Summer 2013 movie preview

Started by skank1, April 27, 2013, 07:45:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

skank1

Hieronder een lijstje van de titels die voorbijkomen:

-Iron Man 3
-The Great Gatsby
-Star Trek Into Darkness
-The Hangover Part III
-Fast & Furious 6
-Epic
-After Earth
-Now You See Me
-The Internship
-This Is the End
-Man of Steel
-Monsters University
-World War Z
-White House Down
-Despicable Me 2
-The Lone Ranger
-Pacific Rim
-Grown Ups 2
-Turbo
-The Conjuring
-RED 2
-The Wolverine
-Percy Jackson: Sea of Monsters
-Elysium
-Disney's Planes
-Kick-Ass 2
-The Mortal Instruments: City of Bones



HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Eddye

Veel goede films deze zomer. Ik ben erg benieuwd naar Stark Trek, Man of Steel en Kick-Ass 2.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

squeek

Heb gezien tot nu toe :

Iron man 3
Pacific rim
Man of steel
The wolverine
World war z
Star trek

Waren allemaal leuke films maar pacific rim was voor mij de uitschieter en the wolverine was ook een stuk beter als de voorganger
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Lord Elrond

Deze heb ik al gezien in de bioscoop :)

Iron Man 3
The Great Gatsby
Star Trek Into Darkness
Epic
Now You See Me ( voor de helft gezien in de bios vond hm nie echt geweldig )
Man of Steel
World War Z
Pacific Rim
RED 2
The Wolverine
Atmos 5.1.4  setup Usher CP6311 > X-616 > 3 paar Usher S520 MkII
Marantz SR7011 en Marantz MM7025 , Sony BDP 800 MkI
Sub Yamaha

skank1

Enkel pacific rim gezien, rest zie ik wel in stijnopolis..
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

X-Blade

Quote from: squeek on July 28, 2013, 23:34:37
Waren allemaal leuke films maar pacific rim was voor mij de uitschieter en the wolverine was ook een stuk beter als de voorganger
Serieus, pacific rim een uitschieter? Ik vond hem eigenlijk beetje tegenvallen. Had toch nog wel iets meer/betere actie verwacht. Mijn oordeel was eigenlijk: grote vechtende robots dan kijk ik toch liever Transformers.
Maar ik hoor wel meer wisselende reacties op de film.

Mooi dat Wolverine weer wat opkrabbelt na de vorige. Nog wel benieuwd naar.

squeek

Quote from: X-Blade on July 29, 2013, 20:49:44
Serieus, pacific rim een uitschieter? Ik vond hem eigenlijk beetje tegenvallen. Had toch nog wel iets meer/betere actie verwacht. Mijn oordeel was eigenlijk: grote vechtende robots dan kijk ik toch liever Transformers.
Maar ik hoor wel meer wisselende reacties op de film.

Mooi dat Wolverine weer wat opkrabbelt na de vorige. Nog wel benieuwd naar.

Ja joh, ik vond het gewoon een erg vette sci-fi actieflick met erg knappe visual fx. Meer eigenlijk ook niet meer hoor, acteurs gaven het nogal een B-film gevoel en het verhaal was gewoontjes. Maar soms hoeft het niet meer te zijn om een toffe bios avond te hebben. Ik hou van het betere acteerwerk en verhaal films die later klassiekers worden maar soms komt dat ook je strot wel eens uit en dan is dit perfect vermaak. Komt zeker op blu-ray 3D hier
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

X-Blade

Zag er wel goed uit ja. En goed popcorn vermaak is het wel.  :popcorn:

En ook geen storende 3D. Hoewel de gele ondertiteling irritant was en soms in het midden niet te lezen ofzo. Dacht dat het aan mij lag maar een vriend had het ook.
In cinemec zaal 5 trouwens. Lang niet de beste zaal helaas.

rattaplan

The Wolverine heb ik gisteren gekeken. Dat was wel ff een tegenvaller zeg. Verhaallijn enzo koneden me niet goed pakken. Acteren was aardig. Maar de hele film voelde wat rommelig aan. Bij tijd en wijlen gewoon ook saai.
Was wel jammer, want ik had toch een beetje hiernaar uitgekeken.