KHARMA TOPIC , ultra high end uit Nederland!!!!

Started by Mr.M, January 30, 2013, 21:32:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CZ79

Quote from: LABO on October 22, 2014, 21:48:30
Ik heb de laatste stand van zaken m.b.t. mijn set hier eigenlijk nooit gepubliceerd bedenk ik me net, dus bij deze  :headbanging:

Pas even mogen zien toen ik je interlink overnam, maar erg indrukwekkend :D en wat een plaatje van een draaitafel heb je staan (evenals de luidsprekers overigens) :pompom: :worship:
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

michel69

Quote from: maz on October 22, 2014, 22:03:06
Kijk eens..kijk eens .. Ik ben niet de enige die deurstoppers gebruikt als kabel lift......


Alle Kharma gebruikers zijn creatief deurstopper liefhebbers...

Haha niet alleen Kharma liefhebbers gebruiken het hoor.......hier een Faber fan die het ook gebruikt  :P al is het alleen maar zodat je makkelijk kan stofzuigen en dweilen onder en achter de dikke LS kabels  ;)

Maar wat een beauty's je Kharma's in het wit  :clapping:




StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

WickedGame

Quote from: patsijb on October 22, 2014, 20:54:06
fotootje

Prachtig Pat!  :clapping:  :pompom:

Mooie set ook trouwens, maar wat voor zwarte blokjes staan daar nu vooraan?

patsijb

heb witte kharma genomen omdat ik ze voor n mooie prijs kon kopen..zit 1 klein foutje in de verf..je ziet t niet eigenlijk
scheelde nogal wat in prijs..en mijn voorkeur ging er ook naar uit

de blokjes vooraan zijn sphinx project 12 (zeer mooie match met de kharmas ben ik achter gekomen)

WickedGame

Quote from: patsijb on October 23, 2014, 10:31:53
heb witte kharma genomen omdat ik ze voor n mooie prijs kon kopen..zit 1 klein foutje in de verf..je ziet t niet eigenlijk
scheelde nogal wat in prijs..en mijn voorkeur ging er ook naar uit

de blokjes vooraan zijn sphinx project 12 (zeer mooie match met de kharmas ben ik achter gekomen)

Kharma en Sphinx, prettiger combo dus  :headbanging:


Raymond187

Vind de looks ook gaaf van die Sfinx.

Die spelen ook goed met de 800 serie van B&W ;)

WickedGame

Quote from: Raymond187 on October 23, 2014, 10:48:38
Vind de looks ook gaaf van die Sfinx.

Die spelen ook goed met de 800 serie van B&W ;)

Ik gaat niet switchen  :laugh:  :tongue2:

Raymond187


patsijb

deze combo zal ik ook niet wijzigen..moet wel heel goed zijn..

denoontje

Quote from: maz on October 22, 2014, 22:03:06
Kijk eens..kijk eens .. Ik ben niet de enige die deurstoppers gebruikt als kabel lift......


Alle Kharma gebruikers zijn creatief deurstopper liefhebbers...

nice..deurtsoppers hoe kom je erop

Ik gebruik gewoon stukkies hardschuim ;-)
Had ergens gelezen dat dat ook zou werken...nog niet echt geluisterd met en zonder

patsijb

deurstoppers kan je ook makkelijk tegen aan stoten zonder schade..
en ze zijn niet duur

heb ze ook gebruikt tegen trillingen op cdspelers en pre-amps
werkte voor die toen goed

Mr.M

Ik gebruik deurstoppers overall voor in de audio...
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#788
Deurstoppers... :clapping:   bij de action voor 1.95 pst.
Kan dienen als   kabel lift, tafel ontkoppeling, platen speler lift/ontkoppeling, of gewoon als deurstoppers.. :colgate:
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

En in de nieuwe opatelling...
**UNDER CONSTRUCTION**

patsijb

dezelfde als ik heb haha
alleen ik gebruik ze niet onder TT..daar ze bij daar nix voor doen..

Raymond187

Hoor je verschil als je ze onder je LS kabel vandaan haalt?

Bama

Je kan het niet laten hè Maz, Pioneer speakers in een kharma topic ;)

Maar 13 en 14 dec is er een Kharma high end evenement

patsijb


Mr.M

#794
Quote from: Bama on October 24, 2014, 14:43:51
Je kan het niet laten hè Maz, Pioneer speakers in een kharma topic ;)

Maar 13 en 14 dec is er een Kharma high end evenement

Neeeee,het zijn kharma kabels op de foto, ze hangen aan pioneers de foto is van de kabels en de kabel lifters....;)

Ps. Van de week nog eens een mooi SUPREME REFRENCE USB KABELS VAN 1.5 METER GEKOCHT...

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: Raymond187 on October 23, 2014, 15:29:13
Hoor je verschil als je ze onder je LS kabel vandaan haalt?

Je hoort geen verschil, kabels worden niet lelijk en stofferig.en het ziet er gewoon leuk uit...

Je legt je dure overhemd ook niet op de grond ;) die hang je netjes in de kast....

Dat geld voor mijn dure kabels ook, die moet je goed koesteren en lief hebben. Ik daraag ze letterlijk , maar dan op deurstoppers...Hans lol
**UNDER CONSTRUCTION**

Raphie

waar koop je die stoppers nu dan? bij ACTION? en wat kosten ze? het liften voor stof is idd wel een goed punt
JBL PRX Power!

michel69

Quote from: Raphie on October 25, 2014, 14:55:21
waar koop je die stoppers nu dan? bij ACTION? en wat kosten ze? het liften voor stof is idd wel een goed punt

Idd bij de Action ze kosten zo rond de 2 Euro afhankelijk van de grote tot iets van 3 Euro de stuk,bij de Action waar ik altijd kom hebben ze ze niet altijd liggen kan dus zijn dat je af en toe moet gaan kijken.
StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

Raphie

?!? 3€

is het chroom blik met een steen erin en een rubber ring erom? dat ze het er voor kunnen maken  :D
JBL PRX Power!

michel69

Quote from: Raphie on October 25, 2014, 16:18:01
?!? 3€

is het chroom blik met een steen erin en een rubber ring erom? dat ze het er voor kunnen maken  :D

;D ik weet niet wat ze erin gestopt hebben......maar ze wegen best wel wat voor hun grote......dus jouw gedacht van iets in de vorm van een steen/beton zou wel eens kunnen kloppen :P
StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x