De HTforummaandlijst voor Qobuz

Started by Bas Akkerman, December 31, 2012, 13:58:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wil je bijdragen aan de abonnementskosten voor Soundiiz ($36 per jaar)?

Ja, handig als ik de Qobuz-lijst in Spotify of Excel kan krijgen. Ik stuur Bas een PM.
Nee, het is wel goed zo.

rovinggecko

HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

RubenV.

Eens even kijken wat ik deze maand weer aan mijn lijstje met favorieten kan toevoegen  :headbanging:
Bas, bedankt voor het publiceren/delen van je lijst!
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Bas Akkerman

De maandlijst van maart heb ik in de startpost opgenomen. Hopelijk veel plezier!

En als je vragen, ideeën, suggesties of opmerkingen hebt, ik hoor ze graag.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

RubenV.

Wederom bedankt voor je lijst! Ik ga er vanmiddag eens lekker voor zitten  :music:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

road rebel


Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Ejorne

Hey toppie, die lijst ga ik bijhouden. (en terug luisteren...)

O0

Bas Akkerman

Quote from: Ejorne on March 13, 2013, 17:01:20
Hey toppie, die lijst ga ik bijhouden. (en terug luisteren...)

O0
Voor de zekerheid, het zijn er meerdere hè? Voor elke maand één.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Ejorne

Quote from: Bas Akkerman on March 13, 2013, 17:10:40
Voor de zekerheid, het zijn er meerdere hè? Voor elke maand één.

Ik had het gezien ja. Dat bedoelde ik met terug luisteren.
8)

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Is er al een april lijst?






Tja dat krijg je nu, mensen gaan zeuren als het allemaal niet snel genoeg gaat ;)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

Quote from: Eddye on April  3, 2013, 19:33:39
Is er al een april lijst?






Tja dat krijg je nu, mensen gaan zeuren als het allemaal niet snel genoeg gaat ;)
En dat vind ik alleen maar leuk!

Ik ben er nog niet aan toegekomen, het zal morgen worden. Beetje druk. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Maro

Ook weer even meepikken. Bedankt voor je moeite Bas!!  :pompom:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Bas Akkerman

Wat later dan gepland, maar de lijst van april is in de lucht. :smile:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Quote from: Bas Akkerman on April  4, 2013, 14:33:43
Wat later dan gepland, maar de lijst van april is in de lucht. :smile:
Tof man  :worship: :pompom: :headbanging: :clapping:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Ejorne

Rode neus zie ik al maar de wangen zijn nog knap bleekjes...

Bas Akkerman

Quote from: Ejorne on April  4, 2013, 14:54:55
Rode neus zie ik al maar de wangen zijn nog knap bleekjes...
Ik trek er gewoon wit van weg joh!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Ejorne


Eddye

Bas, is er misschien een mogelijkheid om het aan te passen naar een weeklijst in plaats van een maandlijst?
Al mijn portable apparatuur veslikt zich in de lengte van de lijst.
Ik wil niet meer werk van je vragen natuurlijk, maar het lijkt mij handiger :)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

Quote from: Eddye on April 14, 2013, 11:28:13
Bas, is er misschien een mogelijkheid om het aan te passen naar een weeklijst in plaats van een maandlijst?
Al mijn portable apparatuur veslikt zich in de lengte van de lijst.
Ik wil niet meer werk van je vragen natuurlijk, maar het lijkt mij handiger :)
Hoe denken jullie hierover? Vinden jullie dit handiger dan een maandlijst?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

MVG

Ik vind het sowieso fantastisch dat je het doet!  :headbanging: Maar inderdaad, het is soms wel een hele lange lijst, waardoor ik soms maar random nummer aan ga klikken.  :D Nu moet ik gewoon wat meer tijd vrij maken om te luisteren, dus dat is het ook bij mij, zoveel keuzes haha

Bas Akkerman

De maandlijst van mei staat online. Leeg, dat wel, maar daar zal vast snel verandering in komen.

Of willen jullie toch liever een weeklijst?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Etiennevh

Ik ga vanavond eens wat luisteren naar die lijsten :) Ben benieuwd en leuk initiatief!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

johan d

Heb er eens in rondgekeken, maar er staat eigenlijk veel te veel in (ganse albums) waardoor ik het snel op geef. Beter zou zijn een 10 tal albums te kiezen, en daaruit 3 of 4 tracks. Dat houd het overzichtelijk.