Hoe heet die film ook al weer?

Started by Erik, June 2, 2013, 23:36:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Ik kan maar niet op de naam van een bepaalde film te vinden. Wil hem weer eens zien. Weet iemand de titel?  Is van een jaar of 6 terug.

En het enige wat ik me nog herinner was dat twee Engelse criminelen zich moesten verstoppen in Brussel. Waar ze alsnog achterna werden gezeten. Eentje werd geloof ik verliefd op een belgische dame.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Erik

Dat was hem!
Ontzettend bedankt het irriteerde me al dagen :D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Martijnst1990

Quote from: Erik on June  2, 2013, 23:58:10
Dat was hem!
Ontzettend bedankt het irriteerde me al dagen :D
Geen dank, leuke film :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

VlisChris

#4
Even topic kapen hoor ;) Zeker geen probleem aangezien de film al gevonden is voor Erik?

Ik ben op zoek naar de titel van een film die zich op Antartica afspeelt zo uit mijn hoofd. Een soort van documantaire die een jaar geleden? Half jaar geleden? is uitgekomen.
Wilde ik toendertijd erg graag zien, maar is er niet meer van gekomen, en nu weet ik niet meer hoe die heet :-\
En nee, ik bedoel geen March of the Penquins ;) :P
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

XanaduNL

Dat zijn niet veel details, maar misschien:
Antarctica: Year on Ice
Encounters at the End of the World
The Endurance: Shackleton's Legendary Antarctic Expedition

VlisChris

Thanks!
Dat wat ik zoek zit er nog niet bij zo te zien, maar ik ga eens nadenken wat ik nog meer weet van die docu :-\
Volgens mij over een fotograaf ofzo. Grom; leuk is dat. Weten dat je iets persé wilt zien, en er te weinig van herinneren om het op te kunnen zoeken :angel:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

skank1

Quote from: Martijn90 on June  3, 2013, 00:23:38
Geen dank, leuke film :)

Is het?
Dacht in de tijd gehoord te hebben dat dit maar mager was..
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Lucky.L

Quote from: skank1 on June  3, 2013, 13:38:32
Is het?
Dacht in de tijd gehoord te hebben dat dit maar mager was..
Ik vond het echt een goede film!

mvg
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

Martijnst1990

Quote from: skank1 on June  3, 2013, 13:38:32
Is het?
Dacht in de tijd gehoord te hebben dat dit maar mager was..
Krijgt een 8.0 op IMDB (zegt natuurlijk lang niet alles) en ik heb me er prima mee vermaakt. Leuke sfeer in de film ook!

Gewoon kijken en zelf oordelen ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Erik

Quote from: Christiaan S on June  3, 2013, 12:30:59
Even topic kapen hoor ;) Zeker geen probleem aangezien de film al gevonden is voor Erik?
Nee hoor geen enkel probleem Christiaan.
Misschien is het zelfs een idee om deze sticky te maken voor iedereen die maar niet op de naam van een bepaalde actie film kan komen.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

VlisChris

Zat ik ook al aan te denken inderdaad.
Alleen moet ik even denken of ik hem in afterhours sticky maak, of toch in film - algemeen. Dat laatste is logischer, deze plek is veel opvallender ;)
Maar ik dacht dat er ook al een sticky over dit onderwerp was. Maar blijkbaar toch niet :)
Morgen even naar kijken; moet dan ook de sticky lijst aanpassen en daar heb ik nu geen zin in :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Gaap. Goedemorgen. . . 
Ten eerste vergeet ik compleet om het topic sticky te maken :devil: en ten tweede zie ik nu pas dat het topic al in het Film deel van het forum staat :angel:
Maar even wat dingen aanpassen ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

johan d

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=135683.0;topicseen
bedankt Jumping Jack - spot on...

Maar als je nog zo'n films weet waarin je veel over jazz te weten komt, graag...

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Nahpets

Voor een leuk moppie blues is Crossroads wel aardig.

QuoteThe climax of the movie is the guitar duel between Eugene and Jack Butler (Steve Vai).
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

MaLa

Ik ben op zoek naar een (ik vermoed) Engelse B-film.
Een man gaat met zijn vrouw posters opplakken in tankstations en baanrestaurants. Tijdens het rijden zien ze een vrachtwagen waar een vrouw achter in de laadbak zit. Ze stoppen bij een baanrestaurant, krijgen ruzie, zij maakt het uit en trapt het af. Hij gaat op zoek naar haar in het grote baanrestaurant maar vind haar niet. Hij ziet nog net de vrachtwagen weg rijden en gaat achter de vrachtwagen aan, terwijl de politie hem verdenkt van moord op een agent. Op het einde van de film bevrijd hij de vrouwen van de ontvoerder.
XTZ - BK - Marantz

activ

Is een enorme gok, maar het klink wel een beetje als een soort verfilming van het boek het gouden ei.

Nahpets

En dan zou je uitkomen bij The Vanishing.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

MaLa

#19
Nee, The Vanishing is het niet, er doen geen bekende acteurs/actrices mee aan de film, daarom zei ik al B-film.
Ik weet niet wat ik nog als zoektips kan geven, buiten het feit dat er een mysterieuze, spannende sfeer hangt en dat je de ontvoerder zo goed als niet met zijn gezicht ziet.

Hij is ook niet zo oud als The Vanishing, ik denk zeker 10 jaar jonger.
XTZ - BK - Marantz

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

MaLa

XTZ - BK - Marantz

beatbrother

Ik zit nu al een hele tijd mijn hoofd te breken op een film die ik heeeeeel vroeger eens heb gezien.
ik schat dat ik een jaar of 5-6 was en ik ben nu 34.
Ik herinner mij enkel flarden uit de film.
ik herinner mij 5-6 mannen  die een prinses moeten bevrijden uit de handen van een tovenaar.
Die tovenaar was onsterfelijk omdat hij zelf geen hart meer had en dat hart lag ergens verstopt.
Hun missie was dus om dat hart te vinden en dan komen die vanalles tegen zoals een onzichtbare
draak, want ik herinner mij dat ze in een grote arena zaten waarin je enkel de afdruk kon zien van die
voetsporen in het zand. Ik dacht eerst aan de film Sinbad, want dat die mannen zager ook zo een beetje
uit, maar ik herkende het toch niet. Sorry dat het allemaal heel vaag is, maar het is natuurlijk al zo lang geleden
en toen durfde ik eigenlijk niet echt ernaar te kijken uit schrik en nu wou ik die film toch eens afkijken hoe m zou eindigen ... als ik durf ...  ;D

evilniek

Is het misschien, The sword and the sorcerer?
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

beatbrother

Quote from: evilniek on September 17, 2013, 15:16:53
Is het misschien, The sword and the sorcerer?

Dat zou mss wel eens kunnen zijn. Ik weet dat er zowiezo een zwaard in voorkwam, want die tovenaar werd gedood
doordat men een zwaard in dat hart stak. via de korte inhoud kom ik wel niets tegen ivm die onzichtbare draak.