Het grote Blu-ray Aanbiedingentopic

Started by LuPo, March 10, 2013, 07:54:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RalphH

Afgelopen jaar de marathon nog gedaan ;D. Heb m toen gekocht voor 50 pond zie ik. Exact een jaar geleden.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Ronin79

#152
Vannacht heb ik bij de Engelse Amazon ... Arrow: Season 1 gekocht voor 14 Pond.
Koop er nog iets bij, en dan zijn de verzendkosten ook nog eens gratis (boven de 20 pond).
Wel Supersaver aanklikken bij het afrekenen ;)

http://www.amazon.co.uk/Arrow-Season-Blu-ray-Stephen-Amell/dp/B009ODAJIC/ref=sr_1_cc_2?s=aps&ie=UTF8&qid=1387857842&sr=1-2-catcorr&keywords=arrow+season+1

Voordat ik de vraag krijg .....

Language: English
Subtitles: Dutch, English, French, Korean, Norwegian, Portuguese Brazilian, Castillian, Latin Spanish, Swedish, Danish, Finnish
Dubbed: French, Portuguese Brazilian, Castillian


Have fun ;)

Ronin79

#153
Nog een aanbieding ...

Normaal plaats ik geen Ebay (aan)biedingen, omdat je dan aan de gang kan blijven ..
Maar misschien is dit wat ....

Als je op Ebay kijkt bij de Engelse; Entertainment Store (normaal alleen voor Engelsen, via hun online winkel)
Kun je oa. Natural Born Killers (Entertainment Store Exclusive Steelbook) kopen voor
ongeveer 13 Euro incl verzendkosten (betaling via Paypal). Deze is NL ondertiteld.

Ik heb hem vannacht zelf ook besteld. Ik had dat ook kunnen doen via andere verkopers op Ebay,
of via Engelse mede forum members op HDN ... maar dit is goedkoper ;)

http://www.ebay.nl/itm/Natural-Born-Killers-Entertainment-Store-Exclusive-Blu-Ray-Steelbook-/161124214400?pt=UK_CDsDVDs_DVDs_DVDs_GL&hash=item2583c06680

Wil je geen Steelbook, kan dat ook hier ...

http://www.ebay.nl/itm/Natural-Born-Killers-Blu-Ray-/151101246185?pt=UK_CDsDVDs_DVDs_DVDs_GL&hash=item232e560ae9

Of voor de Amerikaanse Director's Cut (bestel ik zelf een ander keer)
Als het goed is; regio vrij en NL subs.

http://www.ebay.nl/itm/NATURAL-BORN-KILLERS-BLU-RAY-DIRECTORS-CUT-NEW-BLU-RAY-/141138646496?pt=US_DVD_HD_DVD_Blu_ray&hash=item20dc84d5e0

Zo .... nu ga ik slapen ;)

Kjelt

Quote from: SillentWolf on December 24, 2013, 05:05:02
Vannacht heb ik bij de Engelse Amazon ... Arrow: Season 1 gekocht voor 14 Pond.
Koop er nog iets bij, en dan zijn de verzendkosten ook nog eens gratis (boven de 20 pond).
Wel Supersaver aanklikken bij het afrekenen ;)
Hi, is dit veranderd? Het was altijd 25 pond  ;)

Ronin79

#155
In ieder geval deze dagen. ;)

Ik wacht eigenlijk ook nog tot; The Game Of Thrones ietsjes goedkoper worden.
Nu zijn ze al goedkoper als in NL, dus dat scheelt in ieder geval.
Al kun je voor de mensen die het niet weten ... ook de USA versies bestellen, bijvoorbeeld op Ebay.
Deze zijn voorzien van NL subs, en ik dacht; regiovrij. Bij de nieuwere versies staan de NL subs niet vermeld, vreemd.
Ook als je nog de speciale Walmart of Best Buy versies zoekt, dan kun je beter even op Ebay kijken
(ik ben ze gisteren tegen gekomen, voor mensen die een bevestiging willen). ;)

De ondertitels en andere informatie over BR filmd kun je nakijken op oa. Blu-ray.com of www.bluray-disc.de
Veel weet ik inmiddels zelf uit mijn hoofd, maar de 2 sites blijven erg nuttig. Vooral als je een film liefhebber bent,
of een verzamelaar en bepaalde informatie zoekt.

Ronald-de-boer

Net even bij de Mediamarkt geweest, 3 halen 2 betalen actie,op alle Blu-ray's,games, cd's en dvd's.
Dus ook maar even 3 films gekocht.


Ronin79

#157
Nadat ik het boek van The Game of Thrones bij een Engelsman had besteld
(niet de leesboeken, maar van de serie), wou ik eens bij Amazon kijken of de
aanbieding van 46 Euro nog gelde voor season 1 en 2. Echter bleek de prijs met 5 pond
omhoog te zijn gegaan (naar ongeveer € 52,75 ... altijd nog goedkoper als in NL)

Niet lang daarna zag ik een verkoper die 5 exemplaren had, voor 31 Pond per stuk
(of wel; nog geen 40 Euro .. voor Season 1 en 2 incl. verzending.).

Hier is de link:

http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B007V3OY0G/ref=dp_olp_new?ie=UTF8&condition=new

De bovenste (Popland Chest) is degene die je dan moet hebben.

ps.


Je moet wel een CreditCard hebben.

Kjelt

Quote from: SillentWolf on January  9, 2014, 16:34:15
Nadat ik het boek van The Game of Thrones bij een Engelsman had besteld
(niet de leesboeken, maar van de serie), wou ik eens bij Amazon kijken of de
aanbieding van 46 Euro nog gelde voor season 1 en 2. Echter bleek de prijs met 5 pond
omhoog te zijn gegaan (naar ongeveer € 52,75 ... altijd nog goedkoper als in NL)
'
Ja duh de nieuwe bluray boxset komt over een maand uit voor 55 pond alle drie de seizoenen  8)
http://www.amazon.co.uk/Game-Thrones-Season-Blu-ray-Region/dp/B00AQGE5L8/ref=sr_1_8?s=dvd&ie=UTF8&qid=1389285014&sr=1-8&keywords=games+of+thrones+season+1+2+3

Ronin79

#159
Ja ... dus.

Dat weet ik al heel lang.
Ik weet wat er zoal uitkomt en wat het ongeveer moet kosten, veelal al ver voor een release.

De boxset van deel 1 en 2 samen was en is al heel lang niet zo heel erg duur. Dat had dus niets te maken met dat er een boxset uitkomt met deel 3 er bij in.
(zelfs ver voor de aankondiging was de box minimaal 25 goedkoper als in NL)
Afgezien dat er een verkoper was die de box er redelijk goedkoop uitdeed, had ik de delen ook gewoon uit Amerika kunnen laten komen,
voor ongeveer hetzelfde bedrag (incl verzending), dan wel de speciale versies (Wal Mart, Future Shop etc.)  voor iets duurder.
Ook dat had niets met de aankondiging van de andere box te maken.
Waar het wel mee te maken heeft .... is dat NL gewoon weg veel te duur is, in tegenstelling tot de andere landen.
Kijk maar eens naar Arrow Season 1. koste mij € 16. In NL betaal je € 40. Of wat te denken van de speciale Editie van GOT Season 3 (met dat draken doosje).

Ik had al een aanbieding van Game Of Thrones Season 1 en 2, een paar maanden geleden hier kunnen vermelden.
Alleen 32 pond incl verzending is wel een heel erg mooie prijs, die maar 1 verkoper aanbied.
Beter als de prijs (aanbieding) van Amazon zelf .... die al maanden lang stond op 40 Pond.
De prijs van 44 Pond (53 Euro) wat Amazon er nu voor wilt hebben, was ook de begin prijs van de box.
In vergelijking ... bol.com heeft nu een aanbieding voor dezelfde box (alleen Amray versie) voor € 73,
en andere verkopers voor € 83. Dus ..... ;)

RobertVanWoerden

Vandaag bij Media Markt Hoog Catherijne de 10 blu ray disc set XX van Quentin Tarantino gekocht voor €19,99. Mooie prijs, de dvd set is ook €19,99. Lijkt erop dat een van de twee verkeerd geprijsd is. Niet erg, doe er je voordeel mee:)


Kjelt

Quote from: LuPo on August  6, 2014, 15:13:11
Elysium Limited Edition Steelbook
9,99 incl. verzendkosten
Thanks  :thumbs-up:


Bij Bol.com is Oblivion nu 8,99 komen wel verzendkosten bij helaas.

VTEC_genieter

Ik weet niet waarom de prijzen bij de MM in A'dam Noord gestegen zijn...... >:(
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Michel8

Blue Jasmine voor 10 euro gekocht bij bol.com en BBC Africa voor 17,99.



Michel8

Waar zie je hem goedkoper? Wehkamp is stuk duurder en Amazon is even duur

eMVe

De link die je er bij zet is voor de DVD box, die zie ik bij Amuzzi voor 106,-. Als je de BR bedoelt, die is bij Bol.com 165,- en heb ik via de e.o.a. winkel op MP als verschillende keren voorbij zien komen voor 100,-
De BR box is bij e.o.a actie ergens bij geleverd, of zoiets. Een paar maanden geleden zag je ze vaak op MP, ik weet niet hoe het momenteel is, maar de prijs lag toen ongeveer tussen de 60 en 70,- (vaak nog geseald).

Michel8

Bedankt voor de tip! Niet goed gekeken

Anonieme_user12334

Zavvi kortingscode 15% voor DVD's en Blu-ray's, voor iedereen te gebruiken: DBNL15.

telcoman

Beetje rare vraag: iemand doet zijn collectie BR's in de verkoopt (100 stuks). Deel nog gesealed. Het is van alles wat maar wel kwaliteit. Hij en ik hebben moeite een goed eprijs te bepalen. Wat is een gemiddelde prijs voor een 2ehands blu ray uitgaande van overname van de gehele verzameling?

Nahpets

Ik zou als koper ws wel ophouden met 2,50 - 3,00 per titel. Liever minder, zeker niet meer.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Kjelt

Tja wat is kwaliteit, meeste titels die nieuw voor 20 in de schappen liggen zijn half jaar later rond de 10 te krijgen weer twee jaar verder rond de 5 euro.
Dus tweedehands zou ik er inderdaad 300 a 400 euro max voor geven mits er ook steelcases en boxen bij zitten, alleen losse blurays 250 ofzo.

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers