Recent project wat ik gemasterd heb

Started by Raphie, January 29, 2013, 16:38:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


magicbas

Ben aan het luisteren, maar heb toch maar even mn Sennheiser opgezet, want het geluid uit mn laptop is niet van dien aard dat ik het écht kan beoordelen.
Smaken verschillen natuurlijk, en hou je niet van Hardstyle (of aangrensende hokjes) dan is dit niks voor jou.
Echter, vind je die energie met een opbouw waar ook emoties worden aangesproken wél prettig, dan kan ik me zo maar voorstellen dat deze track best wel aan kan slaan!

Heb wel door dat het geen "radio edit" is, want de in- en outro zijn wat langdradig imho, maar het nummer zelf kan ik wel waarderen!

Goed gedaan Raphie  :clapping:
Source: Synology DS713+ | Humax iHDR-5200c |  PS4 | Nintendo Wii |  Nvidia Shield TV | Logitech Squeezebox Touch + BOTW
Amp: Marantz NR1607 | Metrum NOS DAC Octave | Emotiva UPA-1 (x2)
Speakers: Tannoy Revolution Signature DC6T (x2) / DC6LCR / DC4 (x2) | Boston Acoustics VPS210
Display: Samsung UE55HL8500L

Raphie

ThnX in deze s het nummer niet van mij, puur de mastering als handicap luister je nu ook nog een naar een 128kbit stream

Door mij geproduceerde tracks vind je hier
www.soundcloud.com/raphiegrooves
JBL PRX Power!

magicbas

Ik zag al dat je die track enkel gemastered hebt, maar leuk om ook even wat eigen producties te luisteren :)
Source: Synology DS713+ | Humax iHDR-5200c |  PS4 | Nintendo Wii |  Nvidia Shield TV | Logitech Squeezebox Touch + BOTW
Amp: Marantz NR1607 | Metrum NOS DAC Octave | Emotiva UPA-1 (x2)
Speakers: Tannoy Revolution Signature DC6T (x2) / DC6LCR / DC4 (x2) | Boston Acoustics VPS210
Display: Samsung UE55HL8500L

magicbas

Ben Nothing Inside nogmaals aan het luisteren en ik moet zeggen dat ik in het middenstuk echt een energieboost krijg  :pompom:
Toevallig een mogelijkheid om dit in betere kwaliteit te downloaden?
Source: Synology DS713+ | Humax iHDR-5200c |  PS4 | Nintendo Wii |  Nvidia Shield TV | Logitech Squeezebox Touch + BOTW
Amp: Marantz NR1607 | Metrum NOS DAC Octave | Emotiva UPA-1 (x2)
Speakers: Tannoy Revolution Signature DC6T (x2) / DC6LCR / DC4 (x2) | Boston Acoustics VPS210
Display: Samsung UE55HL8500L

Raphie

Quote from: magicbas on January 29, 2013, 17:21:45
Ben Nothing Inside nogmaals aan het luisteren en ik moet zeggen dat ik in het middenstuk echt een energieboost krijg  :pompom:
Toevallig een mogelijkheid om dit in betere kwaliteit te downloaden?
nog niet, de artiest is bezig met een EP, dit is de eerste track die klaar is.
JBL PRX Power!


VlisChris

Zang vind ik te commercieel. Vind ik eigenlijk bijna altijd afbreuk doen aan dit soort platen. Mag van mij gewoon rammen en beuken zijn om het even plat te zeggen.
Maar de opbouw @ 2.45 is wel eventjes heel erg fijn 8) Staat hier nu op standje burenpesten aan ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

morca

Hier staat nog wel eens een ouderwetse  trancemaster goed te rammelen  :D
Dat is nog net niet rammen en beuken hardstyle,maar wel erg lekker.