het ontslag en de auto

Started by Ingmarroskam, February 21, 2014, 10:57:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

donaldk

Quote from: contour3.0 on February 22, 2014, 14:48:24
sluiten dit topic : :police:
T.S is niet meer online geweest, reageert ook niet, was zijn eerste post.....we zijn een HT forum.
dat in de loop der jaren door de Diehards wel eens andere zaken worden besproken okee, maar dit....
laat hem eerst eens zijn set tonen, dan zien we wel weer.  :angel:

Rob

Anders mogen we niet meer meedoen :-X.

danny373

Het lijkt wel een grap, dit verhaal. Wat moet je in godsnaam op dit forum hiermee.  :threadclosed:
Marantz-B&W-SVS-Samsung-Apple-Nikon

VlisChris

Quote from: contour3.0 on February 22, 2014, 14:48:24
sluiten dit topic : :police:
T.S is niet meer online geweest, reageert ook niet

Och. Inderdaad een bijzondere eerste post op een audioforum. Maar dat komt wel vaker voor.
Dat die nog niet gereageerd heeft: het topic staat net twee dagen (minder zelfs). Dus laten we even wachten wat er meer gaat gebeuren ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

contour3.0

Quote from: Christiaan S on February 23, 2014, 02:04:09
Och. Inderdaad een bijzondere eerste post op een audioforum. Maar dat komt wel vaker voor.
Dat die nog niet gereageerd heeft: het topic staat net twee dagen (minder zelfs). Dus laten we even wachten wat er meer gaat gebeuren ;)

okee ;)
nu maar sluiten dan???
niet meer actief geweest sinds zijn openingspost.... :D
Rob
Buchardt S300 MK2 se, soundstyle Z1 ;
Marantz Pm11S1;Marantz Sa15S2
Cambridge azur 540D, Chord Signature ls kabels,Verastarr silver signature interlink,Verastarr silver signature powercord  powerlab premium 7G powercord Kef KHT2005.2 Denon AVR 1707

Durk

In de accountancy is dit redelijk standaard bij de non-BIG 4; kiezen of delen. Je laat je zelf aan een gouden ketting leggen.

Ik ben mei vorig jaar weggegaan. Ik dacht dat mijn afkoopsom wel mee zou vallen, immers leasecontract was al voor 75% voorbij.
Niet dus... de contante waarde van de leasetermijnen was maar iets hoger dan de afkoopsom..  :devil:

Mocht je eruit gewerkt worden, dan lijkt het mij billijk dat de afkoop meegenomen wordt in de vaststellingsovereenkomst. Dat deden wij i.i.g. altijd wel, tezamen met eventuele studieschuld e.d.

HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Durk

De 15% van de nieuwwaarde met een auto met 150d km is ook wel een beetje gortig..
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

SpeedyAndré

Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

Nahpets

Donker hoekje opzoekt......... :-[
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Wijx wondere wereld

Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

VlisChris

#35
Ik ga er nu toch wel ernstig over twijfelen om dit topic op slot te gooien; onze vriendelijke vrolijke TS is sinds zijn OP niet meer online geweest. Dus ik vermoed zomaar dat deze vraag op meerdere fora gesteld is, en dat die dit topic gewoon vergeten is ofzo. (zomaar een gok in het wilde weg)

Mensen die hier problemen mee hebben? Zoja spreek. En anders zwijg voor eeuwig (in dit topic :devil:)

Geen idee of er behoefte is aan een/deze discussie. Roepen jullie maar wat snuggers ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Erik

#36
Het is iets wat ik al vaker constateer op meerdere fora. Men stelt daar een vraag. Er komen diverse antwoorden soms hele uitgebreide antwoorden en met wat geluk komt de TS nog 1 of 2 x terug om te lezen en reageren maar vaker komen ze niet terug. Op dit forum valt het trouwens erg mee. Voornamelijk mensen die teveel met zichzelf bezig denk ik.

Maar een discussie is een discussie dus ik zou niet weten waarom deze te sluiten enkel omdat de TS niet online komt. Er zijn volgens mij bepaalde regels waar een discussie moet voldoen moet/mag deze gesloten worden ;-)
Aan de andere, als deze morgen dicht is zal ik er niet wakker van liggen.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Zymotic

Zelfde vraag is ook hier te vinden : https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=65&t=143429 Ook daar is TS niet meer online geweest.

Is er ook niet ooit eens een discussie geweest of men eerst een aantal posts moest plaatsen, voordat er een topic geopend mocht worden?

Erik

Quote from: Zymotic on March  8, 2014, 13:53:45
Is er ook niet ooit eens een discussie geweest of men eerst een aantal posts moest plaatsen, voordat er een topic geopend mocht worden?
Zou wel een hogere barrière opwerpen maar dacht dat dat technisch niet mogelijk was.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

VlisChris

Ik meen (maar dat zou je Jeroen eens moeten vragen) dat er een beperkt aantal groepen leden is.
varierend van junior lid tot highly esteemed tot admin. En dat die groepen nu allemaal in gebruik zijn.
En dat is lastig, want die groepen kun je allemaal verschillende rechten geven.

dat is wat IK me er van kan herinneren dan hè :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Hanky Panky

Quote from: Christiaan S on March  8, 2014, 18:14:09
Ik meen (maar dat zou je Jeroen eens moeten vragen) dat er een beperkt aantal groepen leden is.
varierend van junior lid tot highly esteemed tot admin. En dat die groepen nu allemaal in gebruik zijn.
En dat is lastig, want die groepen kun je allemaal verschillende rechten geven.

dat is wat IK me er van kan herinneren dan hè :)

Wil je de drempel voor nieuwe mensen laag houden of wil je een select groepje senioren van dit forum beschermen tegen kleine ergernissen? Ik denk het eerste. Anders wordt dit onderhand het forum met de meeste regeltjes van NL.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

VlisChris

Dan zou ik het regeltjes-topic er even bij pakken HP ;)

Wat ik deed wat opschrijven wat ik me kon herinneren waarom indertijd (want het is eens ter sprake gekomen inderdaad) er geen minimum-postcount is voor leden om een topic te kunnen openen ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

SpeedyAndré

Die mogelijkheid is er wel, nl. in de Markt  ::)
Als je in die rubriek kan afwijken bij nieuwe leden dan zal het in andere rubrieken ook wel kunnen denk ik.
Of dat wenselijk is daar laat ik me niet over uit.

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

Hanky Panky

Quote from: Christiaan S on March  8, 2014, 19:22:07
Dan zou ik het regeltjes-topic er even bij pakken HP ;)

Die regels beslaan 3 ipad pagina's, ik heb dunnere wetboeken  ;)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

VlisChris

Als jij wetsboeken hebt van 1 post moet je me even een pm sturen; mijn pa zal wel interesse hebben. Ruimt zijn kamer een eind op :P
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Hanky Panky

Quote from: Christiaan S on March  9, 2014, 00:23:33
Als jij wetsboeken hebt van 1 post moet je me even een pm sturen; mijn pa zal wel interesse hebben. Ruimt zijn kamer een eind op :P

http://wetten.overheid.nl/BWBR0007094/tekst_bevat_kabelballon/geldigheidsdatum_09-03-2014

:D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

VlisChris

Je post vind ik om meer dan 1 reden zorgwekkend :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.