan krijg je een mailtje.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

chap

Sta ook ingeschreven voor de tour den Bosch. Aangezien ik in Arnhem woon is deze tour ook een optie

Edwin44


Bass

#5
Quote from: J.A.F._Doorhof on March  8, 2014, 16:21:47
Als we 3 mensen hebben ga ik de tour plannen, dan krijg je een mailtje.

Hallo Frank,

Volgens mij zijn er al enkele weken 3 personen in deze regio voor een calibratie. Of komt het tijdelijk niet goed uit om onze kant op te komen?
Samsung UE55HU7500LXXN | Dune Smart D1 | W7-NAS | Logitech Squeezebox Receiver / Boom / Radio |  Samsung Galaxy S3 Remote | Harmony 895 Remote | Humax iHD-5050c | NAD C372 | Newtronics Speakers (stereo).

J.A.F._Doorhof

Datum is gepland en iedereen is gemaild.
Bij deze regio heb ik altijd liever 1 persoon extra omdat de afstanden best groot zijn en valt er bij 3 iemand uit kan de tour niet uit qua kosten/opbrengsten.

Maar laten we hopen dat er niemand uitvalt :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Annewiek

We hebben nog GEEN reactie. van niemand.
graag jullie bericht.
www.hometheater.nl
www.studioFD.nl

Bass

Frank, Annewiek,

Sorry voor mijn late reactie, maar wat mij betreft kan de calibratie doorgaan.

Is het mogelijk dat ik als eerste aan de beurt ben voor mijn calibratie? ik heb om 17:00 uur een andere afspraak.
Als dit niet te plannen is moet ik die andere afspraak maar afzeggen (overigens niet echt een groot probleem).

De prijs is nog steeds € 230?

Alvast bedankt,
Bas Schulten, Deventer.
Telefoon: 0631771140
Samsung UE55HU7500LXXN | Dune Smart D1 | W7-NAS | Logitech Squeezebox Receiver / Boom / Radio |  Samsung Galaxy S3 Remote | Harmony 895 Remote | Humax iHD-5050c | NAD C372 | Newtronics Speakers (stereo).

J.A.F._Doorhof

Je bent de enige die reageert voor deze tour jammer genoeg dus kan ik hem niet door laten gaan, we hebben nu andere afspraken, een paar weken geleden heb ik iedereen gemaild, vrije dagen zijn duur dus hebben we nu andere afspraken ;(
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bass

Dat is erg jammer Frank, ik heb er speciaal een vrije dag voor opgenomen >:(.

- Is de prijs bij een nieuwe tour nog steeds €230,- ?
- Ik neem aan dat ik een nieuw bericht krijg (liefst via [email protected]) zodra mijn kalibratie weer wordt ingepland?

Bas.
Samsung UE55HU7500LXXN | Dune Smart D1 | W7-NAS | Logitech Squeezebox Receiver / Boom / Radio |  Samsung Galaxy S3 Remote | Harmony 895 Remote | Humax iHD-5050c | NAD C372 | Newtronics Speakers (stereo).

J.A.F._Doorhof

Prijs klopt.
Ik heb een paar weken iedereen gemaild voor deze tour Bart, dat je zelf pas 2 dagen voor de tour reageert kan ik natuurlijk niets aan doen.
Je mag dinsdag wel met je toestel deze kant op komen als je toch vrij bent, de kosten zijn dan 135.00

Zoals je weet hebben we het hier behoorlijk druk en als ik van niemand een inschrijving krijg behalve 2 dagen voor de tour dan hebben we die dag natuurlijk al vol gepland met andere bezigheden.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bass

#13
Quote from: J.A.F._Doorhof on May 19, 2014, 11:06:30
Prijs klopt.
Ik heb een paar weken iedereen gemaild voor deze tour Bart, dat je zelf pas 2 dagen voor de tour reageert kan ik natuurlijk niets aan doen.
Je mag dinsdag wel met je toestel deze kant op komen als je toch vrij bent, de kosten zijn dan 135.00

Zoals je weet hebben we het hier behoorlijk druk en als ik van niemand een inschrijving krijg behalve 2 dagen voor de tour dan hebben we die dag natuurlijk al vol gepland met andere bezigheden.

Sorry Frank, maar in je vorige post, gisteren om 17:23 uur, gaf je nog aan dat ik de enige was die reageerde :(.
Misschien vergis je je in mijn naam, Bas i.p.v. Bart?

Ik kan helaas niet met mijn 50 inch Kuro jou kant op komen; ik heb geen rijbewijs, auto en dus voldoende bagageruimte voor verticaal vervoer.

Ik wacht op je nieuwe tour. Jammer dat het misschien weer lang kan duren.
Samsung UE55HU7500LXXN | Dune Smart D1 | W7-NAS | Logitech Squeezebox Receiver / Boom / Radio |  Samsung Galaxy S3 Remote | Harmony 895 Remote | Humax iHD-5050c | NAD C372 | Newtronics Speakers (stereo).

J.A.F._Doorhof

Je reageert in de post daarboven

Ik heb geen reactie gehad op de mail die ik uitstuur met de vraag voor de naw gegevens.
Als daar geen reactie op komt vervalt de tour. Neem dan aan dat mensen een andere afspraak hebben. Als je dan vlak voor de tour alsnog reageert dan kan ik weinig meer doen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bass

Samsung UE55HU7500LXXN | Dune Smart D1 | W7-NAS | Logitech Squeezebox Receiver / Boom / Radio |  Samsung Galaxy S3 Remote | Harmony 895 Remote | Humax iHD-5050c | NAD C372 | Newtronics Speakers (stereo).

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview