Collection Management OSX

Started by mdoe, June 8, 2013, 19:52:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mdoe

Beste,

Ik heb nu de Dune HD Smart D1 aangeschaft en ik ben benieuwd wat een goede / de beste oplossing is voor collection management.
Gezien het feit dat ik Mac OSX draai wordt mijn keuze al beperkt. Ik weet dat DuneX en MyMovies bestaat. maar graag hoor ik van deze en gene de ervaringen met de software en welke keuze het beste is?

Marantz NR1603 | Boston Acoustics A25 | A23 | Dynaudio 3X | SVSound SB-1000 | Dune HD D1 | Apple TV | Sony Bravia 40" | Logitech Harmony Ultimate

mdoe

DuneX it is  ;D

(Topic kan worden verwijderd hoor.. Om het allemaal lekker schoon te houden)
Marantz NR1603 | Boston Acoustics A25 | A23 | Dynaudio 3X | SVSound SB-1000 | Dune HD D1 | Apple TV | Sony Bravia 40" | Logitech Harmony Ultimate

esmeets

Quote from: mdoe on June 11, 2013, 20:13:09
DuneX it is  ;D

(Topic kan worden verwijderd hoor.. Om het allemaal lekker schoon te houden)

Heb je DuneX aan de praat gekregen? Ik krijg het niet voor elkaar om zonder errors een export te maken..

denoontje

Quote from: esmeets on July 17, 2013, 21:13:28
Heb je DuneX aan de praat gekregen? Ik krijg het niet voor elkaar om zonder errors een export te maken..

Bij mij draait het ook maar echt ideaal.......:-x

denoontje

nou, gister dunex opgestart en een losse schijf die aan de nas hangt voorzien van een videowal.

Wil ik vandaag even verder gaan taggen op de nas, wil ik dunex opstarten op mijn macbook en krijg ik geen scherm in beeld.

Ik zie bovenin wel de grijze werkbalk van dunex op mijn macbookscherm, maar geen scherm om al het werk te doen.
Ook "preferences" kan ik niet kiezen met de muis.

Wie heeft een idee?

denoontje

gevonden op ineternet een oudere versie installeren:
https://drive.google.com/file/d/0B95BjmfUUTgFSXZDZW5zVkZwVUU/view

Deze werkt onder OS sierra