€140 voor 4 stukjes plakband...

Started by Jumping Jack, January 24, 2014, 10:28:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ruud2

Quote from: Erwin B on February 22, 2014, 10:19:32
Hoe kan ik instellen dat ik de berichten van een bepaald iemand niet meer te zien krijg?

Erwin B

Dan ga je wel stukjes missen in het topic.
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

Oud lid


Peerless Monster

Met een ABX test onderscheid je ze ontzettend gemakkelijk.
Enorme verschillen in ruimtelijkheid en detaillering. Verder te goedkoop met wat het doet in je set.



Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Peerless Monster

Quote from: Nahpets on February 22, 2014, 13:59:03


Tuurlijk ;). You know me ;).
Ik zou mezelf niet eens meer geloven als een stukje tape zoveel impact zou hebben.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

pimpel

Het enigste dat ik spijtig vind, dat ik er zelf nog niet opgekomen ben, lijkt me goede winst te leveren. Zouden ze er ook een patent op hebben   :nowink:

Raymond187

Quote from: Peerless Monster on February 22, 2014, 15:45:24
Tuurlijk ;). You know me ;).
Ik zou mezelf niet eens meer geloven als een stukje tape zoveel impact zou hebben.
KOmt, omdat je niet zo'n puike set hebt staan. Alleen als je een reference set hebt staan hoor je dit verschil  :blush:

PuNkEnStEiN

Kan je nagaan hoe waardeloos die reference-sets zijn, dat ze beter gaan klinken van een stukkie tape. Je zou zo'n reference-fabrikant bijna een proces aandoen.  8)
Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Dual CS420 Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic Plus ♦ DacMagic XS Shure SRH840

DSD-13

#83
Gaat een tonearm niet helemaal uit balans als je er een stuk tape omheen draait ?

Dus er zit koper in? ik plak liever niet een antenne op mijn audio spul, dat gaat een beetje tegen het hele idea van afscherming in.

erik s.

Quote from: DSD-13 on March 18, 2015, 16:46:10
Gaat een tonearm niet helemaal uit balans als je er een stuk tape omheen draait ?

Dus er zit koper in? ik plak liever niet een antenne op mijn audio spul, dat gaat een beetje tegen het hele idea van afscherming in.
koper werkt prima als afscherming. als je de massa verandert hoef je alleen de balans op nieuw in te stellen.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Joris1971

#85
Is deze lariekoek test nog gedaan? Of heeft de persoon in kwestie de 140 euro wijs in zijn zak gehouden?

140 euro voor een paar stukjes tape, inkoop waarschijnlijk nog geen 3 euro.. Te schandalig dat ze dit soort troep durven en mogen verkopen miz pure oplichterij.. Die troep kun je miz niet eens terugbrengen, nee meneer u heeft het al opgeplakt gehad .. Dit kan ik niet meer verkopen.


ruud2

#86
Quote from: Joris1971 on March 27, 2015, 18:09:23
Is deze lariekoek test nog gedaan?

ja, mijn beste vriend heeft de lariekoek test gedaan.

bij interesse en eventuele belangstelling in mijn beste kameraad en het resultaat  van de verwerkte lariekoek wil ik het resultaat wel plaatsen... :devil:
En mijn vriend heeft een zeer goed gehoor!
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

Joris1971

Quote from: ruud2 on March 27, 2015, 21:14:01
ja, mijn beste vriend heeft de lariekoek test gedaan.

bij interesse en eventuele belangstelling in mijn beste kameraad en het resultaat  van de verwerkte lariekoek wil ik het resultaat wel plaatsen... :devil:
En mijn vriend heeft een zeer goed gehoor!

nou post maar dan....

ruud2

#88
Quote from: Joris1971 on March 28, 2015, 09:21:36
nou post maar dan....


mijn beste vriend , met een super gehoor
weet je zeker dat je de uitslag van de lariekoek test wilt weten? :sigh:
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

roeleken

Uitsluitend beschikbaar op 1 april
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

ruud2

#90
Quote from: roeleken on March 28, 2015, 11:46:14
Uitsluitend beschikbaar voor HT leden

Dus wees er vlug bij , nu besteld en snel  gratis thuis bezorgd... :hehe:
en 2 halen = 1 betalen   :clapping:
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

ruud2

#91
Integenstelling tot andere akoustische accessoires die in de ruimte worden gebracht om het geluid te verbeteren wordt dit middel direct op de bron toegepast.
Namelijk door z'n speciale samenstelling van jarenlang onderzoek  is gebleken dat de beste plaats de conus is van je luidspreker,
Het best werkt het op de middentoner alwaar het significant  leidt tot een meer gedempt geluid en u af bent van de scherpe randjes wat een meer afgerond geluid geeft en uw oren spaart.
U kunt weer genieten van uw systeem zoals u dat in eerste instantie in gedachte had, maar bij thuiskomst ietwat tegen viel.
Maak gebruik van deze speciale aanbieding twee halen een betalen zodat u meteen beide middentoners tegelijk kunt behandelen wat nog beter de homogeniteit en vooral de ruimtelijkheid ten goede komt.
De zorgvuldig uitgekozen samenstelling door jarenlang intensief onderzoek in onze praktijk wijst uit dat dat dit Ph neutraal is en niet lijdt tot verstoorde drukgolven van uw kostbare conus.
Eenvoudig op te brengen door z'n smeerbare vorm en hard niet uit.
Tot slot vermeldens waard dat het hier gaat om een echt millieu bewust product wat met de grootse zorg is bereid .
koop het nu, in verpakkingseenheid  van 20 gram slechts  19.95  euro.

Eigenlijk hoort dit in het verkooptopic te staan maar aangezien dit als tegenhanger van de tape kan worden gebruikt vond ik het vooralsnog hier beter op z'n plaats.
Bij voldoende belangstelling zal ik binnenkort een foto plaatsen van dit geweldig produkt.
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

ruud2

ho,ho, forummers niet zoveel bestellen, mijn vriend krijgt het niet aangemaakt in zo'n korte tijd. en zoveel Pm's  kunnen we niet beantwoorden
Maar letop !!  voor morgen besteld dan nog wel deze week in huis.
help ons en maak dit produkt wereldwijd bekend, het gaat tenslotte om uw hobby en uw kostbare installatie.
U wilt toch zeker het beste middel voor een redelijke prijs? neem uw kans en maak gebruik van dit eenmalige aanbod, na morgen gaat de prijs omhoog.
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

roeleken

Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

larsonator

Quote from: Raphie on January 25, 2014, 18:32:46
ja, maar dat kunnen ze bij mijn set niet zeggen, alleen mijn speakerkabels zijn al duurder dan bijv een Frank2 z'n complete set :D
Je doelt op de audioQuest K2 waarvan de authenticiteit nog onderzocht word?!? Misschien blijken ze helemaal niet zo duur te zijn, maar heb je er gewoon veel te veel voor betaald....  ;)

ruud2

Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

ruud2

#96
nog te goed het produkt waar mijn grootste vriend zo trots op is.
sinds vandaag helaas uitverkocht.
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

VlisChris

Op deze manier verliest een topic als dit nogal zijn bestaansrecht :)

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

ruud2

Quote from: Christiaan S on April  1, 2015, 21:39:36
Op deze manier verliest een topic als dit nogal zijn bestaansrecht :)

dat had het al verloren bij de eerste post.
een normaal denkend mens kan dit toch niet aannemen als waar.
maar neem aan dat het eventueel waar zou kunnen zijn , hoe groot is dan de bijdrage tov. een daadwerkelijk feature?
0.0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001%
Er kunnen discussie zijn over acoustiek , kabels , quantum mechanica  enz. enz.
maar op een dag als vandaag kan dit topic toch al serieus genomen worden. 140 euro voor 4 stukjes plakband....
als er dan toch mensen zijn die er waarheid in zien..

grtn., Ruud

Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

VlisChris

Och,

Persoonlijk ben ik het met je eens. Maar als admin zeg ik dan weer dat zo iets een stukje beleving is dat voor iedereen zelf besloten wordt. De een gaat puur voor audio-kwaliteit. De ander gaat voor de lol van het tunen of er mee bezig zijn. Een beetje het standaard verhaal dat naar voren komt bij "dit soort producten" ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.