Prisoners

Started by svmnb, December 7, 2013, 20:42:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

svmnb

Puike thriller met Hugh Jackman, Jake Gyllenhaal, Maria Bello, Terence Howard en Melissa Leo.
Als twee gezinnen Thanksgiving vieren, worden de jonge dochters van beide gezinnen ontvoerd.
De vader van een gezin vindt de aanpak van de politie maar niks en neemt zelf actie.

Spannende film, maar aan de lange kant met 2,5 uur. Sterk acteerwerk en goed verhaal.
Mijn waardering: 8/10
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

clicquot

#1
Indeed, van het betere dat wij onlangs zagen op het scherm! Vooral het sfeertje dat de prent neerzette dankzij een goeie begeleidende soundtrack was creepy, soms dramatisch vond ik. Naargelang het einde nadert, verliest de film wel stukjes en brokjes van z'n mysterieuze kant. We blijven dus niet op het randje van onze stoel zitten, maar glijden stilletjesaan terug naar normale zit/lighouding, maar dat is geen issue  ;D

Grindtegel

Ik vind het een van de beste films van 2013, zo niet dé beste.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

StrayDog

Quote from: Grindtegel on December 11, 2013, 19:35:38
Ik vind het een van de beste films van 2013, zo niet dé beste.

Ben ik het mee eens.

htandre

HT-ruimte: Yamaha RX-A780, Dune H4K Pro, Sony UBP X800M2, JVC D-ILA X7900BE, 4 x Totem Kin mini, 4 x Atacama Duo 7,Totem Kin mini Flex (Centre), Sub SVS PB1000
Wooonkamer: Yamaha N603, Totem Kin Mini, Rel Quake II, LG55B7.
Keuken: Yamaha BAR400, Sony KD 43X8307C

vik

Quote from: Grindtegel on December 11, 2013, 19:35:38
Ik vind het een van de beste films van 2013, zo niet dé beste.


Dikke +++++1

Fantastische film!
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

henrykb

Op aanraden van dit topic gezien, en inderdaad, erg goede film.

The Foundation

2h30 geboeid gekeken

Jumping Jack

Gisteren gezien en idd beklijvende thriller met goede acteerprestaties en sublieme sfeerschepping.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

daanvanduif

Zelf ook gekeken, was zo spannend dat ik helemaal vergat te bieden op een paar speakers op ebay die ik op het oog had  ;D
Corazón

mradem


Niek007

Was inderdaad een erg goede film, grote aanrader voor een spannende filmavond
Denon X6200W, Panasonic UB824, XTZ 99.36 FLR, XTZ S5, Velodyne SPL1200 Ultra, LG OLED B6V, Sony VW270, nVidia Shield, Synology NAS, Logitech Harmony Elite

FWK

Kan me helemaal vinde in de positieve berichten over de film, maar het was wel een lange zit :tounge:
Arcam SR 250- Arcam PA240 eindversterker - Arcam DV137 - Dynaudio Contour 1.4s le- REL t5i subwoofer - Linn Akurate ds - Ocos - Audioquest en Grimm bekabeling-QNAP NAS

Actionhost

Spannende film met onverwachte wendingen. In eerste half uur wordt goed de sfeer neergezet.
Marantz PM-15s2 Limited Edition/Marantz SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met Ortofon 2M Blue/ Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Mod/Externe DAC: Marantz SA-15s2 Limited Edition/Synology DS213

SV..S

Zeker een aanrader!




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

knapejor

Ik had nog niet van deze film gehoord, maar op jullie aanraden ga ik het graag proberen! :)