Atmoz' A/V casa [---> Nieuwe TV-wand]

Started by Atmoz, June 21, 2013, 09:31:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Teejoo


Valkyrie

Wooww!!! :worship: Dit vind ik wel heel erg gaaf en mooi! :thumbs-up:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

MVG

Hoi Atmoz, wat mooi gedaan zeg! en mooie spullen!

Je verhaal vond ik ook erg leuk om te lezen! Je hebt wel wat met gadgets zo te zien, leuk dat je allemaal kan integreren! Erg mooie speakers ook, en leuk dat je van KEF afkomt! Speel ik nog steeds mee, alleen dan de voorgangers.

Strakke woonkamer! Veel plezier in je nieuwe huis, en veel plezier straks met de HT, ik zal even terug komen op je vragen in mijn eigen topic.

Mvg,
Maarten

denoontje

welkom back, wat wordt het voor ht (of komt ie niet?)

Maro

Wow, mooie kamer en set zeg...prachtig!!  :worship:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Atmoz

Quote from: RalphH on June 21, 2013, 20:11:36
+1

:laugh:


Quote from: Teejoo on June 21, 2013, 20:14:42
Sjoen gedoon!

Daanke Teejoo!
Is het bij jou ook nog even mooi als toen ik 't heb gezien?
En die "Chris Botti" (met die donkere zangeres als gast) heb ik trouwens nog laatst op Bluray gekeken, érg mooi!
Dus nog bedankt ;)


Quote from: Valkyrie on June 21, 2013, 20:26:43
Wooww!!! :worship: Dit vind ik wel heel erg gaaf en mooi! :thumbs-up:

Thanks!! 8)


Quote from: MVG on June 21, 2013, 20:28:40
Hoi Atmoz, wat mooi gedaan zeg! en mooie spullen!

Hé MVG, thanks! :)

Quote
Je verhaal vond ik ook erg leuk om te lezen! Je hebt wel wat met gadgets zo te zien, leuk dat je allemaal kan integreren!

Haha, toppie! Goed om te zien dat men het leuk vind :)

Quote
Erg mooie speakers ook, en leuk dat je van KEF afkomt! Speel ik nog steeds mee, alleen dan de voorgangers.

Ik ben altijd zéér tevreden met die KEF's geweest, en gelukkig heb ik nog wat KEF spul staan. De surrounds en de center heb ik nog bewaard voor in het HT straks.
Dus ik zal ook nog naar het mooie KEF blijven luisteren!

Quote
Strakke woonkamer! Veel plezier in je nieuwe huis, en veel plezier straks met de HT,

Bedankt. Dat zal zeker goed komen O0

Quoteik zal even terug komen op je vragen in mijn eigen topic.

Mvg,
Maarten

Oke, top. Ik kom zo effe kijken :)


Quote from: denoontje on June 21, 2013, 20:53:45
welkom back, wat wordt het voor ht (of komt ie niet?)

Thanks!!!

Het wordt een dedicated HT ruimte. Op de bovenste verdieping.
Ik heb daarvoor een ruimte uitgezocht in de vorm van een "L".
Op die manier is er naast de rechthoekige HT ruimte ook nog plaats voor een leuke bar. (in de voet van de L om het zo te zeggen).
Misschien dat wat foto's het geheel iets verduidelijken:

De plek waar de bar gaat komen (de muur wat je ziet gaat nog een stuk naar achteren:


Hier komt straks op het einde helemaal de beamer te hangen, en de rijen met banken:


Maar omdat dat een te smalle "gang" is ga ik de muur die je links ziet (waar die klapstoel tegenaan staat) weghalen en een flink stuk naar links verplaatsen.
Op die manier wordt het tenminste een redelijk fatsoenlijke HT ruimte. Eentje waar ik hopelijk net als velen hier met hun eigen HT ontiegelijk veel van zal gaan genieten :wub: oei, ik heb er zo'n zin in nu ik dit type hahaha :baaa:

Het washok wordt daardoor een stuk kleiner. De mechanische ventilatie (dat blauwe ding, wat toch altijd UIT staat) komt dan wel een beetje in het HT te hangen, maar dat ga ik netjes afwerken en hangt toch hoog genoeg (de plafonds in het hele huis zijn overal 2.60 meter hoog)



Quote from: Maro on June 21, 2013, 20:54:43
Wow, mooie kamer en set zeg...prachtig!!  :worship:

Thanks ;D

Met vriendelijke groet,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Raymond187

Quote from: Atmoz on June 21, 2013, 10:34:54
Thanks Raymond!


Eijsden-Margraten inderdaad :)
...dan kom je vast wel eens in de buurt, right?
Zoals ik toen al eens vaker heb gezegd: koffie (of als de vrouw rijd bier!) en vlaai staat altijd klaar ;)


Atmoz
Als ik klantbezoekje ga doen dan neem ik zeker ff contact met je op. Ff een bierke doen en ff kijkje nemen in Atmoz wonderen led-gadgets world :thumbs-up:

Staan de 803 op de grond zonder spikes?
Zijn die soundcare spikes niet iets voor je? Ralf van RA subs verkoopt die ook.

Atmoz

#32
Quote from: Raymond187 on June 22, 2013, 08:41:28
Als ik klantbezoekje ga doen dan neem ik zeker ff contact met je op. Ff een bierke doen en ff kijkje nemen in Atmoz wonderen led-gadgets world :thumbs-up:

lol, ik wist niet dat het zó erg was ;D
Maar komt goed, moet je zeker doen!


Quote
Staan de 803 op de grond zonder spikes?
Zijn die soundcare spikes niet iets voor je? Ralf van RA subs verkoopt die ook.

Nog even wel.
Ik heb afgelopen week 2 natuurstenen besteld voor onder de speakers, dus zodra die klaar zijn kunnen de (bijgeleverde) spikes er ook meteen onder.
Komt het geluid ook weer ten goede he :wub:

Wat zijn dat voor spikes van Ralph? Nog beter? Zou ik dat merken denk je?

Thanks / greetz,

Atmoz


[edit]

Oh, ik zie dat er nog e.e.a. aan "rommel" op de grond ligt op de laatste paar foto's... aub niet op letten :angel:
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Raymond187

http://ra-subwoofers.nl/producten/soundcare.html
;)
Of jij dat zal horen geen idee. Ik betwijfel het :) Maar er zijn mensen op het HTforum die beter horen dan stokstaartjes  dus tja.... het zou kunnen :D
Zien er wel fraai uit.

Ik moet ze eigenlijk ook kopen, maar ik ben te gierig  :tongue2:

2 natuurstenen?

Kon je niet beter 2 stukken laminaat eruit zagen dan staat hij op NL natuursteen... BETON  :clapping:
hehehe :D


Atmoz

Quote from: Raymond187 on June 22, 2013, 09:42:36
http://ra-subwoofers.nl/producten/soundcare.html

Dat ziet er wel vernuft uit moet ik zeggen! Mooi spul ;)
Maar de spikes wat met de Diamonds worden meegeleverd zien d'r ook wel oké uit:





Quote
;)
Of jij dat zal horen geen idee. Ik betwijfel het :) Maar er zijn mensen op het HTforum die beter horen dan stokstaartjes  dus tja.... het zou kunnen :D
Zien er wel fraai uit.

Tja, ik denk dat ik het wel (een beetje) ga merken tussen geen spikes (de huidige situatie) en wél spikes (wat voor spikes dan ook!!)
Op het moment zitten er trouwens wel van die halfronde rubbertjes onder (ook van B&W). Opzich ook niet heel verkeerd, maar mooie dikke natuursteen incl. spikes is mijns inziens wel netter :)

Quote
Ik moet ze eigenlijk ook kopen, maar ik ben te gierig  :tongue2:

lol.. achja, het is niet het allerbelangrijkste he ;)

Quote
2 natuurstenen?

Kon je niet beter 2 stukken laminaat eruit zagen dan staat hij op NL natuursteen... BETON  :clapping:
hehehe :D

:clapping: jij kunt d'r wat van :D :D

Ciaokes!

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

MVG

QuoteIk ben altijd zéér tevreden met die KEF's geweest, en gelukkig heb ik nog wat KEF spul staan. De surrounds en de center heb ik nog bewaard voor in het HT straks.
Dus ik zal ook nog naar het mooie KEF blijven luisteren!

Kijk eens aan, zeker doen!  :D Die q11's die je had zijn mooie speakers! Ik heb zelf in de woonkamer q55.2 een maatje kleiner dus. Die q11's heb je verkocht neem ik aan aangezien je de surrounds en center nog over hebt?

(Mocht je die center ooit toch weg willen doen, geef mij dan een PM  ;) Gebruik zelf nu een center in het ht met 1 mid/hoogunit erin. Ik had KEF gemaild en die gaven aan dat een Q60c toch wel een upgrade zou zijn en tevens nog goed zou matchen bij mijn oudere serie. Je ziet deze centers niet heel vaak voorbijkomen 2ehands. )

Atmoz

Quote from: MVG on June 22, 2013, 10:37:47
Kijk eens aan, zeker doen!  :D Die q11's die je had zijn mooie speakers! Ik heb zelf in de woonkamer q55.2 een maatje kleiner dus. Die q11's heb je verkocht neem ik aan aangezien je de surrounds en center nog over hebt?

Hmzz, wist niet eens dat die bestonden wat jij hebt... dacht dat er van de "Q-serie" Alleen (i)Q5, 7, 9 enzo waren.
Zo leer je nog eens wat op een zaterdagmorgen he ;D
Maar klopt, met die Q11's heb ik mijn collega blij gemaakt...

M'n broertje, neefje en een goede vriend van me hebben ze wel nog staan. Ook allemaal in 't zwart 8)
Dus misschien komen die ooit nog eens hier op HT-forum te koop te staan als ik hun weer aangestoken heb met het welbekende, en zeer besmettelijke HT-upgrade-virus :hehe:

Quote
(Mocht je die center ooit toch weg willen doen, geef mij dan een PM  ;) Gebruik zelf nu een center in het ht met 1 mid/hoogunit erin. Ik had KEF gemaild en die gaven aan dat een Q60c toch wel een upgrade zou zijn en tevens nog goed zou matchen bij mijn oudere serie. Je ziet deze centers niet heel vaak voorbijkomen 2ehands. )

Klopt, die center is een vooruitgang op wat je nu hebt. Ik had namelijk voorheen ook eentje met één driver erin. Toen ik overstapte naar de 3-unit versie was dat zeker goed te merken.
Ik zal het in de gaten houden mocht ik 'm ooit verkopen... Het zou zomaar kunnen dat ik tijdens de bouw van m'n HT-ruimte toch weer iets anders wil he. Ook daarvoor zorgt dat virus hahaha.

Grtz!
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

MVG

Quote from: Atmoz on June 22, 2013, 10:47:29
Hmzz, wist niet eens dat die bestonden wat jij hebt... dacht dat er van de "Q-serie" Alleen (i)Q5, 7, 9 enzo waren.
Zo leer je nog eens wat op een zaterdagmorgen he ;D
Maar klopt, met die Q11's heb ik mijn collega blij gemaakt...

M'n broertje, neefje en een goede vriend van me hebben ze wel nog staan. Ook allemaal in 't zwart 8)
Dus misschien komen die ooit nog eens hier op HT-forum te koop te staan als ik hun weer aangestoken heb met het welbekende, en zeer besmettelijke HT-upgrade-virus :hehe:

Klopt, die center is een vooruitgang op wat je nu hebt. Ik had namelijk voorheen ook eentje met één driver erin. Toen ik overstapte naar de 3-unit versie was dat zeker goed te merken.
Ik zal het in de gaten houden mocht ik 'm ooit verkopen... Het zou zomaar kunnen dat ik tijdens de bouw van m'n HT-ruimte toch weer iets anders wil he. Ook daarvoor zorgt dat virus hahaha.

Grtz!

Haha ja die Q.2 serie is de voorloper op de Q1,3,4,5,7,11 etc.. Het zijn al oudjes hoor, ik heb ze al 12 jaar!

Oké dus die center upgrade is echt goed te merken dus! Ik vind met mijn huidige de stemmen soms wat overheersend, alsof de center zich hier echt op concentreert en de rest even vergeet bij wijze van spreken dan. Lijkt mij inderdaad dat er met 3 drivers een evenwichtiger beeld ontstaat.

Dat virus is me bekend, daarom vroeg ik het ook  ;)

Goed weekend!

Atmoz

Quote from: MVG on June 22, 2013, 10:54:19
Haha ja die Q.2 serie is de voorloper op de Q1,3,4,5,7,11 etc.. Het zijn al oudjes hoor, ik heb ze al 12 jaar!

Oh, das al redelijk een tijdje ja... Zo lang doe (hopelijk deed) ik niet met een paar speakers...
Maar als je er zuinig op bent -en ze klinken nog goed- waarom niet he? ;)


Quote
Oké dus die center upgrade is echt goed te merken dus! Ik vind met mijn huidige de stemmen soms wat overheersend, alsof de center zich hier echt op concentreert en de rest even vergeet bij wijze van spreken dan. Lijkt mij inderdaad dat er met 3 drivers een evenwichtiger beeld ontstaat.

Klopt precies! Een stuk evenwichtiger en je merkt dat het geluid met minder "moeite" naar buiten komt. Net dat beetje extra was bij mij toen goed te horen.

Quote
Dat virus is me bekend, daarom vroeg ik het ook  ;)

Goed weekend!

Van hetzelfde!! :coffee: :headbanging:

Vandaag weer eens bezig geweest met een ander geluidssysteem: SONOS voor in de keuken.
Ik heb in de keuken een verlaagd plafond gemaakt (foto's volgen nog als alles zowat afgerond is) en daarin heb ik 2 luidsprekers gemonteerd.
Vandaag de kabels netjes weggewerkt en aangesloten. Versterker (SONOS ZP120 module) geplaatst, en alles ingesteld.
Bestuurbaar met SONOS CR100 controller, GSM, iPad of computer.

Pics O0

De SONOS ZP120 en de B&W CCM362 "ceiling" speakers:


Nogmaals één van de speakers:


Ingebouwd in 't plafond:

(nu zit er nog een mooi rooster overheen, maar daar ben ik even vergeten foto's van te maken)

En de ZP120 + het docking station voor de controller netjes in het bovenste keukenkastje:


Als ik sta te koken kan ik nu heerlijk genieten van een leuk muziekje :music: :music: whoop whoop

Fijne zaterdagavond allemaal.

Met vr gr,

Atmoz

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Raymond187

De overstap van Kef naar B&W is best groot. Sound van beide speakers zijn totaal verschillend. Aangezien je altijd uebr happy was met de Kef waarom dan geen Kef reference gekozen?

Denon Focal

Mooie verhaal en een gaaf nieuw huis  :pompom:
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Apoc@

Ziet der allemaal erg mooi uit ;)
Marantz NR1608 • XTZ 99.26 & W10.17P Front • XTZ 99.25 Center • MKII crossover filter upgrade Front & Center • XTZ 99 W12.16 ICE Subwoofer • XTZ Sub Amp 1 • Auralex GRAMMA

high-q

Super gaaf wat je tot nu toe hebt gemaakt, erg mooie foto's ook!
Deze gaat op follow, ben erg benieuwd naar de rest van je projectjes 8)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

W.Otter

prachtig man! echt heel erg mooi ook alle oplossingen die je hebt bedacht als de vloerspots, de LS kabels uit de muur e.d.
heel knap gedaan! en het ziet er zeer schier uit  :D
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

cine(d)rama

Leuk om weer eens te zien daar in je oude studentenhuis  ;D .
Ben daar jaren geleden eens bij je geweest .

Nieuwe huis ziet er goed uit  O0 .

Gr Andre
Niet vaak meer actief op het HT Forum maar geniet nog steeds/vaak van mijn HT .

Atmoz

Quote from: Raymond187 on June 22, 2013, 21:34:04
De overstap van Kef naar B&W is best groot. Sound van beide speakers zijn totaal verschillend. Aangezien je altijd uber happy was met de Kef waarom dan geen Kef reference gekozen?

Dat is een goede vraag! Ik was altijd zeer tevreden met de KEF's. Daarom heb ik ook niet alles van KEF verkocht :)
Het zijn mijns inziens hele sjieke en goede speakers. Maar er zijn een aantal redenen dat ik nu toch voor B&W gekozen heb:

1) ik durfde in de tijd dat ik die KEF's kocht niet eens te dromen over grote B&W speakers, laat staan over de Diamond serie! Ik had er simpelweg het geld niet voor...
2) laatst heb ik 2 negatieve ervaringen met KEF gehad. Bij 2 vrienden van me is de tweeter defect gegaan (van één van hun KEF Q11's) en tijdens het vervangen daarvan kwamen we nog meer kleine minpuntjes tegen: de constructie van de kast, en vooral hoe de speakers vastzitten in het hout lijkt op prustswerk van de bovenste plank. Dat viel me echt enigszins ietwat tegen!
3) ik had al hele positieve ervaringen opgedaan met B&W: op de PC gebruik ik de 601s3, en in de slaapkamer en hobbykamer een B&W Zeppelin:






(foto's nog uit vorige woning)


Quote from: Denon Focal on June 22, 2013, 22:39:23
Mooie verhaal en een gaaf nieuw huis  :pompom:

Thanks ;D


Quote from: Apoc@ on June 22, 2013, 23:25:46
Ziet der allemaal erg mooi uit ;)

Ook bedankt! :)


Quote from: high-q on June 23, 2013, 09:58:34
Super gaaf wat je tot nu toe hebt gemaakt, erg mooie foto's ook!

Thanks voor het compliment!!


Quote
Deze gaat op follow, ben erg benieuwd naar de rest van je projectjes 8)

Dat houd mijn drijfveer draaiende (of hoe zegt men dat? ;))


Quote from: W.Otter on June 23, 2013, 10:05:00
prachtig man! echt heel erg mooi ook alle oplossingen die je hebt bedacht als de vloerspots, de LS kabels uit de muur e.d.
heel knap gedaan! en het ziet er zeer schier uit  :D

Thanks W.Otter!! Ik zal m'n best blijven doen alles zo netjes mogelijk af te werken en vooral alles vooraf goed te "doordenken"
O0


Quote from: cine(d)rama on June 23, 2013, 10:24:19
Leuk om weer eens te zien daar in je oude studentenhuis  ;D .
Ben daar jaren geleden eens bij je geweest .

Ha André 8)
Haha, leuk he. Ik kan het me nog goed herinneren hoor!
Was iets met CRT toch? (stond m'n kamer toen toevallig vol met CRT's toen jij kwam?)

Quote
Nieuwe huis ziet er goed uit  O0 .

Gr Andre

Thanks!

Groeten terug allemaal :worship:
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

rovinggecko

Wow Atmoz, da's mooi werk zo. Je kunt duidelijk zien dat dit de 2de incarnatie is. Mooi als je een huis nieuw in kan richten met audio\ht in mind. De woonkamer is mooi geworden zo met die 'schouw' voor de TV. Het HT gebeuren klinkt ambitieus met het verplaatsen van wat muurtjes, maar gezien de woonkamer kan het niet anders dan een mooi project worden.

De speakers in het plafond van de keuken zijn interessant. Klinkt dat nu nog een beetje? Met de muziek zo van boven?
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

Atmoz

Quote from: rovinggecko on June 23, 2013, 14:22:24
Wow Atmoz, da's mooi werk zo. Je kunt duidelijk zien dat dit de 2de incarnatie is. Mooi als je een huis nieuw in kan richten met audio\ht in mind. De woonkamer is mooi geworden zo met die 'schouw' voor de TV. Het HT gebeuren klinkt ambitieus met het verplaatsen van wat muurtjes, maar gezien de woonkamer kan het niet anders dan een mooi project worden.

Haha thanks voor de complimenten :) Leuk om te horen/lezen... :bigsmile:


Quote
De speakers in het plafond van de keuken zijn interessant. Klinkt dat nu nog een beetje? Met de muziek zo van boven?

Dat het van boven komt heb ik eerlijk gezegd nooit als "probleem" gezien (nooit over nagedacht eigenlijk). Maar nu ik er wel over nadenk: een in discotheek komt het ook van boven 8) En daar heeft ook niemand er "problemen" mee zullen we maar zeggen...lol :pompom: :music:

Over de kwaliteit van het geluid: verrassend goed! B&W en SONOS gaan wat dat betreft érg goed samen! Ik luister er dagelijks naar, en blijf me verbazen.
Bovendien is over SONOS erg goed nagedacht wat betreft het aansturen, gebruiksgemak etc... Gewoon top spul om mee te mogen prutsen O0

Wat wel HEEL belangrijk is: je moet een behuizing/kast er omheen hebben. Zonder kast klinkt het voor geen meter.



Met vriendelijke groet,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

rovinggecko

Ah, het geheim van de smid :)
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

W.Otter

pfff.. dikke tv, b&w 803, b&w zeppelin, sonos, b&w marantz combi.. je hebt het leuk voor elkaar!! :thumbs-up: echte b&w fan dus?
nogmaals erg mooi gedaan allemaal!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF