Nieuwe tour Groningen/Friesland eo 18 Feb

Started by J.A.F._Doorhof, July 13, 2013, 20:28:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Hieronder kunt u inschrijven voor de nieuwe tour Groningen/Friesland etc.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bios

Graag hou ik mij aanbevolen  ;)
Het gaat om een Panasonic TX50GT50 toestel, woonplaats Sneek.

_Brake_

Afhankelijk van de prijs houd ik mijn Panasonic TX-P50ST60E ook aanbevolen  :smile:

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"


J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Ewoud Rooks


TopGun2010

Stevige prijs, hoe lang zijn jullie gemiddeld met een cal bezig?
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

J.A.F._Doorhof

Met alle respect maar de prijs is verre van stevig voor wat we doen.
We zijn een bedrijf dat gewoon netjes belasting en BTW betaald waardoor we van elke calibratie ongeveer 50% direct kunnen inleveren (21% BTW en inkomsten belasting).

Daarnaast moeten we ook de kosten van de auto, reistijd, calibratie tijd, afschrijving van de apparatuur etc. berekenen, als je het goed bekijkt is het eigenlijk gewoon erg goedkoop.

De calibratie tijd varieert per toestel, reken op tussen de 45-90 minuten.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Dirk

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 18, 2014, 09:07:06
Met alle respect maar de prijs is verre van stevig voor wat we doen.
We zijn een bedrijf dat gewoon netjes belasting en BTW betaald waardoor we van elke calibratie ongeveer 50% direct kunnen inleveren (21% BTW en inkomsten belasting).

Daarnaast moeten we ook de kosten van de auto, reistijd, calibratie tijd, afschrijving van de apparatuur etc. berekenen, als je het goed bekijkt is het eigenlijk gewoon erg goedkoop.

De calibratie tijd varieert per toestel, reken op tussen de 45-90 minuten.

^^

Frank is hier de voorbije jaren al 2 x een tv komen kalibreren tijdens een tour en dat vind ik (als je aardig wat uren kijkt) absoluut de investering waard.
ik herinner me dat hij de laatste keer idd bijna anderhalf uur is bezig geweest, maar da's simpelweg omdat de tv dergelijke fine-tuning toeliet...en dat het in zo'n geval dus ook optimaal wordt uitgevoerd.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

TopGun2010

Dat is natuurlijk prima en moet een ieder voor zichzelf bepalen. Op een tv van 1100 vind ik dit persoonlijk een te grote investering. Maar ik begrijp dat het als ondernemer tegenwoordig niet makkelijk is op een normale manier je geld te verdienen.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

master30

Quote from: TopGun2010 on January 18, 2014, 11:53:55
Dat is natuurlijk prima en moet een ieder voor zichzelf bepalen. Op een tv van 1100 vind ik dit persoonlijk een te grote investering.

Als ik met een tv van 600 euro film keek, had ik het nog laten doen,
ik kijk met een projector, voor een herkalibratie rijd ik ff heen en weer, dit kost me ook 50 euro benzine.
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

J.A.F._Doorhof

Hummmm
Dus calibraties zijn geen normale manier om geld te verdienen als ondernemer ?
Wat is dat nu voor opmerking ?

Het is een zeer specifiek vakgebied waar mijn passie ligt en heeft weinig met geld verdienen te maken. Tuurlijk verdien ik er geld mee maar het is gewoon een onderdeel van ons pakket.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

TopGun2010

Het is maar net hoe je het leest, zo bedoel ik het helemaal niet. Ik doel op de door jouw aangegeven belastingdruk in Nederland.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

J.A.F._Doorhof

21% BTW is normaal voor een bedrijf, of wel alles wat we binnen krijgen gaat 21% direct van naar de belasting (lijkt me alom bekend).
Daarnaast is het belasting tarief in Nederland bij een normaal modaal inkomen tussen de 24 en 41% (kan er ook niets anders van maken).

met andere woorden als we ergens 100.00 voor rekenen zijn we gemiddeld 50% kwijt aan belastingen, 21% BTW en gemiddeld 30% inkomsten belasting.
Dan vergeten we nog even dingen als :
Afschrijvingen, verzekeringen, opleidingen, extra belastingen op gebouwen, investeringen, onderhoud auto's, brandstof etc.
Wil je dus een normaal uurloon overhouden zouden eigenlijk de calibraties best duurder mogen zijn. In Emmeloord rekenen we 105.00 euro en geloof me die doe ik veel liever dan de weg op gaan voor een tour.

Mensen hebben vaak geen flauw benul van de kosten die in Nederland op de ondernemer afkomen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Martinus

hoe snel kan zo iets na een nieuwe tv? krijg deze hopelijk vrijdag... dat lijkt me dan te snel? btw is ook 4K tv dat kon toch las ik net?
............

J.A.F._Doorhof

In feite raden we aan om er 200 uur mee te wachten, of wel niet meteen bij nieuw.
De 4k patroon generator word over 3-4 weken geleverd, zonder gaat het ook trouwens, zo doen we nu ook onze projector maar met de generator is het allemaal wat sneller.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Martinus

Quote from: J.A.F._Doorhof on February  9, 2014, 15:21:00
In feite raden we aan om er 200 uur mee te wachten, of wel niet meteen bij nieuw.
De 4k patroon generator word over 3-4 weken geleverd, zonder gaat het ook trouwens, zo doen we nu ook onze projector maar met de generator is het allemaal wat sneller.

dan zal ik een rondje moeten wachten.
............

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview