Hdphns.com

Started by Ziekdope, September 20, 2013, 21:57:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ziekdope

Hallo,

Ten eerste, sorry als dit hier niet thuis hoort.

Heeft iemand ervaring met deze webshop? Ik kan hier vrijwel tot niets over vinden op het internet. De ervaringen die ik kan vinden zijn extreem positief (2013) of extreem negatief (2012). Ook komen ze verder niet terug op het forum. Misschien dat iemand hier iets kwijt kan over de webshop. Ze staan wel in de sponsorbalk maar daar is dan ook alles mee gezegd.

B.v.d.

Duffel

hoort hier inderdaad niet thuis. Ik heb geen ervaring met de site, maar zou daar zelf niets kopen. Op de info pagina staat geen kvk vermelding.

Sonority audio

#2
Quote from: Duffel on September 25, 2013, 11:42:29
hoort hier inderdaad niet thuis. Ik heb geen ervaring met de site, maar zou daar zelf niets kopen. Op de info pagina staat geen kvk vermelding.

zou toch liever op de kvk site kijken en beter kijken op zijn site, voila! :  :thumbs-up:

van de kvk site!

Quote
2 resultaten

    HDPHNS B.V.
    Hoofdvestiging
        KVK 56025521
        Vestigingsnr. 000025621149
        Kleine-Gartmanplantsoen 10
        1017RR
        Amsterdam

    56025521 0000 000025621149 HDPHNS BV. HDPHNS BV. Detailhandel via postorder en internet in consumentenelektronica. ... HDPHNS BV. ...

    Handelsregister

Quote56025521. HDPHNS BV. HDPHNS BV. Besloten vennootschap met gewone structuur.

Handelsregister

van zijn site:

QuoteArtikel 2 - Identiteit van de ondernemer

HDPHNS B.V.

Kleine Gartmanplantsoen 10

1017RR Amsterdam

020-700 8282 (maandag t/m vrijdag 10.00u tot 17.00u)

[email protected]

KvK 56025521

BTW NL851947761B01

http://hdphns.com/nl/algemene-voorwaarden
Schiit audio : www.schiit-europe.com
Ludic Audio Cables :new Affordable standards
Mrspeakers: www.mrspeakers-europe.com
Soundaware streamers : www.soundaware-europe.com

Duffel