Lynch1979 Stereo set - Het genieten is begonnen.

Started by lynch1979, February 17, 2013, 12:29:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr.M

Quote from: lynch1979 on September  5, 2014, 11:23:47
Ik begrijp er geen zak van  ???
Als jij er geen zak van snapt dan gaat deze auslander het niet eens proberen te googlen,,ik laat he maar voor wat het is .. Hahaha  :tounge:

Ikke ni begrijp, ik buitelander zijn..hahah
**UNDER CONSTRUCTION**

DofN

Mooi dat Bat for Lashes zo lekker klinkt op je integraal verbeterde set Frank! (ik was 1,5 week op vakantie).


You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

lynch1979

#1602
Quote from: doorofnight on September  7, 2014, 16:10:48
Mooi dat Bat for Lashes zo lekker klinkt op je integraal verbeterde set Frank! (ik was 1,5 week op vakantie).

Ik kan niet stoppen met luisteren  :inlove:

De Lehmann Decade is een grote stap vooruit vergeleken bij de SEII, kom binnenkort maar weer eens luisteren  ;)

Goede vakantie gehad?

lynch1979

Quote from: maz on September  7, 2014, 02:47:11
Als jij er geen zak van snapt dan gaat deze auslander het niet eens proberen te googlen,,ik laat he maar voor wat het is .. Hahaha  :tounge:

Ikke ni begrijp, ik buitelander zijn..hahah

Is niet erg Maz  ;)

CZ79

Quote from: lynch1979 on August 31, 2014, 12:49:02
Een paar foto's.

Is dat nog steeds te koop bij de Ikea? En zijn dat gewone snijplanken? Ik zie ze op de website niet meer staan
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

lynch1979

Quote from: cz79 on September 14, 2014, 20:34:08
Is dat nog steeds te koop bij de Ikea? En zijn dat gewone snijplanken? Ik zie ze op de website niet meer staan

Zijn nog steeds te koop...ze heten Aptitlig

newday

Quote from: cz79 on September 14, 2014, 20:34:08
Is dat nog steeds te koop bij de Ikea? En zijn dat gewone snijplanken? Ik zie ze op de website niet meer staan

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60233426/


Deleted member

#1608
Dat is 'm niet hoor... Ze zijn een stuk duurder. Dit is waarschijnlijk een andere maat (klein maatje of dunner ofzo). De goeie kost een euro of 25.
Stereo-fan for life!

newday

#1609
Quote from: technative on September 14, 2014, 20:41:35
Dat is 'm niet hoor... Ze zijn een stuk duurder. Dit is waarschijnlijk een andere maat (klein maatje of dunner ofzo). De goeie kost een euro of 25.

Ik zie het, het slagersblok is wel 3 keer zo duur  :P

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00233429/

lynch1979

Quote from: technative on September 14, 2014, 20:41:35
Dat is 'm niet hoor... Ze zijn een stuk duurder. Dit is waarschijnlijk een andere maat (klein maatje of dunner ofzo). De goeie kost een euro of 25.

45 x 36cm en ze zijn 14.95

Deleted member

Stereo-fan for life!

lynch1979


CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Mr.M

En mij raar noemen toen ik deurstoppers onder de graaitafel had voor de ontkoppeling...
Lynck gebruikt snyplanken.....

Ben toch niet de enige gelukkig die raare afwijkingen heeft in audio hobby...hahaha. Lol
**UNDER CONSTRUCTION**

Jumping Jack

Quote from: maz on September 19, 2014, 10:35:02
En mij raar noemen toen ik deurstoppers onder de graaitafel had voor de ontkoppeling...
Lynck gebruikt snyplanken.....

Ben toch niet de enige gelukkig die raare afwijkingen heeft in audio hobby...hahaha. Lol

Dat verklaart hoe jij al die aankopen financiert  ;D. Mag ik ook eens langs die graaitafel passeren?
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

lynch1979

Quote from: Jumping Jack on September 19, 2014, 10:37:58
Dat verklaart hoe jij al die aankopen financiert  ;D. Mag ik ook eens langs die graaitafel passeren?


:clapping: :clapping:

lynch1979

Quote from: maz on September 19, 2014, 10:35:02
En mij raar noemen toen ik deurstoppers onder de graaitafel had voor de ontkoppeling...
Lynck gebruikt snyplanken.....

Ben toch niet de enige gelukkig die raare afwijkingen heeft in audio hobby...hahaha. Lol

De snijplanken hebben een doel, het dressoir is ruim 100 jaar oud en de bovenkant niet helemaal recht meer, vandaar deze goedkope en doch nette oplossing  ;)

Maar je hebt gelijk het blijft een rare afwijking, ach we doen er niemand kwaad mee  :D

Maar onder de "graaitafel" ligt geen snijplank  ;)

Mr.M

#1618
Hier een foto van mijn oude afwijking.hahahah

Inderdaad doen we niemand kwaad.. Tegenstelling ze kunnen er  om lachen ook....is ook veel waard...
**UNDER CONSTRUCTION**

YamahaRXV

@Frank   Je albums staan op de NAS, keurig geïndexeerd en al, ''ready to play tomorrow''  :)
Opname van de betreffende albums is goed te noemen, maar ik haal vanmiddag even een doosje lucifers om mijn ogen open te houden... :P ;D

Het kunnen beluisteren van deze albums hier is bij deze gesteld op max. 1 uur  :D

Zie jullie morgen  ;)

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

#1620
Quote from: YamahaRXV on September 20, 2014, 10:47:57
@Frank   Je albums staan op de NAS, keurig geïndexeerd en al, ''ready to play tomorrow''  :)
Opname van de betreffende albums is goed te noemen, maar ik haal vanmiddag even een doosje lucifers om mijn ogen open te houden... :P ;D

Het kunnen beluisteren van deze albums hier is bij deze gesteld op max. 1 uur  :D

Zie jullie morgen  ;)

1 uur max? je gedoogt nog veel. Er zit toch geen Tool bij he? Dat houd ik nog geen halve minuut vol >:(
;D

Gr
Henk

lynch1979

Quote from: YamahaRXV on September 20, 2014, 10:47:57
@Frank   Je albums staan op de NAS, keurig geïndexeerd en al, ''ready to play tomorrow''  :)
Opname van de betreffende albums is goed te noemen, maar ik haal vanmiddag even een doosje lucifers om mijn ogen open te houden... :P ;D

Het kunnen beluisteren van deze albums hier is bij deze gesteld op max. 1 uur  :D

Zie jullie morgen  ;)

Goed te noemen....subliem zou ik het eerder noemen  :inlove:

Maar het is te rustig voor jou smaak  :D

Oww met 1 uur kom ik geen minuut te kort  ;)

lynch1979

Quote from: Onder013 on September 20, 2014, 11:02:03
1 uur max? je gedoogt nog veel. Er zit toch geen Tool bij he? Dat houd ik nog geen halve minuut vol >:(
;D

Gr
Henk

Ik heb rekening met je gehouden Henk  ;)

YamahaRXV

Quote from: Onder013 on September 20, 2014, 11:02:03
1 uur max? je gedoogt nog veel. Er zit toch geen Tool bij he? Dat houd ik nog geen halve minuut vol >:(
;D

Gr
Henk

:D  Aangezien het de eerste keer is dat Frank hier komt ben ik redelijk coulant  8)

Tool heb ik niet binnen zien komen Henk, werd waarschijnlijk door de AVG virusscan geweerd... :pompom:  Ik begrijp dat dit een verademing is voor jou ?  ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten