Gezocht: topics die de moeite van het sticky maken waard zijn

Started by VlisChris, January 18, 2013, 00:38:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VlisChris

Zoals jullie wellicht gemerkt hebben heb ik vanavond de bestaande sticky topics bij elkaar gezocht, en in het daarvoor bestemde board een lijst verwijstopics aangemaakt naar de betreffende topics.
Nu kan ik me voorstellen dat er topics zijn die nu nog geen sticky zijn, maar die wel de moeite waard zouden kunnen zijn om dat wel te worden.
Nu volg ik het forum redelijk intensief, maar ik weet niet van alle topics dat ze bestaan ;)

De reden dat ik er naar op zoek ben is omdat daarmee belangrijke of nuttige informatie voor leden sneller en beter vindbaar is.

Daarom mijn vraag aan jullie: zijn er topics die jullie de moeite waard vinden om er een sticky van te maken? Zoja, plaats hier aub een llnk dan kan daar naar gekeken worden.

Voor de duidelijkheid: dat een topic hier genoemd wordt is niet automatisch reden om het topic daadwerkelijk sticky te maken. Wel zal er serieus naar gekeken worden.

Alvast hartelijk dank!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

427 SOHC

Mss leuk om elke kwartaal een best buy guide te maken!

Basic, mid-range, high-end en dit voor een aantal HT onderdelen  zoals tvs , projectoren, boxen etc ;)

Peerless Monster

Quote from: 427 SOHC on April  7, 2014, 21:12:26
Mss leuk om elke kwartaal een best buy guide te maken!

Basic, mid-range, high-end en dit voor een aantal HT onderdelen  zoals tvs , projectoren, boxen etc ;)

Yep, krijgen we allemaal B&W's met Rotel setjes...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Erik

Of setjes waar superieure kabels de helft van de prijs uitmaken.

Nee alles valt met meetbaar. De beste CPU/GPU kun je bepalen aan de hand van prijs kwaliteit, de beste luidspreker.  Nee zoveel mensen, zoveel meningen. 
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

VlisChris

Dat is allemaal veel te persoonlijk en veel te veel aan mode en trends onderhevig ;)
Voor best buy lijstjes zijn er  vast geslaagde sites :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

427 SOHC

Mm mag ik het hiet niet mee eens zijn?

Bedoel, als het niet meetbaar is zou ik er ook geen belang aan hechten! Tis niet omdat ik persoonlijk alfa romeo mooier vindt dat bmw niet meetbaar beter is!
Wat niet wil zeggen dat er niets is buiten wat we kunnen meten, maar dan komen we ergens anders terecht!
En van die mode? Is mode in Ht dan veranderlijker dan van kledij?  :huh2:  2cents!

twani

Quote from: Christiaan S on April  8, 2014, 01:09:25
Dat is allemaal veel te persoonlijk en veel te veel aan mode en trends onderhevig ;)
Voor best buy lijstjes zijn er  vast geslaagde sites :)

Wathaaivife... ;)

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

twani


morca

Quote from: 427 SOHC on April  8, 2014, 20:42:06
Mm mag ik het hiet niet mee eens zijn?

Bedoel, als het niet meetbaar is zou ik er ook geen belang aan hechten! Tis niet omdat ik persoonlijk alfa romeo mooier vindt dat bmw niet meetbaar beter is!
Wat niet wil zeggen dat er niets is buiten wat we kunnen meten, maar dan komen we ergens anders terecht!
En van die mode? Is mode in Ht dan veranderlijker dan van kledij?  :huh2:  2cents!
Niet meetbaar is soms wel goed verschil te horen.
ligt even aan het onderwerp,ik heb het niet over kabels  :)