Meest vreemde film

Started by Raphie, February 25, 2013, 21:15:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ronin79

#25
Quote from: cz79 on February 27, 2013, 18:30:03
Die gasten die dit gemaakt hebben moeten knetterstoned geweest zijn  :D

Je bedoelt knettergek.

Ik heb er net een minuut of of 15 naar zitten kijken, en telkens wat stukken doorgespoeld. Maar als je zoiets verzint,
dan heb je recht, op zo'n mooie pyjama met van die lange mouwen, die ze in een strikje leggen achter op je rug ... omdat je zo goed in de maatschappij past.
Zo goed zelfs dat ze speciaal voor die persoon een mooi kamertje hebben ingericht, ergens achteraf ... in bijpassende kleuren en stijl van die pyjama.
Op dat hij dan lekker rustig kan genieten, van de ideeën die bovenkomen uit de diepste krochten van zijn zieke geest.  :wacko:

CZ79

#26
Mooi verwoord, iets minder subtiel, maar toch mooi :D
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Ronin79


CZ79

Doe je goed, misschien je nickname veranderen in Plato of Aristoteles
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

LittleNinja

Sorry, ik vind het gewoon wansmaak.

Quote from: alexander2 on March  1, 2013, 12:19:14
( sterker als ik de laatste weken ons parlement zie denk ik......wat hebben we er veel bij elkaar zitten  :D )

:D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

alexander2

Quote from: LittleNinja on March  1, 2013, 13:39:30
Sorry, ik vind het gewoon wansmaak.

:D

Ik ook laat daar geen misverstand over bestaan maar je zal versteld staan hoeveel fans er zijn als het om dit soort films gaan.
Maar zoals ik schreef en jij ook schrijft het is een kwestie van ( wan )  smaak. ;)

morca

Quote from: garmtz on March  1, 2013, 10:11:13
Cannibal Holocaust... 'Geinige' film met een aantal ziekmakende scenes met flinke echte dierenmishandelingen... http://www.imdb.com/title/tt0078935/?ref_=sr_1
Oei zou kunnen,zat een stukje in dat een vent met een baard brains uit aan half hoofd aan het eten was.......
Gekapt met een kapmes  :D
Ik denk nog andere,het ligt echt op het puntje van me tong maar.................

te lang geleden,ik word oud,al dement ook.......  ;D

alexander2

Quote from: morca on March  1, 2013, 17:08:05
Oei zou kunnen,zat een stukje in dat een vent met een baard brains uit aan half hoofd aan het eten was.......
Gekapt met een kapmes  :D
Ik denk nog andere,het ligt echt op het puntje van me tong maar.................

te lang geleden,ik word oud,al dement ook.......  ;D

is nu heel normaal kijk maar naar The Walking dead. :D


Ronin79

#34
Sola werd al eerder in dit topic aangehaald. Die kun je makkelijk aast de genoemde film van de TS zetten.
Zat een keer een artikel te lezen, en daar werd door de heer Clifford Bleszinski (oud CEO Epic, en groot film fan), deze film aangehaald.
Dus was ik benieuwd, wat het nou precies was. Dus de film op You Tube (of iets vergelijkbaars) opgezocht .... nou dat hebben we geweten.
Ook zo'n film, waar je bij je zelf af gaat vragen; welke zieke geest zoiets kan verzinnen. Maar goed ... nu hebben we de Japanners, en die kunnen
er ook wat van. Ik kijk nooit Japanse horror, maar als je op Google wat titels intikt, kom je vanzelf wat filmpjes of trailers tegen.

AbZ

Quote from: SillentWolf on March  1, 2013, 12:57:33
Je bedoelt knettergek.

Ik heb er net een minuut of of 15 naar zitten kijken, en telkens wat stukken doorgespoeld. Maar als je zoiets verzint,
dan heb je recht, op zo'n mooie pyjama met van die lange mouwen, die ze in een strikje leggen achter op je rug ... omdat je zo goed in de maatschappij past.
Zo goed zelfs dat ze speciaal voor die persoon een mooi kamertje hebben ingericht, ergens achteraf ... in bijpassende kleuren en stijl van die pyjama.
Op dat hij dan lekker rustig kan genieten, van de ideeën die bovenkomen uit de diepste krochten van zijn zieke geest.  :wacko:
Gelukkig houd jij jezelf binnenshuis om first-person zombie games te spelen, toch?

Ronin79

#36
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

AbZ

Quote from: SillentWolf on March  2, 2013, 04:20:24
Maar ik speelde daarvoor inderdaad wel eens zo'n game.
Je had er een keer iets over geschreven op het forum, vandaar.
(Mijn kennis van gamen gaat niet echt verder dan Pacman.)
't Was een geintje, dus geen vraag naar je medische toestanden
maar ik wens je daar serieus veel sterkte mee.

Ronin79

#38
Quote't Was een geintje, dus geen vraag naar je medische toestanden
maar ik wens je daar serieus veel sterkte mee.

Dat had ik niet in de gaten, omdat sommige van het forum ook in mijn game / vrienden lijst staan.
Bijvoorbeeld bij Xbox Live en PS Network. Maar Thx.  ;)

Ik had inderdaad meerdere malen over gaming geschreven, en soms volg ik nog wel eens wat nieuws.
Zoals wat info over de (aankomende consoles), maar over games zelf niet heel veel meer
(al ben ik nog steeds geabonneerd op een gameblad, en lees die ook), althans niet op dit moment.

Maar om de link nog even terug naar een film te leggen; gelukkig heb ik nog geen games in het verleden gespeeld,
die in de buurt komen van een Salo en wat de TS opnoemde. Een film maken zoals Salo is al ziek, maar als je
dan ook nog een game zou gaat maken, waar mensen zoiets zelf onder de knoppen kunnen hebben; dan ben je
rijp voor een inrichting  ;)

Raphie

Grappig hoe dat dan werkt tussen de oren
Als de sprites in games zombies moeten voorstellen dan mag het meest verschrikkelijke hack&slash werk, vervang je de sprites door humans, of sociale groepen en laat de game verder 100% identiek dan is het in een keer "verwerpelijk"
Dus "wat" we iemand willen aandoen en "wie" we het willen aandoen ligt blijkbaar mijlenver uit elkaar
JBL PRX Power!

alexander2

Quote from: Raphie on March  2, 2013, 12:17:12
Grappig hoe dat dan werkt tussen de oren
Als de sprites in games zombies moeten voorstellen dan mag het meest verschrikkelijke hack&slash werk, vervang je de sprites door humans, of sociale groepen en laat de game verder 100% identiek dan is het in een keer "verwerpelijk"
Dus "wat" we iemand willen aandoen en "wie" we het willen aandoen ligt blijkbaar mijlenver uit elkaar

Jij begrijpt het. ;)
Hilarisch om te lezen dat velen een bepaald genre verwerpelijk vinden maar schieten alles en iedereen kapot in een game, liefst zo gruwelijk mogelijk. :clapping:

Ronin79

#41
Tja .... daar heb je een punt.

Heerlijk digitale poppetjes in elkaar meppen.  ;D
Zo kon ik vroeger de game Postal en The Punisher, die bekend stonden om hun harde geweld (bak in the days),
wel geinig vinden. Maar een film zoals in de eerste post beschreven vind, vind ik ziekelijk. Best apart.
Al moet ik er wel bij zeggen; die games komen nergens in de buurt van die 2 genoemde films.

Films met wat bloed en actie vind ik ook niet erg, vanuit mijn jeugd hou ik bijvoorbeeld al van de betere en keiharde actiefilms.
Martial Arts, de oude Steven Seagal, etc, etc. Ook kan ik wel een goede oorlogs film waarderen, thriller, Fantasy, Sci-Fi etc.
Dit vind ik echter toch niet in de buurt komen van een Sola. Die film maker is gewoon niet goed bij zijn paas-ei  ;)

AbZ

Quote from: Raphie on March  2, 2013, 12:17:12
Grappig hoe dat dan werkt tussen de oren
Als de sprites in games zombies moeten voorstellen dan mag het meest verschrikkelijke hack&slash werk, vervang je de sprites door humans, of sociale groepen en laat de game verder 100% identiek dan is het in een keer "verwerpelijk"
Dus "wat" we iemand willen aandoen en "wie" we het willen aandoen ligt blijkbaar mijlenver uit elkaar
Dat was idd het punt van mijn geintje.
Pasolini films zijn weird, maar niet gekker dan gaming.

dchris

Meest vreemde film vindt ik "A Clockwork Orange"

Maar tegelijkertijd geniaal en subliem, dus vreemd kan ook heel goed zijn !
Mvg,

Dchris

alexander2

Een ietwat vreemde film The Master.

dchris

Quote from: alexander2 on May  1, 2013, 14:14:23
Een ietwat vreemde film The Master.

Ik heb hem met pijn en moeite afgekeken, ik snapte daar ook helemaal niks van.
Echt zo'n film die allerlei prijzen en vermeldingen krijgt, maar niemand snapt waarom.
Mvg,

Dchris

alexander2

Quote from: dchris on May  1, 2013, 14:18:41
Ik heb hem met pijn en moeite afgekeken, ik snapte daar ook helemaal niks van.
Echt zo'n film die allerlei prijzen en vermeldingen krijgt, maar niemand snapt waarom.

Moet je dit is lezen:

http://www.slate.com/blogs/browbeat/2012/09/19/the_master_and_scientology_just_how_much_of_lancaster_dodd_comes_from_l_ron_hubbard_.html


dchris

Tja....ik wist dat het te maken had met Scientology, maar dit is wel een goede vergelijking.
Maar ik snap er nog steeds niks van, maargoed dat is mijn denkwijze als "ontwetend" persoon denk ik dan maar.
Ik kan me niet indenken dat iedereen volledig snapt waar het over gaat.
Mvg,

Dchris

VlisChris

Quote from: JCL on March  1, 2013, 12:45:28
Men who stare at goats is ook een hele vage film trouwens!

Als dat de film is die ik denk ben ik indertijd bij de sneak in de bios weer heel vlot naar buiten gelopen samen met het maatje met wie ik toen naar de bios was :-\
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

r3v0ss

De meest vreemde film die ik ooit gezien heb is Mulholland Dr.. Na afloop zat ik echt met zo'n bevreemd gevoel van 'wat heb ik in godsnaam gezien'?  :mellow:
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.