Overslaande tracks in iTunes

Started by BuSpu, January 18, 2013, 21:12:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BuSpu

Zit ik vandaag lekker, bij de iTunes store gekochte, pianomuziek te luisteren hoor ik ineens dat ie soort van overslaat. Eigenlijk precies dat wat je ook hebt als je CD-speler problemen heeft met de tracking en gaat 'overslaan'. Zit dit probleem nu in de computer (IMac) of zou de track zo aangeleverd kunnen zijn?
Het probleem is elke keer op dezelfde plek in de track en ondertussen bij twee tracks gehoord.

Heeft iemand dit ook wel eens gehad?

Groet BuSpu.

Exxar

Kun je de tracks nog eens downloaden? Misschien is het gewoon bestandscorruptie of in het slechtste geval een slecht spoor op de harddisk.

BuSpu

Quote from: Exxar on January 18, 2013, 22:15:36
Kun je de tracks nog eens downloaden? Misschien is het gewoon bestandscorruptie of in het slechtste geval een slecht spoor op de harddisk.

Opnieuw downloaden dat zou mooi zijn maar ik weet niet of dat kan, wel iets over gelezen op internet.

Ik heb de muziek destijds volgens mij ook op CD gebrand. Die moet ik dus eens controleren.
Net weer de eerste track geluisterd die 5 min geleden oversloeg maar nu niet meer! De tweede nog steeds wel, op dezelfde plek.

Ik heb nu iTunes opnieuw opgestart, eens kijken of dat nog uitmaakt.