Aantal Apple apparaten in je huishouden

Started by Perfectionist, October 5, 2013, 13:58:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jantje112

Ipad 1
Ipad 3
Ipad Mini
Ipod
macbook air 2011
macbook air 2012
apple tv
iphone 5
iphone 3gs

Wel allemaal voor eigen gebruik (just me :)), maar grootste deel ligt werkloos in de kast(en)

newday

Slechts één Apple hier, een Mac Mini, opvolger van mijn eerdere Mac Mini.
OSX is wel een blijvertje, ik verwacht niet naar Windows terug te gaan.

Ik ben geen IOS gebruiker (meer), wel de iPad 1 gehad maar sinds die tijd alleen nog maar Android spul hier voor wat betreft de portable devices.

Oud lid

Mijn vrouw heeft een iPhone en een iPad en mijn zoon heeft een iPhone. Ik zelf blief niks van Apple.

Erwin B

Hans47

3 Apples in 1 schaal en eetbaar zonder kinderarbeid :-)

Paul1967


danielo

Quote from: Hans47 on October 10, 2013, 07:27:15
3 Apples in 1 schaal en eetbaar zonder kinderarbeid :-)

Kunnen we de herkomst van de schaal dan wel zeker stellen ?

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Hanky Panky

Quote from: danielo on October 10, 2013, 15:05:24
Kunnen we de herkomst van de schaal dan wel zeker stellen ?

Daniel.

Voel je je nu alweer gedwongen te reageren? Eerst over het gegeven dat mensen melden 0 Apple producten te bezitten en nu dit weer?

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

jon81

2 ipod classics

Welke beiden zowel in de auto, op de wekker als onderweg met hoofdtelefoon gebruikt worden.
LG Oled55B8  Denon X2500H  Kodi media pc  Phillips BP7500S1  B&W DM302  B&W CC3  Solid HCM2  BK Gemini II  Canare 4S8

Josjhaswoop

#58
2X iphone 4
1X iphone 3S
1x ipod touch
1x ipod mini
1X ipad 1
1X ipad 2
1X macbook
1x Macbook pro (oudje dat dan weer wel)
1X airport express
1x Airport Extreme

aardig wat inderdaad....
Marantz SR6007 | Marantz CD5003 | Reloop 4000m3d | Dune HD Max | X360

danielo

Quote from: Hanky Panky on October 10, 2013, 15:37:02
Voel je je nu alweer gedwongen te reageren? Eerst over het gegeven dat mensen melden 0 Apple producten te bezitten en nu dit weer?

Ja sorry had het gevoel dat het grapje leuker was dan de overweging om niet te posten. Maar had inderdaad wel de twijfel of ik wel of niet zou posten om de reden die je aangaf.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

Hanky Panky

Quote from: danielo on October 10, 2013, 18:41:29
Ja sorry had het gevoel dat het grapje leuker was dan de overweging om niet te posten. Maar had inderdaad wel de twijfel of ik wel of niet zou posten om de reden die je aangaf.

Daniel.

Het komt allemaal een beetje krampachtig over.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Nosoforos


Lightspeed

Sinds '96 een Apple Mac-gebruiker. (Ook wel Windoos gebruikt aldanniet geforceerd vanwege werk enzo)
Nu 2 Mac Mini's. (OSX blijft goed & beter)
Een iPod 30GB color uit 2005.   :bigsmile:
Ik heb tot nogtoe géén behoefte gehad aan iOS pads/phones. Maar wieweet in 2014 maar eens Android 7inch ding.  :unsure:
-> nu weer 'back to basics' in STEREO <-
[ Yamaha A-S301 + CambridgeAudio 651BD + Tannoy RevolutionSignature DC4 + Sharp LC32LE705 & Yamaha ingebouwde DAC]
[ GDrive hdd 750GB -Firewire800 > Mac Mini -2010, Audirvana+ 2 & iTunes -A/FLAC muziek > USB 16&24bit > iFi Nano idsd DAC. ]
[ Dual 505-1 (Ortofon) ]

Steven Coymans

Geen.

3 weken een iPhone 4S gehad, maar kon er me er niet echt in vinden. Dus toch maar terug naar Android.
Daarna nog een weekje een iPad gehad. Deze had ik gekocht voor mijn moeder als verjaardag geschenk.
Als tablet werkt het wel een stuk vlotter dan mijn Asus Transformer. En ik moet zeggen dat mijn moeder er erg tevreden over is.
Denk niet dat het met een android toestel zo vlot was gelopen.

Maar ik miste al snel het rommelen in de settings :-)
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

Joris1971

#64
Ipad
iphone 4
Iphone 5
Ipod mini
Mac mini
Imac
Apple display 17inch (is 2e beeldscherm voor de imac)
Airport extreme

Joris1971

Quote from: Hans47 on October 10, 2013, 07:27:15
3 Apples in 1 schaal en eetbaar zonder kinderarbeid :-)

Wat een flauwe posting zeg... Die goedkope meuk pc's worden zeker in elkaar gezet door hoog opgeleiden met 20 jaar werkervaring.

daanvanduif

Begint bij ons steeds meer te worden, nu iPhone 5, iPad 3, iPad Air en een IMac.
Corazón

Siddartha

MacBook pro
iPhone 4S
iPad 2
Had nog een PowerMac G4 (die defect was)

Was eerst anti, omdat zo veel mensen pro zijn ( irritante eigenschap van me dat ik niets wil dat veel anderen hebben :D), maar merk nu wel dat het allemaal fijn werkt en daardoor zeer tevreden. Fatboy? Nee, zeker niet. Kan in alle objectiviteit ook wel de nadelen van Mac aangeven, waarvan het grootste toch wel de prijs is. Zou graag een iMac willen, puur voor mijn muziek, maar is me gewoon te duur dus gebruik ik mijn MacBook daar voor.
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Liber0

1x iphone 5
1x iphone 4s
1x ipad 3
ipod 4 touch

2 apple tv 2 (jailbreaked)
1 apple tv 3

Dik tevreden

knubbe

Quote from: Siddartha on November  7, 2013, 00:32:41
MacBook pro
iPhone 4S
iPad 2
Had nog een PowerMac G4 (die defect was)

Was eerst anti, omdat zo veel mensen pro zijn ( irritante eigenschap van me dat ik niets wil dat veel anderen hebben :D), maar merk nu wel dat het allemaal fijn werkt en daardoor zeer tevreden. Fatboy? Nee, zeker niet. Kan in alle objectiviteit ook wel de nadelen van Mac aangeven, waarvan het grootste toch wel de prijs is. Zou graag een iMac willen, puur voor mijn muziek, maar is me gewoon te duur dus gebruik ik mijn MacBook daar voor.

Van een appeltje kom je ook niet zo snel aan hoor ;)
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Nicklazzz

iPad air
iPad 2
iPhone 5
iPhone 3G
iPod touch vorig model
AppleTV3
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

Pjotr

#71
iMac
MacBook
iPad 4
iPad Mini
iPhone 3
iPhone 4
iPod Video
Mijn Set: Panasonic TX-P42G20ES - Heed Obelisk Si II - Heed Obelisk X2 - Heed Obelisk DA - Denon DVD-1940 - Raspberry Pi 3B - Google Chromecast 2 - Logitech Squeezebox Duet - Takumi TT level2 met Ortofon 2M Bronze - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+

Gaeje

hmmm even rekenen

ipod classic, iphone 5, iphone 4s (vriendin), ipad 2 (vriendin), Mac Pro, Macbook Pro Retina, Macbook Pro (vriendin), Airport Extreme, Time Capsule.

valt nog mee eigenlijk

danny373

Best groot aandeelhouder van Apple:

- Imac
- Mac Book pro Retina 13"
- Mac Book pro 13"
- Ipad Air
- Ipad mini
- Ipad 2
- Apple tv
- Airport extreme
- Airport express
- Ipod nano
- 3* Iphone 5

Eigenlijk wel een heel tevreden gebruiker. ;D
Marantz-B&W-SVS-Samsung-Apple-Nikon

snicky

iPhone 4s, kapotte macbook pro :( en Apple tv3

Nieuwtje over Apple tv
http://icultu.re/1bw20TN
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM