Better Call Saul (en evt beetje Breaking Bad)

Started by Kjelt, March 19, 2013, 16:16:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

papaleo

Zojuist ff gekeken (previewtje) op Netflix en dit keer ook weer in UHD/4K 3840x2160P  8)
Eerste indruk is dat deze mooier van kwaliteit is dan de de 'oude' Breaking Bad... :clapping:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

neptune

Quote from: papaleo on February 10, 2015, 18:27:59
Zojuist ff gekeken (previewtje) op Netflix en dit keer ook weer in UHD/4K 3840x2160P  8)
Eerste indruk is dat deze mooier van kwaliteit is dan de de 'oude' Breaking Bad... :clapping:
En inhoud?  :D


Ik heb het ook gezien, vond het een mooi en veelbelovend begin, rustige opbouw, ben benieuwd naar meer! :coffee:
zet hier iets neer

MechanicalAnimal

Ik ben ook erg benieuwd naar Better call Saul.

Tijdens de eerste 3 seizoenen vond ik het personage "saul" op zijn zachts gezegd een vervelende kerel. Pas later in de serie kreeg ik wat meer met zijn personage. In BB S5 vond ik 'm gewoon wel goed.

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

svmnb

Eerste twee afleveringen gezien van Saul. Doet qua beeld erg denken aan BB en dat is bepaald geen straf. De ontwikkeling van sleazy loser naar criminele winner lijkt ook in dat opzicht op BB. Walter White's karakter begon ook als sukkeltje en eindigde als badass.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

KillerbeeNL

Quote from: svmnb on February 11, 2015, 15:13:22
Eerste twee afleveringen gezien van Saul. Doet qua beeld erg denken aan BB en dat is bepaald geen straf. De ontwikkeling van sleazy loser naar criminele winner lijkt ook in dat opzicht op BB. Walter White's karakter begon ook als sukkeltje en eindigde als badass.

Dat heb je mooi gezegd , precies zoals ik BCS ervaar.

Inderdaad met een paar "rare" afleveringen tussendoor is BB echt een top serie.

Op spotify kom je afspeel lijsten tegen van de muziek in de serie en bij sommige nummers zie ik met mij ogen dicht de scènes weer voor me 👍👍👍.

Wat een top serie is BB , BCS is volgens mij een waardige opvolger.
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Kjelt

Ik heb de eerste drie afleveringen gezien en ze overtreffen mijn verwachtingen. Ik was bang dat het niet bij het niveau van BB in de buurt zou komen maar ik zit alweer midden in het verhaal  :pompom:

Nahpets

Met die heerlijke droogklotende Mike.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Raphie

Quote from: Nahpets on February 25, 2015, 10:40:12
Met die heerlijke droogklotende Mike.
Ja, episode 1&2 was ff zoeken, maar episode 3 hing er lekker in, vanavond ff 4 kijken... topserie!
JBL PRX Power!

Joris1971

Better Call Saul nu 4 afleveringen gekeken, helemaal geweldig.
Eerst had ik er zo mijn bedenkingen over maar na 5 minuten de eerste aflevering gekeken te hebben kan ik alleen maar zeggen  :clapping:

MechanicalAnimal

Beter! ik ben echt heel erg benieuwd. Ik ga in elk geval ff wachten tot alle afleveringen online staan  ;D
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

KillerbeeNL

BCS , nu al weer een top serie.

Heerlijk die openings tune !
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

dvd-fan

Vond aflevering 1 niet zo ,maar 2 en 3 zijn top. Moest er waarschijnlijk even inkomen :headbanging:
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

Perfectionist

Wel jammer dat er geen rol meer voor Jesse Pinkman is weggelegd...
Een beter forum begint bij jezelf.

KillerbeeNL

Quote from: Perfectionist on March  1, 2015, 22:40:23
Wel jammer dat er geen rol meer voor Jesse Pinkman is weggelegd...

inderdaad
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

KillerbeeNL

Er staat vandaag (dinsdag) weer een nieuwe aflevering klaar om vanavond weer te kijken 👍
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

TopGun2010

HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

KillerbeeNL

Afgelopen dinsdag 24 maart was het weer smullen , de 2 afleveringen daarvoor vond ik minder maar het blijft een topper

👍👍👍
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Erik1977


denoontje

ook begonnen met kijken, eerste 2 afl wel taai, begint nu beter te worden

Erik1977

Het is wel weer apart gefilmd en het verhaal wordt inderdaad beter naarmate je het plaatje een beetje begint te begrijpen.

hdnoob

Quote from: Perfectionist on March  1, 2015, 22:40:23
Wel jammer dat er geen rol meer voor Jesse Pinkman is weggelegd...

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Robbo

Vraag me af of deze serie wel zo goed bevonden zou worden als het niks te maken had gehad met Breaking Bad.   Ikzelf was vast al eerder afgehaakt.

KillerbeeNL

Quote from: Robbo on April  8, 2015, 21:26:58
Vraag me af of deze serie wel zo goed bevonden zou worden als het niks te maken had gehad met Breaking Bad.   Ikzelf was vast al eerder afgehaakt.

Daar kan ik me wel in vinden alleen denk ik dat het omschakelpunt van de hoofdrolspeler welke ook in BB plaats vond niet lang meer op zich laat wachten.

Het blijft tot nu toe boeiend saai en ik verheug me telkens weer op de volgende aflevering :D:D:D
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

LuPo

Het eerste seizoen is nu afgelopen en ik kan nou niet echt zeggen dat ik het geweldig vond. :nopompom:

denoontje

#274
Dacht dat het 8 afl waren....zijn het er 10