Trolhunter / trolljegeren (2010)

Started by Erik, March 16, 2013, 13:34:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Zo wat een goeie film zeg, de naam zei niet zoveel maar met ene 7 op imdb gaf ik hem een kans en blij dat ik hem gekeken heb.
Het is niet echt horror, niet echt aktie en zeker geen SF.
Het bekende er is een camera gevonden met beelden van een verdwenen groep studenten dus alles wordt getoond vanuit de groep.

Ik vind het een vermakelijke aanrader.

A group of students investigates a series of mysterious bear killings, but learns that there are much more dangerous things going on. They start to follow a mysterious hunter, learning that he is actually a troll hunter.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

eMVe

Geen slechte film, maar één keer kijken is ruimschoots voldoende. . . mijn inziens zou hij aan kwaliteit gewonnen hebben als ze de trollen minder groot(s) en spectaculair hadden gemaakt; zou realistischer en spannender geworden zijn.

Erik

ZIt wat in, maar eigenlijk kan ik de laatste 10 jaar geen film herinneren die ik meer dan 1 x zou willen zien.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

WilcoL

Quote from: Erik on March 16, 2013, 13:34:55
Zo wat een goeie film zeg, de naam zei niet zoveel maar met ene 7 op imdb gaf ik hem een kans en blij dat ik hem gekeken heb.
Het is niet echt horror, niet echt aktie en zeker geen SF.
Het bekende er is een camera gevonden met beelden van een verdwenen groep studenten dus alles wordt getoond vanuit de groep.

Ik vind het een vermakelijke aanrader.

A group of students investigates a series of mysterious bear killings, but learns that there are much more dangerous things going on. They start to follow a mysterious hunter, learning that he is actually a troll hunter.

Leuk dat je er van genoten hebt! Ikzelf namelijk ook: vond hem echt de moeite waard!!!
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

henrykb

#4
bedankt voor de tip.. ga ik hem vanavond maar eens bekijken  :smile:
helaas volgens imdb niet echt een einde, das dan weer jammer (op naar deel 2 van de jegers schijnbaar).

CZ79

Naar aanleiding van dit topic vorige week gekeken en  :pompom: :pompom: :pompom: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

alexander2


henrykb

helaas snap ik het ook niet helemaal waarom men deze zo goed vindt.
een zeer mager 6je wat mij betreft, kijkbaar, maar daar blijft het ook wel bij.

Dru

Geen slechte film. Beetje overrated.

flakkees

ik ga deze ook maar eens op zoeken
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx