Better Call Saul (en evt beetje Breaking Bad)

Started by Kjelt, March 19, 2013, 16:16:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CZ79

Ik volg op het moment erg veel series, en stuk of 10. Maar ik hou hem wel even in gedachten. Thx
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

neptune

Quote from: KillerbeeNL on February 16, 2016, 17:36:35
1e aflevering seizoen 2 is weer heerlijk genieten !!.
Vind je? Vond het maar traag en een beetje saai. Ik ga wel verder kijken maar is voor mij vooralsnog meer verwachting dan echt geweldig.
zet hier iets neer

KillerbeeNL

Quote from: neptune on February 17, 2016, 10:11:21
Vind je? Vond het maar traag en een beetje saai. Ik ga wel verder kijken maar is voor mij vooralsnog meer verwachting dan echt geweldig.

traag en saai zijn niet echt de woorden die mij te binnen schieten als ik aan het kijken ben.

Misschien is het gewoon niet een serie naar jouw smaak.

Ik kom zelfs collega's tegen die met BB na een aflevering of 7 zijn gestopt omdat ze het niets aan vinden.

BB gaat volgens hun allemaal niet snel genoeg , het geduld ontbreekt hem volgens mij een beetje in deze "turbo tijd"

ieder zijn ding






Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

neptune

Quote from: KillerbeeNL on February 17, 2016, 14:45:31
traag en saai zijn niet echt de woorden die mij te binnen schieten als ik aan het kijken ben.

Misschien is het gewoon niet een serie naar jouw smaak.

Ik kom zelfs collega's tegen die met BB na een aflevering of 7 zijn gestopt omdat ze het niets aan vinden.

BB gaat volgens hun allemaal niet snel genoeg , het geduld ontbreekt hem volgens mij een beetje in deze "turbo tijd"

ieder zijn ding
Smaken verschillen inderdaad.
Ik vind het ook niet slecht dat is het gekke, vorige seizoen vond ik het later wel goed op gang komen, zal nu hoop ik ook zo zijn...
zet hier iets neer

KillerbeeNL

p.s BCS was boeiend saai , ik heb wel het gevoel dat de serie binnenkort een "turning point" krijgt waardoor het roer radicaal omgaat.

Maar , als de serie op dezelfde manier doorgaat blijft het me boeien dus blijf ik nog steeds een liefhebber 8)
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

neptune

Quote from: KillerbeeNL on February 27, 2016, 11:07:59
p.s BCS was boeiend saai , ik heb wel het gevoel dat de serie binnenkort een "turning point" krijgt waardoor het roer radicaal omgaat.

Maar , als de serie op dezelfde manier doorgaat blijft het me boeien dus blijf ik nog steeds een liefhebber 8)
Boeiend saai ben ik het helemaal mee eens, ik kijk toch weer met plezier, heb ook het idee dat het verhaal zich ontvouwt op een leuke manier.
zet hier iets neer

Kjelt

Het is duidelijk anders dan BB ja, andere insteek met wel geinige stukjes er tussen.
Ben wel benieuwd hoe het verder gaat richting waar we Saul uit BB van kennen.

Overigens is de serie verlengd met een derde seizoen, voor de liefhebbers zeker goed nieuws.

http://www.nu.nl/film/4231082/serie-better-call-saul-krijgt-derde-seizoen.html

raindog

De tweede serie vind ik tot nu toe beter dan de eerste. Rustiger, creatiever en met meer oog voor detail. Jimmy is wat minder op de voorgrond en ook wat menselijker neergezet. Minder drammerig/over the top. Daardoor is het voor mij wat makkelijker geworden om sympathie voor hem te voelen. Dat is toch wel belangrijk voor een hoofdpersoon. Maar de afleveringen over Mike vind ik nog steeds het best...  :worship:
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

Raphie

BCS is wel super, vind het beter dan BB, nu met al de cameo's uit BB wordt het alleen maar leuker  ;D
JBL PRX Power!

HereIsTom

Quote from: Raphie on March 16, 2016, 18:41:32
BCS is wel super, vind het beter dan BB, nu met al de cameo's uit BB wordt het alleen maar leuker  ;D
Meen je dat nou? Ik vond BB geweldig, aan BCS zijn we nog niet begonnen.
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

KillerbeeNL

BCS was weer een heerlijke aflevering afgelopen dinsdag.

Het begint erop te lijken dat de serie nu een "kantel punt" gaat maken.

Het blijft mij in ieder geval boeien.
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Kjelt

Mike en zijn akties maakt de serie een stuk smeuiger in ieder geval voor de BB fanboys  :)

Thanatos


TopGun2010

HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

KillerbeeNL

Het is nu helaas wachten op het 3e seizoen :-/
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Kjelt

Ja balen dat het slechts seizoenen van 10 episodes zijn.
Beetje magertjes maar misschien gezien de kleinere doelgroep wel een juiste keuze, in ieder geval liever dit dan helemaal niets.

LuPo

Ik houd juist niet van die ellenlange series met 20 of meer episodes. Doe mij maar kort en krachtig! :worship:

Kjelt


Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

riwi

#319
De makers van Better Call Saul laten weten dat Seizoen 5 er ook komt. Seizoen 4 moet nog beginnen komende maand.

https://deadline.com/2018/07/better-call-saul-tca-season-5-renewal-amc-1202435812/

Quote
During Comic-Con, the series' executive producer Vince Gilligan said that the forthcoming season is "the best season yet," teasing that the overlap between Better Call Saul and Breaking Bad is getting closer and closer.
Misschien kan Walter dan toch in z'n camper blijven  ;D

Etiennevh

Quote from: riwi on July 29, 2018, 10:47:06
De makers van Better Call Saul laten weten dat Seizoen 5 er ook komt. Seizoen 4 moet nog beginnen komende maand.

https://deadline.com/2018/07/better-call-saul-tca-season-5-renewal-amc-1202435812/
Misschien kan Walter dan toch in z'n camper blijven  ;D
Ik vraag me af of ik seizoen 3 al heb gezien, staat die op Netflix?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HereIsTom

 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

riwi

Quote from: Etiennevh on July 29, 2018, 11:14:12
Ik vraag me af of ik seizoen 3 al heb gezien, staat die op Netflix?

Het handigste is dan om op netflix.com in te loggen en te zoeken naar Better call Saul ;)
En dan zie je inderdaad dat S3 er op staat.

Etiennevh

Quote from: riwi on July 29, 2018, 12:22:04
Het handigste is dan om op netflix.com in te loggen en te zoeken naar Better call Saul ;)
En dan zie je inderdaad dat S3 er op staat.
Haha, gemak dient de mens ;-) Bedankt!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

fasteddie