Gravity 2013

Started by skank1, May 11, 2013, 07:27:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

W.Otter

mooi gemaakt, vermakelijke film.
ver gezocht maar wel een plausibel scenario.
verder niet dé film van 2013..
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Pinda13

Quote from: W.Otter on February 13, 2014, 16:42:20
mooi gemaakt, vermakelijke film.
ver gezocht maar wel een plausibel scenario.
verder niet dé film van 2013..

Vind ik ook, al had ik het wel in het begin last van een draaierig gevoel!
Vond ik wel knap hoe ze dat hadden gemaakt.
" no loss of fine detail "

Raphie

#52
Gisteren ook gezien
Leuk als 3D gimmick in 2D al volkomen duidelijk vanaf de eerste minuut.
Cliche na cliche....
De titel dekt i.i.g. De lading wel, het gebrek aan controle bij geen zwaartekracht, maar het is i.d.d. De hele film 3x hetzeflde
Ruimtevuil storm
Mis je houvast niet!!! Anders drijf je in het luchtledige
Dan een "ik berust erin" moment
Dan de peptalk en opleving
En dan een happy ending
Film had ook 15min kunnen duren :D
JBL PRX Power!

barrykuma

Ik heb hem vorig jaar in een Imax theater gezien maar ik vond 'm enorm tegenvallen. De ene na de andere onzinnige gebeurtenis... was blij dat hij afgelopen was.

De beelden waren wel mooi trouwens, maar ja, de rest dus niet. :)

EdjeH

Dat het eind happy is kan voor mensen een spoiler zijn!
Ik vond het trouwens een indrukwekkende ervaring deze film, het 3D effect in de bios voegt veel toe.  Ik had inderdaad het gevoel 'erbij' te zijn.

Quote from: Raphie on March  1, 2014, 20:03:49
Gisteren ook gezien
Leuk als 3D gimmick in 2D al volkomen duidelijk vanaf de eerste minuut.
Cliche na cliche....
De titel dekt i.i.g. De lading wel, het gebrek aan controle bij geen zwaartekracht, maar het is i.d.d. De hele film 3x hetzeflde
Ruimtevuil storm
Mis je houvast niet!!! Anders drijf je in het luchtledige
Dan een "ik berust erin" moment
Dan de peptalk en opleving
En dan een happy ending
Film had ook 15min kunnen duren :D
LG OLED 65GX6LA, NAD T 758 V3i, Oppo UDP 203, Rega Planet CD, Dali Suite 2.5 Surround, Dali Alteco C-1, SVS SB-1000

Kwabbernoot

Quote from: W.Otter on February 13, 2014, 16:42:20
mooi gemaakt, vermakelijke film.
ver gezocht maar wel een plausibel scenario.
verder niet dé film van 2013..

Que? Heb jij dan een andere film gezien dan ik?

Groeten...

LuPo

Redelijke film maar had er eerlijk gezegd veel meer van verwacht. Jammer!

GPO

net gezien... ik vond het een heel erg sterke film met topbeelden en een geweldige soundtrack .... de subs hadden constant wat te doen en die enorme diepe bas, de constante AM achtige radio bliepjes, het effectieve gebruik vd surrounds en de spanningsopbouw vd ene naar de andere scene waren voor mij een genot om naar te kijken!

topfilm (wat mij betreft ... :-)), maar je moet wel groot beeld en goede surroundset hebben om goed in de spanning meegenomen te worden.

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

RenéV

Paar dagen geleden thuis bekeken.
Conclusie : aardige film niet meer dan dat en volgens mij moet je om zuurstof te sparen niet teveel praten.

thebest106

Quote from: RenéV on April 15, 2014, 20:12:47
Paar dagen geleden thuis bekeken.
Conclusie : aardige film niet meer dan dat en volgens mij moet je om zuurstof te sparen niet teveel praten.

Net even gekeken maar hij viel me behoorlijk tegen, Basis verhaal is sterk maar aan de details schort het behoorlijk (zoals bijvoorbeeld het zuurstof verhaal dat ReneV meldt). Het beeld en de computeranimaties zijn goed gedaan maar door de rammelende details kon ik niet in de film komen. Dat verschuiven van de stemmen over de fronts/center leidt alleen maar af, zeker als het geluid uit de verkeerde richting komt.

GPO

Hebben we het wel over deze gravity ?? -->

http://www.blu-ray.com/movies/Gravity-Blu-ray/79071/#Review

Ik vond hem vet, maar smaken verschillen dat is wel duidelijk....  :clapping:
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS