Harman Kardon HKTS 16 BQ bevindingen

Started by D@o, August 20, 2013, 12:26:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

D@o

Ik ga straks in de winkel deze en anderen beluisteren, Is deze set goed "beter dan Bose accoustomass10"

Productbeschrijving:

HKTS 16 BQ Luidsprekersysteem 5.1
€ 699,-
  vergelijk
Eigenschappen:


Type :Luidsprekerset
De HKTS16 is de opvolger van de populaire HKTS11 en heeft één als voordeel dat de subwoofer een stuk kleiner is geworden. En dat zonder dat het ten kosten is gegaan van de karakteristieke geluidskwaliteit van het systeem.

Algemene eigenschappen
Actieve, gesloten subwoofer
200 watt
5 satelliet speakers (120 watt)
Strak design

D@o

#1
Niet kunnen testen in die Dilis winkel en het is daar poke duur,en in de andere winkels kost het rond 460€ .

In saturn stond demo van Harman Kardon opgesteld maar het was een set met versterker bij en precies welke type luidsprekers waren aangesloten kon medewerker niet zeggen"ze lopen daar rond tegen hun goesting precies... en om iemand te pakken krijgen om iets te vragen moet je bijna achter lopen, is in NL ook zo? Denk van niet" ik haat in de winkels informatie vragen, meestel zoek ik alles zelf op of forum maar soms kan je niet anders.

WickedGame

Ik kan weinig chocolade van je hele verhaal maken. Maar goed even naar je eerste verhaal, de Harman Kardon HKTS16 is een prima 5.1 surround set welke ik persoonlijk wel beter vind dan de Bose Acoustimas series.

Je zou eventueel ook kunnen kijken naar Canton Movie 5.1 sets.

H&C Hifi

Of de Wharfedale DX-1HCP (geen plastic behuizing zoals de Harman)

Koop je ook voor net onder de 600,00 Euro, en naar mijn mening een stuk beter in stereo.

D@o


Quote from: WickedGame on August 21, 2013, 10:23:23
Ik kan weinig chocolade van je hele verhaal maken. Maar goed even naar je eerste verhaal, de Harman Kardon HKTS16 is een prima 5.1 surround set welke ik persoonlijk wel beter vind dan de Bose Acoustimas series.

Je zou eventueel ook kunnen kijken naar Canton Movie 5.1 sets.
Sorry dat ik geen Puur chocolade spreek :)
Wat begreep u niet. saturn is winkel keten.
Soit toch merci voor de tip. 

D@o


Quote from: HcHifi.nl on August 21, 2013, 10:36:42
Of de Wharfedale DX-1HCP (geen plastic behuizing zoals de Harman)

Koop je ook voor net onder de 600,00 Euro, en naar mijn mening een stuk beter in stereo.
Nooit van die merk naam gehoord. Thanks. 

W.Otter

ik heb de 11bq gehad. leuk voor film maar voor muziek is het bagger. Saturn en mediamarkt is meer een aldi of een lidl.. palet verkoop maar meer moet je er niet van verwachten
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

D@o


Quote from: HcHifi.nl on August 21, 2013, 10:36:42
Of de Wharfedale DX-1HCP (geen plastic behuizing zoals de Harman)

Koop je ook voor net onder de 600,00 Euro, en naar mijn mening een stuk beter in stereo.
Het ziet er heel sexy uit http://www.redcoon.be/index.php/cmd/multipic/pid/B342682/

:/ straks naar Media Markt is zien of ik daar het kan horen.

H&C Hifi

En als je ze wilt bestellen hoor ik het wel  ;)
(Verzenden naar Belgie is namelijk geen probleem)

D@o


Quote from: HcHifi.nl on August 21, 2013, 11:14:21
En als je ze wilt bestellen hoor ik het wel  ;)
(Verzenden naar Belgie is namelijk geen probleem)

Ah zo ok. En hebt u die in de winkel om te testen ? En ook anderen.

H&C Hifi

Nee, dergelijke setjes doen wij zeer weinig mee (en lever ik daarom alleen op bestelling)
Een kleine luidspreker blijft altijd een compromis, al is er met sommige setjes goed te leven.