The Croods

Started by Robe77, October 3, 2013, 15:20:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robe77

Gisterenavond heb ik "The Croods" gekeken ! erg leuke & grappige animatiefilm over een familie holbewoners die de wereld "buiten hun vertrouwde grot" gaat ontdekken  :bigsmile: Erg mooi gemaakt allemaal en zeker de moeite waard om eens te bekijken ! Voice overs o.a. Nicolas Cage, Emma Stone, Ryan Reynolds..
Onkyo tx-sr876B / Onkyo bd-sp809B / Kef xq5, xq2c, xq1 / BK Xxls400 FF op Subdude / Philips Full Led 46pfl9704h-12 / Apple TV3 / Ipad 3 / Harmony One / AC Ryan HD / vd Hul Royal Jade / Supra 3.4 Ply / Audioquest Sub1 / WBT.

StefaanD

Was ook aangenaam verrast door deze. Toen 'k de eerste poster zag, had 'k echt zoiets van hé "Shrek anyone"  ;D Schilder de vader groen en kijk eens aan ook een ezel op de voorgrond.

Maar aardig mee vermaakt, dus een BD komt er wel in van deze.



mikekiwi

Had hem in de bios gezien met dochterlief (in de NL-versie dus) en was ook aangenaam verrast. De "pasfoto" deed mij hardop lachen, fijn dus!

Robe77

Quote from: mikekiwi on October  3, 2013, 17:52:39
De "pasfoto" deed mij hardop lachen, fijn dus!

Haha ja Same here!!
Onkyo tx-sr876B / Onkyo bd-sp809B / Kef xq5, xq2c, xq1 / BK Xxls400 FF op Subdude / Philips Full Led 46pfl9704h-12 / Apple TV3 / Ipad 3 / Harmony One / AC Ryan HD / vd Hul Royal Jade / Supra 3.4 Ply / Audioquest Sub1 / WBT.

Miesepies

Sluit me aan met de rest, het was echt een verrassing. Was een erg leuke film. Goed tempo, veel humor, grappige prehistorische uitvindingen...

Crownfire

Erg grappige en leuke film. Ook mooi hoe ze bepaalde vooroordelen over holbewoners duidelijk laten terugkomen  ;D

sneeuw

Vond de film niet zoveel, maar wel humor dat Nicolas Cage een voiceactor was in de film :)