Hdphns.com

Started by Ziekdope, September 20, 2013, 21:57:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ziekdope

Hallo,

Ten eerste, sorry als dit hier niet thuis hoort.

Heeft iemand ervaring met deze webshop? Ik kan hier vrijwel tot niets over vinden op het internet. De ervaringen die ik kan vinden zijn extreem positief (2013) of extreem negatief (2012). Ook komen ze verder niet terug op het forum. Misschien dat iemand hier iets kwijt kan over de webshop. Ze staan wel in de sponsorbalk maar daar is dan ook alles mee gezegd.

B.v.d.

Duffel

hoort hier inderdaad niet thuis. Ik heb geen ervaring met de site, maar zou daar zelf niets kopen. Op de info pagina staat geen kvk vermelding.

Sonority audio

#2
Quote from: Duffel on September 25, 2013, 11:42:29
hoort hier inderdaad niet thuis. Ik heb geen ervaring met de site, maar zou daar zelf niets kopen. Op de info pagina staat geen kvk vermelding.

zou toch liever op de kvk site kijken en beter kijken op zijn site, voila! :  :thumbs-up:

van de kvk site!

Quote
2 resultaten

    HDPHNS B.V.
    Hoofdvestiging
        KVK 56025521
        Vestigingsnr. 000025621149
        Kleine-Gartmanplantsoen 10
        1017RR
        Amsterdam

    56025521 0000 000025621149 HDPHNS BV. HDPHNS BV. Detailhandel via postorder en internet in consumentenelektronica. ... HDPHNS BV. ...

    Handelsregister

Quote56025521. HDPHNS BV. HDPHNS BV. Besloten vennootschap met gewone structuur.

Handelsregister

van zijn site:

QuoteArtikel 2 - Identiteit van de ondernemer

HDPHNS B.V.

Kleine Gartmanplantsoen 10

1017RR Amsterdam

020-700 8282 (maandag t/m vrijdag 10.00u tot 17.00u)

[email protected]

KvK 56025521

BTW NL851947761B01

http://hdphns.com/nl/algemene-voorwaarden
Schiit audio : www.schiit-europe.com
Ludic Audio Cables :new Affordable standards
Mrspeakers: www.mrspeakers-europe.com
Soundaware streamers : www.soundaware-europe.com

Duffel

Ah, ja in de algemene voorwaarden kijken heb ik niet aan gedacht. Ook niet de meest voor de hand liggende plek in mijn mening.

Sonority audio

Quote from: Duffel on September 25, 2013, 14:40:53
Ah, ja in de algemene voorwaarden kijken heb ik niet aan gedacht. Ook niet de meest voor de hand liggende plek in mijn mening.
het had inderdaad wel wat duidelijker vermeld mogen/kunnen staan.

men is btw ook forumsponsor meen ik..
volgens mij een gewoon een serieus persoon/zaak

Schiit audio : www.schiit-europe.com
Ludic Audio Cables :new Affordable standards
Mrspeakers: www.mrspeakers-europe.com
Soundaware streamers : www.soundaware-europe.com

Vixnd

Ik heb er anderhalf jaar geleden mijn Meelec M9 oordoppen gehaald. Prima winkel.

HDPHNS.com

Hi Ziekdope,

zie je vraag nu pas. We zijn inderdaad net sponsor geworden van het forum, dus nog niet helemaal ingesteld op vragen hier ;)

Naar aanleiding van je opmerking hebben we de info-pagina aangepast en vermelden we ook daar het KvK-nummer. Mocht je nog vragen hebben dan kan je altijd even mailen, bellen of hier reageren :)

Ziekdope

Een beetje laat (aan mijn kant) maar bedankt voor je reactie!

Een andere vraag nog, de Brainwavz B2 is een rebrand (?) van de Fischer Audio DBA-02. Nu heeft Fischer Audio echter de Mk. II hiervan uitgebracht. Misschien ben jij op de hoogte of Brainwavz ook met een update komt of misschien wel een rebrand van de Fischer Audio TBA-04.

HDPHNS.com

Beide komen inderdaad van dezelfde fabrikant. De DBA-02 Mk. 2 heeft een nieuw filter gekregen, iets wat de B2 al vanaf het begin had. De Mk2 is dus gelijk aan de B2.

Deleted User

Ik heb ongeveer 2 weken geleden een Ipod versterkertje met een aparte ipod kabel gekocht. Perfecte service  :clapping:

Kantuit

Weet iemand of deze zaak nog bestaat?
Dynaudio Contour 20
Hegel H120
Vincent S6
Pro-ject tube box SE II / Pro-ject rpm 5.1 / Ortofon 2M red

Achiel

Ja hoor, gewoon te vinden en goede ervaring mee. Mijn grado komt er vandaan.
Linn Majik DSM, Klipsch Cornwall III,  Linn Akurate 2200 dynamik, VPI Scoutmaster/Grado, JL E-112. Onderweg: HiBY R5 II + Grado GW100X

Robinmull112

Ook ik heb er meerdere keren iets besteld, goede winkel met een snelle levering!
Bowers & Wilkins 804 D3- HTM1 D3 - DB2D - CCM 663RD | Yamaha CX-A5100 | Rotel RMB-1585 | LG OLED65C8 | Panasonic TX-P50ST60 | Oppo BDP-203 | Audioquest Rocket 88 - Water- King Cobra - Mackenzie - Sub-X  |

Kantuit

Ik stelde me de vraag omdat ik mijn bestelling van begin april nog steeds niet ontvangen heb. Op e-mails wordt niet gereageerd.
Dynaudio Contour 20
Hegel H120
Vincent S6
Pro-ject tube box SE II / Pro-ject rpm 5.1 / Ortofon 2M red

Ziekdope

Misschien dat een telefoontje een oplossing zou bieden?

HDPHNS.com

Hi Kantuit,

op basis van je profiel kan ik je niet terugvinden in ons systeem, je kunt het beste even bellen naar 020 700 8282 of mail me direct even op erik at hdphns.com, dan gaan we het voor je regelen!

gr Erik

JGvH

Slechte ervaring  mee, 1 keer wat besteld een product wat op voorraad was en normaliter zelfde dag verzonden zou worden. Week moeten wachten op bestelling, telefoon en mail werd NIET op gereageerd. Voor mij NOOIT meer.

HDPHNS.com

Quote from: JGvH on July 20, 2015, 15:23:44
Slechte ervaring  mee, 1 keer wat besteld een product wat op voorraad was en normaliter zelfde dag verzonden zou worden. Week moeten wachten op bestelling, telefoon en mail werd NIET op gereageerd. Voor mij NOOIT meer.

Zou je me je ordernummer willen sturen (kan per PM)? Dan ga ik hier naar kijken want dit hoort uiteraard nooit te gebeuren.

Deleted User

Ik heb een zeer goede ervaring met een bestelling van een IBASSO DX-90

Kantuit

Er was blijkbaar iets misgelopen bij het aanmaken van een ticket. Zopas contact gehad met Erik en hij heeft het probleempje dadelijk opgelost.
Mijns inziens ligt de sterke van een bedrijf in zijn probleem oplossend vermogen. HDPHNS is bij deze met vlag en wimpel geslaagd.
Dynaudio Contour 20
Hegel H120
Vincent S6
Pro-ject tube box SE II / Pro-ject rpm 5.1 / Ortofon 2M red

Deleted User


JGvH

Vandaag contact gehad met erik van hdphns en hoewel mijn zaak al "afgehandeld" was heeft hdphns excuses aangeboden en een meer dan uitstekend  voorstel gedaan welke ik heb geaccepteerd. Dus na mijn eerdere negatieve ervaring met hun is deze meer dan ruimschoots goed gemaakt, HULDE!  :worship:

JGvH

Gisteren voorstel naar mij toe gedaan en vandaag de oplossing al in huis, ze zijn idd oplossing/service gericht en ik kan weer genieten, waarvoor mijn dank!  :)

HDPHNS.com

Goed om te horen! Kan altijd wat mis gaan, top dat je ons de gelegenheid hebt gegeven het op te lossen :)

JGvH

 ;) en vandaag nog maar eens een dacje besteld de Fiio d03 tashian  :clapping: