Frozen

Started by williams, December 31, 2013, 11:42:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

williams

Ik ben gisteren met mijn gezin naar de 3D versie van Frozen geweest en ik kan je zeggen ga dit zien .
Ik heb van het begin tot het einde zitten genieten ,wat een mooie kerstfilm is dit geworden ,er zit weer alles in wat dit een Disney Masterpiece maakt .
Het verhaal is sterk ,de karakters erg leuk en aandoenlijk ,maar wat het meest aanspreekt is de muziek.
Ik ben ook op de 2e kerstdag naar de Hobbit 2 geweest (die ik ook leuk vond) maar ik heb toch meer genoten van deze mooie Disney .
Mijn vrouw en ik zitten er zelf over te denken om nog een keer naar de Nederlandse versie te gaan .
Van mij krijgt deze film dan ook een dikke 10 .

Williams.
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

Marco66

Geweldige film inderdaad met mooie 3D effecten en mooie beelden!

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

sneeuw

Zeer mooie film, dank de Pixar 3D engine

DTS-ES-Extreme

Mooie film, mooie 3D maar niet zo mooi als UP.

VlisChris

Veel plezier met je verkooptopic :P
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

henrykb

Moet hem nog zien, en wou eigenlijk zeggen, jaja.. die lui van Pixar kunnen er wat van, Madagascar is ook geweldig gemaakt (mijn favoriet).
Oftewel.. Pixar kan er wat van, dreamworks ook  :P